dc.contributor.author | Θεοδωρόπουλος, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Theodoropoulos, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T07:15:48Z | |
dc.date.available | 2017-09-20T07:15:48Z | |
dc.date.issued | 2017-09-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45650 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14586 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κοζάνη | el |
dc.subject | Σιδηροδρομικός σταθμός | el |
dc.subject | Πολεοδομικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.title | Πρότυπος πολεοδομικός σχεδιασμός της περιοχής του σιδηροδρομικού σταθμού Κοζάνης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωροταξία | el |
heal.classification | Περιφερειακός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-18 | |
heal.abstract | Η δομή της διπλωματικής αυτής εργασίας έχει ως εξής: Αρχικά, αναλύεται η υφιστάμενη κατάσταση, σε διάφορα χωρικά επίπεδα (επίπεδο περιφέρειας, δήμου, πόλης), της περιοχής μελέτης. Η ανάλυση αυτή είναι πολύ σημαντική, καθώς αποτελεί μια «ακτινογραφία» της εξεταζόμενης ζώνης, άρα καταδυκνύονται με τρόπο αποτελεσματικό τα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν. Εν συνεχεία, παρουσιάζεται η λεπτομερής θεώρηση της περιοχής μελέτης, σε όλα τα δυνατά χωρικά επίπεδα, με βάση το ισχύον νομικό πλαίσιο, δηλαδή με άλλα λόγια η πολεοδομική, χωροταξική και κυκλοφοριακή οργάνωση της περιοχής. Η ενότητα αυτή αποτελεί σημαντικό σταθμό της εργασίας, διότι οι παρεμβάσεις που προτείνονται θα πρέπει ν αυπόκεινται σε κάποιους περιορισμούς και να μην είναι αυθαίρετες. Τέλος, πραγματοποιείται ο ζητούμενος πολεοδομικός σχεδιασμός, αξιοποιώντας τα στοιχεία που προέκυψαν από τη συγγραφή των δύο προηγούμενων κεφαλαίων. Το επίπεδο χωρικής ανάλυσης αφορά μόνο την περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού και δε γενικεύεται περαιτέρω, μιας που κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό στο πλαίσιο μιας διπλωματικής εργασίας. Οι προτάσεις συνοδεύονται από ένα σύνολο κυκλοφοριακών παρεμβάσεων, οι οποίες είναι αλληλένδετες με τις αντίστοιχες πολεοδομικές. | el |
heal.abstract | The structure of this thesis is as follows: First of all, the existing situationis analyzed, at various spatial levels (district, municipality, city) of the study area.This analysis is very important,as it is an "x-ray" of the study zone, thus effectively eliminating the problems to be solved.After that, the detailed view of the study area is presented, at all possible spatial levels, based on the current legal framework, in other words the urban planning, spatial and traffic organization of the area. This module is an important part of the work, because the interventions proposed should be subject to some limitations and not arbitrary.Finally , the planning is carried out, utilizing the data that emerged from the writing of the two previous chapters. The level of spatial analysis only concerns the area of the Railway Station and is not generalized further, since this is not possible in the context of a diplomatic work. The proposals are accompanied by a set of traffic interventions, which are interrelated with the corresponding urban planning. | en |
heal.advisorName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 134 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: