dc.contributor.author |
Αθηναίος, Αριστείδης
|
el |
dc.contributor.author |
Athinaios, Aristeidis
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-09-12T10:04:10Z |
|
dc.date.available |
2017-09-12T10:04:10Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45589 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14702 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ναυτικοί κινητήρες |
el |
dc.subject |
Δίχρονοι κινητήρες |
el |
dc.subject |
Κινητήρες Ντιζελ |
el |
dc.subject |
Βαλβίδα εξαγωγής |
el |
dc.subject |
Δυναμοδεικτικό διάγραμμα |
el |
dc.subject |
Marine engines |
en |
dc.subject |
Two stroke engines |
el |
dc.subject |
Exhaust valve |
el |
dc.subject |
Diesel engines |
el |
dc.subject |
Mep diagram |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για την εκτίμηση της διαφορικής πίεσης
εισαγωγής-εξαγωγής και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής
δίχρονου ναυτικού κινητήρα Diesel |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-10 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται μία μεθοδολογία για τον υπολογισμό της διαφορικής πίεσης εισαγωγής-εξαγωγής δίχρονου ναυτικού κινητήρα Diesel καθώς και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής μέσω του δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων. Το σύστημα εναλλαγής των αερίων όπως είναι ήδη γνωστό αλλά και επαληθεύεται στην ανάλυση που ακολουθεί, είναι από τα πλέον κρίσιμα για την λειτουργία ενός ναυτικού κινητήρα. Συγκεκριμένα εξετάζονται τρείς ναυτικοί κινητήρες και τα αποτελέσματα της μεθόδου που αναπτύχθηκε συγκρίνονται με τα αντίστοιχα μετρούμενα σε πραγματικό χρόνο εν πλω (sea trials) . H μεθοδολογία αφορά στην κατάλληλη επεξεργασία του δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων που προκύπτει από τις μετρούμενες τιμές της πίεσης ενός «μέσου» κυλίνδρου για διαφορετικά φορτία λειτουργίας. Ως διάγραμμα «μέσου» κυλίνδρου ορίζεται το δυναμοδεικτικό διάγραμμα μέσων τιμών πίεσης που προκύπτει από τις τιμές των πιέσεων όλων των κυλίνδρων του κινητήρα για κάθε φορτίο ξεχωριστά. Τα αποτελέσματα που εξάγονται από την ανάλυση του μέσου κυλίνδρου παρουσιάζονται συγκριτικά σε πίνακες καθώς και σε αντίστοιχα διαγράμματα με σκοπό την εύκολη εποπτεία των μεγεθών της διαφορικής πίεσης και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής.
Πριν όμως από την παρουσίαση της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της κρίνεται απαραίτητο να καταγραφούν και να παρουσιαστούν βασικά στοιχεία της θεωρίας των ΜΕΚ που χρησιμοποιούνται κατά την ανάλυση. Συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές λειτουργίας των 2-Χ μηχανών εσωτερικής καύσης με έμφαση στις βραδύστροφες ναυτικές μηχανές Diesel. Στο τέλος του τμήματος αυτού γίνεται σύντομη αναφορά στα βασικά στοιχεία των τριών εξεταζόμενων κινητήρων. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
158 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|