dc.contributor.author |
Κουμαντάκης, Δημήτριος-Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Koumantakis, Dimitrios-Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-09-20T09:25:54Z |
|
dc.date.available |
2017-09-20T09:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45654 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14647 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πεζογέφυρες |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Τοξωτές πεζογέφυρες |
el |
dc.subject |
Χάλυβας |
el |
dc.subject |
Καλώδια |
el |
dc.subject |
Footbridges |
en |
dc.subject |
Design |
en |
dc.subject |
Arch |
en |
dc.subject |
Steel |
en |
dc.subject |
Cables |
en |
dc.title |
Σχεδιασμός τοξωτής πεζογέφυρας με μεταλλικά στοιχεία |
el |
dc.title |
Design of a steel tied-arch footbridge |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Δομική μηχανικη |
el |
heal.classification |
Structural engineering |
en |
heal.classification |
Civil engineering |
en |
heal.classification |
Γεφυροποιία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-12 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η μελέτη μιας τοξωτής πεζογέφυρας από μεταλλικά στο ιχεία. Η γέφυρα αυτή μελετάται ώστε να
τοποθετηθεί στην λεωφόρο Κων/νου Καραμανλή (παραλιακή) στο ύψος της περιοχής της Βούλας,προκειμένου να εξασφαλίσει σφαλή δίοδο στους κατοίκους της περιοχής.Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στις γέφυρες, την γεφυροποιία και
ειδικότερα στο συγκεκριμένο τύπο πεζογεφυρών, καθώς και η παρουσίαση του προβλήματος το οποίο καλούμαστε να επιλύσουμε με την τοποθέτηση της πεζογέφυρας.Στο δε
ύτερο κεφάλαιο περιγράφονται το στατικό σύστημα της πεζογέφυρας, τα σχέδια και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γέφυρας. Επίσης, γίνεται αναφορά στα υλικά κατασκευής που επιλέχθηκαν, και τις μηχανικές τους ιδιότητες.Στην συνέχεια,
στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι δράσεις που ασκούνται επί της πεζογέφυρας και γίνεται ο υπολογισμός τους σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις διατάξεις του Ευρωκώδικα. Στο τέλος του κεφαλαίου εμφανίζονται επίσης οι συνδυασμοί δράσε ων που χρησιμοποιήθηκαν και βάσει των οποίων έγιναν οι έλεγχοι και η τελική διαστασιολόγηση του φορέα.Στο τέταρτο κεφάλαιο γ
ίνεται αναφορά στο λογισμικό SAP2000v19, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση του φορέα της πεζογέφυρας. Στο ίδιο κεφάλαιο παρο υσιάζονται το στατικό προσωμοίωμα του φορέα, καθώς και τα εντατικά μεγέθη και οι
έλεγχοι όλων των επιμέρους στοιχείων του.Στο πέμπτο κεφάλαιο μελετάται η δυναμική απόκριση της γέφυρας και η πιθανότητα
εμφάνισης φαινομένων συντονισμού, λόγω φορτίων που ανα
πτύσσονται από το βάδισμα των πεζών, σύμφωνα με τον
γαλλικό τεχνικό οδηγό SETRA 2006.Στο έκτο κεφάλαιο
παρουσιάζονται η μορφολογία και οι έλεγχοι των μεταλλικών
συνδέσεων της κατασκευής. Ο σχεδιασμός και η ανάλυση των συνδέσεων έγινε με χρήση του λογισμικού IDEA StatiCa Connection. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας γ
ίνεται μια σύντομη περιγραφή της διαδικασία του τρόπου κατασκευής και ανέγερσης της πεζογέφυρας.Για την γραφική απεικόνιση του φορέα χρησιμοποιήθηκαν επίσης τα προγράμματα AutoCAD 2015 και Google SketchUp. |
el |
heal.abstract |
The subject of this diploma thesis is the design of a tied
-arch steel footbridge. This bridge is planned to be located on the K.Karamanlis Avenue (Coastal Ave) in the southwest part of Voula city, in order to ensure a safe overpass for the residents of the area.Initially, in the first chapter there is an introduction to bridges, bridge construction and especially to
tied-arch footbridges, as well as the presentation of the problem which we are called upon to resolve with the construction of the pedestrian bridge.In the second chapter are described the structural behavior of the tied-arch footbridge, the architectu
ral plans and the geometrical characteristics of the bridge. Reference is also made to the selected construction materials
and their mechanical properties.In the third chapter the actions on the footbridge are presented and calculated according to the reg
ulations and provisions of the Eurocode. At the end of the chapter are also presented the combinations of actions that were used and on the basis of which, the strength checks
and final dimensioning of the footbridge were made.Reference is made to the SAP2000v19 software in the fourth chapter, which was used to analyze the footbridge. In the same chapter are presented the structural behavior of the bridge, as well as the internal forces and strength checks of all its individual elements.
In the fifth chapter we study the dynamic response of the bridge and the possibility of resonance phenomena, due to loads developed by pedestrian walking, according to the
French technical guide SETRA2006. The sixth chapter presents the morphology and strength checks of the metal connections of the bridge. The design and analysis of the connections were made using the IDEA StatiCa Connection software.In the seventh and final chapter of the paper, there is
a brief description of the building process and construction s
tages of the pedestrian bridge.Any graphical illustration or architectural plans of the footbridge were created in
AutoCAD 2015 and Google SketchUp. |
en |
heal.advisorName |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Αβραάμ, Τάσος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βαμβάτσικος, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
111 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|