dc.contributor.author | Γαλώνη, Μυρτώ | el |
dc.contributor.author | Galoni, Myrto | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T06:10:58Z | |
dc.date.available | 2017-09-20T06:10:58Z | |
dc.date.issued | 2017-09-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45648 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14365 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συγκολλήσεις | el |
dc.subject | Μικρογραφικές μελέτες | el |
dc.subject | Ανοξείδωτος χάλυβας | el |
dc.subject | Κρυογενική | el |
dc.subject | Δεξαμενές μεταφοράς LNG | el |
dc.subject | Weldings | en |
dc.subject | Stainless steel | en |
dc.subject | Cryogenic temperature | en |
dc.subject | Micrographys | en |
dc.subject | LNG cargo tank | en |
dc.title | Μελέτη μικρογραφικών χαρακτηριστικών και μηχανικών ιδιοτήτων συγκόλλησης ελάσματος ανοξείδωτου χάλυβα SS304 μετά από έκθεση του σε κρυογενική θερμοκρασία | el |
dc.title | Examination of the microstructure and mechanical properties of SS304 stainless steel welded sheet after its exposure at cryogenic temperature | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μεταλλουργια - τεχνολογία υλικών | el |
heal.classification | Metallurgy - materials science | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-17 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της μικροδομής συγκόλλησης ΤIG ελάσματος ωστενιτικού ανοξείδωτου χάλυβα S304 μετά από έκθεση του σε κρυογενική θερμοκρασία. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε σύγκριση της μικροδομής δοκιμίου που εκτέθηκε σε υγρό άζωτο με θερμοκρασία -196οC για 72 ώρες και της μικροδομής δοκιμίου που δεν είχε υποστεί καμία κατεργασία. Τα δοκίμια παρατηρήθηκαν σε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης και έγινε προσπάθεια προσδιορισμού των διαφορών στη μικροδομή τους. Οι συνθήκες του πειράματος σχεδιάσθηκαν ώστε να προσομοιάζουν τις συνθήκες θερμοκρασίας που επικρατούν εντός δεξαμενής φορτίου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ώστε να μελετηθεί η επίδραση των συνθηκών λειτουργίας στην μικροδομή του υλικού. Έγινε προσπάθεια συσχετισμού της μικροδομής με μηχανικές ιδιότητες του υλικού. | el |
heal.abstract | The main purpose of the current thesis is to investigate the microstructure of the weldings of the austenitic stainless steel sheets used for the construction of the primary membrane of type MARK III cargo tanks in LNG carrier vessels, after exposing them to conditions simulating the temperature conditions within a cargo tank during a loading – voyage – unloading cycle. Particularly, the microstructure of S304 stainless steel TIG welded sheet after its exposure at cryogenic temperature was examined and it was compared to the microstructure of a specimen that was left unaffected. The simulation was implemented using liquid nitrogen ( temperature -196oC ) and impregnating the specimen for a period of 72 hours and then letting it warm up progressively for 24 hours. The selection of the specimen material and of the welding method was done in compliance with IMO regulations as stated in IGC. | en |
heal.advisorName | Παπαευθυμίου, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Παπαευθυμίου, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Φούρλαρης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ξενίδης, Άνθιμος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλουργίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Μεταλλογνωσίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 105 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: