HEAL DSpace

Πειραματική μελέτη αεροδυναμικής αλληλεπίδρασης επίγειων οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραδημητρίου, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Karadimitriou, Evangelos en
dc.date.accessioned 2017-09-11T11:07:50Z
dc.date.available 2017-09-11T11:07:50Z
dc.date.issued 2017-09-11
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45568
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14306
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αεροδυναμική αλληλεπίδραση el
dc.subject Οχήματα el
dc.subject Πειραματικά el
dc.subject Μοντέλα el
dc.subject Μέτρηση δυνάμεων el
dc.subject Aerodynamic interference en
dc.subject Road vehicles en
dc.subject Piv measurements en
dc.subject Force balance en
dc.subject Tunnels en
dc.subject Models en
dc.title Πειραματική μελέτη αεροδυναμικής αλληλεπίδρασης επίγειων οχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Experimental study of aerodynamic interference between road vehicles en
heal.classification Εφαρμοσμένη ρευστομηχανική el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/23214ff8037887fd54dbc8067f2336d41cf749af
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-07
heal.abstract Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε πειραματικά η αεροδυναμική αλληλεπίδραση μεταξύ δύο μοντέλων αυτοκινήτου κλίμακας ≈1/50 κατά την φάση της προσπέρασης. Xρησιμοποιήθηκαν πανομοιότυπα ξύλινα μοντέλα διαστάσεων 90mm (μήκος-L), 40mm(πλάτος-l), 30mm(ύψος-H). Το ένα από αυτά ήταν σταθερά τοποθετημένο πάνω σε ένα πιεζοηλεκτρικό ζυγό τριών συνιστωσών, ενώ το άλλο κινείτο με μικρή ταχύτητα παράλληλα σε αυτό με χρήση κινητήρα DC. Η πλευρική απόσταση μεταξύ των οχημάτων ήταν ≈1/3 ,1/2,3/4 του πλάτους του κάθε μοντέλου. Η διαμήκης απόσταση μεταξύ των δύο οχημάτων κυμαίνοταν σε διάστημα [-1.5,3] του μήκους κάθε οχήματος, Η ροή του ελεύθερου ρεύματος αεροδυναμικής σήραγγας όπου διεξήχθησαν τα πειράματα σχημάτιζε γωνία 0°, ± 20° σε σχέση με το διαμήκη άξονα των δύο οχημάτων. Επιπλέον, μελετήθηκε το πεδίο ταχυτήτων της ροής με ένα διδιάστατο σύστημα PIV στο μισό του ύψους του σταθερού μοντέλου. el
heal.abstract In the present diploma thesis the aerodynamic interference between two ~1/50 scale models of road vehicles is experimentally examined in a wind tunnel. Two identical wooden models were used with dimensions 90mm (length-L), 40mm (width-l), 30mm (height-h) with sharp edges. One of them was stationary, positioned on a piezoelectric 3-component balance, while the other was slowly moving parallel to the first via a DC motor. The lateral distance between the models was ~1/3, 1/2 and 3/4 of the models width. The longitudinal distance between the two vehicles was varying in the range of [-1.5, 3] of the length of each model. The free stream velocity was at an angle of 0°, ±20° with respect to the longitudinal axis of the two vehicles. Moreover, the flow characteristics were examined with a 2D PIV system at the mid-height if the stationary model. en
heal.advisorName Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Μπούρης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 145 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα