dc.contributor.author | Μαργάρης, Οδυσσέας![]() |
el |
dc.contributor.author | Margaris, Odysseas![]() |
en |
dc.contributor.author | Ράλλης, Γεώργιος![]() |
el |
dc.contributor.author | Rallis, Georgios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2017-09-14T07:05:37Z | |
dc.date.available | 2017-09-14T07:05:37Z | |
dc.date.issued | 2017-09-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45613 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14644 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ακουστική | el |
dc.subject | Νεοκλασικισμός | el |
dc.subject | Θέατρο | el |
dc.subject | Φυσικές ακουστικές μετρήσεις | el |
dc.subject | Πείραμα αντίληψης | el |
dc.subject | Acoustics | el |
dc.subject | Theatre | el |
dc.subject | Neoclassical | el |
dc.subject | Room acoustic parameters | el |
dc.subject | Subjective evaluation experiment | el |
dc.title | Ακουστική απόδοση θεάτρων του νεοκλασικισμού στη Αθήνα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/7058f04da6167147d80c7909ab0ea6f46332d4a7 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-17 | |
heal.abstract | Η Αθήνα είναι η πόλη στην οποία γεννήθηκε το θέατρο και έχει τις περισσότερες θεατρικές σκηνές στον κόσμο, αφού επίσημα αριθμεί εκατόν σαράντα οχτώ θέατρα (έναντι εκατόν δέκα στο Λονδίνο και ογδόντα στο Παρίσι). Μάλιστα κάθε χρόνο η Ελληνική πρωτεύουσα φιλοξενεί πάνω από χίλιες θεατρικές παραστάσεις. Τα θέατρα είναι μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες αιθουσών ακροατηρίου που χρησιμοποιούνται κυρίως για ομιλία και συνεπώς η σωστή λειτουργία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ακουστική τους απόδοση και κατ’ επέκταση με τον αρχιτεκτονικό τους σχεδιασμό. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τρεις θεατρικές σκηνές της νεοκλασικής περιόδου, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Εθνικό Θέατρο και ο φιλολογικός σύλλογος «Παρνασσός». Παρουσιάζονται οι βασικές ακουστικές παράμετροι (ο χρόνος αντήχησης, το κλάσμα των πρώιμων ανακλάσεων, η απόσβεση στάθμης έντασης του ήχου και ο θόρυβος βάθους) που προέκυψαν από τις φυσικές μετρήσεις, γίνεται σύγκριση αυτών για τα τρία θέατρα και επιχειρείται ερμηνεία σε σχέση με τα στοιχεία σχεδιασμού της κάθε αίθουσας. Επίσης γίνεται διερεύνηση των αποτελεσμάτων του πειράματος αντίληψης της ακουστικής και αναζητείται συσχέτιση αυτών με τις φυσικές ακουστικές παραμέτρους. | el |
heal.advisorName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Βλάχος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Μπαδογιάννης, Ευστράτιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 262 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: