dc.contributor.author |
Αντωνίου, Γεώργιος - Φίλιππος
|
el |
dc.contributor.author |
Antoniou, Georgios - Filippos
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-09-25T12:06:58Z |
|
dc.date.available |
2017-09-25T12:06:58Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45696 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14583 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
FAA |
el |
dc.subject |
FAARFIELD |
el |
dc.subject |
ERDC |
el |
dc.subject |
PCASE |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Οδοστρώματα αεροδρομίων |
el |
dc.title |
Διερεύνηση βασικών αρχών διεθνών μεθοδολογιών διαστασιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοστρώματα |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-24 |
|
heal.abstract |
Ο σχεδιασμός ευκάμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, ένα από τα βασικά αντικείμενα ενασχόλησης του πολιτικού μηχανικού, είναι ένας τομέας για τον οποίο έχουν αναπτυχθεί αρκετές μέθοδοι. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική διερεύνηση των μεθόδων σχεδιασμού ευκάμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων του Engineer Research & Development Center (ERDC) και της Federal Aviation Administration (FAA). Για την υλοποίηση του υπόψη στόχου, σε πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκε καταγραφή, διερεύνηση και σύγκριση των βασικών αρχών των μεθόδων. Σε δεύτερο στάδιο, πραγματοποιήθηκαν δοκιμές υπολογισμού διατομών ευκάμπτου οδοστρώματος με κάθε μέθοδο προς σύγκριση και σχολιασμό των αποτελεσμάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με σχετικά συμπεράσματα, αλλά και με σκέψεις για περαιτέρω έρευνα. |
el |
heal.abstract |
The design of flexible airfield pavements, one of the key objectives of the civil engineer, is an area for which several design methods have been developed. In this context, the aim of this diploma thesis is the comparative investigation of the design methods for flexible airfield pavements of Engineer Research & Development Center (ERDC) and Federal Aviation Administration (FAA). For this purpose, a first step was to record, investigate and compare the basic principles of the methods. In a second step, design of pavement cross section of each method was performed to compare and comment on their results. The thesis concludes with relevant conclusions and thoughts for further research. |
en |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
79 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|