HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας για την εκτίμηση της διαφορικής πίεσης εισαγωγής-εξαγωγής και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής δίχρονου ναυτικού κινητήρα Diesel

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αθηναίος, Αριστείδης el
dc.contributor.author Athinaios, Aristeidis en
dc.date.accessioned 2017-09-12T10:04:10Z
dc.date.available 2017-09-12T10:04:10Z
dc.date.issued 2017-09-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45589
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14702
dc.rights Default License
dc.subject Ναυτικοί κινητήρες el
dc.subject Δίχρονοι κινητήρες el
dc.subject Κινητήρες Ντιζελ el
dc.subject Βαλβίδα εξαγωγής el
dc.subject Δυναμοδεικτικό διάγραμμα el
dc.subject Marine engines en
dc.subject Two stroke engines el
dc.subject Exhaust valve el
dc.subject Diesel engines el
dc.subject Mep diagram el
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας για την εκτίμηση της διαφορικής πίεσης εισαγωγής-εξαγωγής και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής δίχρονου ναυτικού κινητήρα Diesel el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-10
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται μία μεθοδολογία για τον υπολογισμό της διαφορικής πίεσης εισαγωγής-εξαγωγής δίχρονου ναυτικού κινητήρα Diesel καθώς και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής μέσω του δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων. Το σύστημα εναλλαγής των αερίων όπως είναι ήδη γνωστό αλλά και επαληθεύεται στην ανάλυση που ακολουθεί, είναι από τα πλέον κρίσιμα για την λειτουργία ενός ναυτικού κινητήρα. Συγκεκριμένα εξετάζονται τρείς ναυτικοί κινητήρες και τα αποτελέσματα της μεθόδου που αναπτύχθηκε συγκρίνονται με τα αντίστοιχα μετρούμενα σε πραγματικό χρόνο εν πλω (sea trials) . H μεθοδολογία αφορά στην κατάλληλη επεξεργασία του δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων που προκύπτει από τις μετρούμενες τιμές της πίεσης ενός «μέσου» κυλίνδρου για διαφορετικά φορτία λειτουργίας. Ως διάγραμμα «μέσου» κυλίνδρου ορίζεται το δυναμοδεικτικό διάγραμμα μέσων τιμών πίεσης που προκύπτει από τις τιμές των πιέσεων όλων των κυλίνδρων του κινητήρα για κάθε φορτίο ξεχωριστά. Τα αποτελέσματα που εξάγονται από την ανάλυση του μέσου κυλίνδρου παρουσιάζονται συγκριτικά σε πίνακες καθώς και σε αντίστοιχα διαγράμματα με σκοπό την εύκολη εποπτεία των μεγεθών της διαφορικής πίεσης και του χρονισμού της βαλβίδας εξαγωγής. Πριν όμως από την παρουσίαση της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της κρίνεται απαραίτητο να καταγραφούν και να παρουσιαστούν βασικά στοιχεία της θεωρίας των ΜΕΚ που χρησιμοποιούνται κατά την ανάλυση. Συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές λειτουργίας των 2-Χ μηχανών εσωτερικής καύσης με έμφαση στις βραδύστροφες ναυτικές μηχανές Diesel. Στο τέλος του τμήματος αυτού γίνεται σύντομη αναφορά στα βασικά στοιχεία των τριών εξεταζόμενων κινητήρων. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 158 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής