HEAL DSpace

Διερεύνηση βασικών αρχών διεθνών μεθοδολογιών διαστασιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αντωνίου, Γεώργιος - Φίλιππος el
dc.contributor.author Antoniou, Georgios - Filippos en
dc.date.accessioned 2017-09-25T12:06:58Z
dc.date.available 2017-09-25T12:06:58Z
dc.date.issued 2017-09-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45696
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14583
dc.rights Default License
dc.subject FAA el
dc.subject FAARFIELD el
dc.subject ERDC el
dc.subject PCASE el
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Οδοστρώματα αεροδρομίων el
dc.title Διερεύνηση βασικών αρχών διεθνών μεθοδολογιών διαστασιολόγησης οδοστρωμάτων αεροδρομίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-24
heal.abstract Ο σχεδιασμός ευκάμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, ένα από τα βασικά αντικείμενα ενασχόλησης του πολιτικού μηχανικού, είναι ένας τομέας για τον οποίο έχουν αναπτυχθεί αρκετές μέθοδοι. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική διερεύνηση των μεθόδων σχεδιασμού ευκάμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων του Engineer Research & Development Center (ERDC) και της Federal Aviation Administration (FAA). Για την υλοποίηση του υπόψη στόχου, σε πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκε καταγραφή, διερεύνηση και σύγκριση των βασικών αρχών των μεθόδων. Σε δεύτερο στάδιο, πραγματοποιήθηκαν δοκιμές υπολογισμού διατομών ευκάμπτου οδοστρώματος με κάθε μέθοδο προς σύγκριση και σχολιασμό των αποτελεσμάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με σχετικά συμπεράσματα, αλλά και με σκέψεις για περαιτέρω έρευνα. el
heal.abstract The design of flexible airfield pavements, one of the key objectives of the civil engineer, is an area for which several design methods have been developed. In this context, the aim of this diploma thesis is the comparative investigation of the design methods for flexible airfield pavements of Engineer Research & Development Center (ERDC) and Federal Aviation Administration (FAA). For this purpose, a first step was to record, investigate and compare the basic principles of the methods. In a second step, design of pavement cross section of each method was performed to compare and comment on their results. The thesis concludes with relevant conclusions and thoughts for further research. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 79 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής