dc.contributor.author | Καραδημητρίου, Ευάγγελος | el |
dc.contributor.author | Karadimitriou, Evangelos | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-11T11:07:50Z | |
dc.date.available | 2017-09-11T11:07:50Z | |
dc.date.issued | 2017-09-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45568 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14306 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδυναμική αλληλεπίδραση | el |
dc.subject | Οχήματα | el |
dc.subject | Πειραματικά | el |
dc.subject | Μοντέλα | el |
dc.subject | Μέτρηση δυνάμεων | el |
dc.subject | Aerodynamic interference | en |
dc.subject | Road vehicles | en |
dc.subject | Piv measurements | en |
dc.subject | Force balance | en |
dc.subject | Tunnels | en |
dc.subject | Models | en |
dc.title | Πειραματική μελέτη αεροδυναμικής αλληλεπίδρασης επίγειων οχημάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Experimental study of aerodynamic interference between road vehicles | en |
heal.classification | Εφαρμοσμένη ρευστομηχανική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/23214ff8037887fd54dbc8067f2336d41cf749af | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-07 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε πειραματικά η αεροδυναμική αλληλεπίδραση μεταξύ δύο μοντέλων αυτοκινήτου κλίμακας ≈1/50 κατά την φάση της προσπέρασης. Xρησιμοποιήθηκαν πανομοιότυπα ξύλινα μοντέλα διαστάσεων 90mm (μήκος-L), 40mm(πλάτος-l), 30mm(ύψος-H). Το ένα από αυτά ήταν σταθερά τοποθετημένο πάνω σε ένα πιεζοηλεκτρικό ζυγό τριών συνιστωσών, ενώ το άλλο κινείτο με μικρή ταχύτητα παράλληλα σε αυτό με χρήση κινητήρα DC. Η πλευρική απόσταση μεταξύ των οχημάτων ήταν ≈1/3 ,1/2,3/4 του πλάτους του κάθε μοντέλου. Η διαμήκης απόσταση μεταξύ των δύο οχημάτων κυμαίνοταν σε διάστημα [-1.5,3] του μήκους κάθε οχήματος, Η ροή του ελεύθερου ρεύματος αεροδυναμικής σήραγγας όπου διεξήχθησαν τα πειράματα σχημάτιζε γωνία 0°, ± 20° σε σχέση με το διαμήκη άξονα των δύο οχημάτων. Επιπλέον, μελετήθηκε το πεδίο ταχυτήτων της ροής με ένα διδιάστατο σύστημα PIV στο μισό του ύψους του σταθερού μοντέλου. | el |
heal.abstract | In the present diploma thesis the aerodynamic interference between two ~1/50 scale models of road vehicles is experimentally examined in a wind tunnel. Two identical wooden models were used with dimensions 90mm (length-L), 40mm (width-l), 30mm (height-h) with sharp edges. One of them was stationary, positioned on a piezoelectric 3-component balance, while the other was slowly moving parallel to the first via a DC motor. The lateral distance between the models was ~1/3, 1/2 and 3/4 of the models width. The longitudinal distance between the two vehicles was varying in the range of [-1.5, 3] of the length of each model. The free stream velocity was at an angle of 0°, ±20° with respect to the longitudinal axis of the two vehicles. Moreover, the flow characteristics were examined with a 2D PIV system at the mid-height if the stationary model. | en |
heal.advisorName | Μαθιουλάκης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Μπούρης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 145 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: