dc.contributor.author | Καραβάκη, Θάλεια | el |
dc.contributor.author | Karavaki, Thaleia | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-27T09:47:52Z | |
dc.date.available | 2017-09-27T09:47:52Z | |
dc.date.issued | 2017-09-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45704 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14650 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δείκτης αντίδρασης εδάφους | el |
dc.subject | Έρμα | el |
dc.subject | Βύθιση | el |
dc.subject | Ελαστικότητα | el |
dc.subject | Σιδηροτροχιές | el |
dc.subject | Soil reaction index | en |
dc.subject | Ballast | en |
dc.subject | Immersion | en |
dc.subject | Elasticity | en |
dc.subject | Rails | en |
dc.title | Διερεύνηση του δείκτη αντίδρασης εδάφους μέσω μετρήσεων βύθισης της σιδηροτροχιάς σε νέο τμήμα γραμμής του Ο.Σ.Ε. στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σιδηροδρομική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-24 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός του Δείκτη Αντίδρασης Εδάφους μέσω μετρήσεων βύθισης της σιδηροτροχιάς. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού επιλέχθηκε η διεξαγωγή μετρήσεων βύθισης μέσω ειδικού εξοπλισμού σε νέο τμήμα γραμμής του ΟΣΕ και συγκεκριμένα στα Σ.Σ.Λιανοκλαδίου που ανήκει στο τμήμα Τιθορέας-Δομοκού. Ο υπολογισμός του Δείκτη Αντίδρασης Εδάφους έγινε σύμφωνα με τη θεωρία του Zimmermann και αποτέλεσε βασική παράμετρο για τον υπολογισμό των κατακόρυφων τάσεων κάτω από το στρωτήρα. Σύμφωνα με τη θεωρία του Odemark υπολογίστηκαν οι κατακόρυφες τάσεις κάτω από την υπό εξέταση διατομή και οι τιμες που προέκυψαν συγκρίθηκαν με τα επιτρεπόμενα όρια προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την καταπόνηση της επιδομής και την πιθανότητα αστοχίας του εδάφους. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is to determine the Ground Reaction Index by means of rail immersion measurements. To achieve this goal it was chosen to perform immersion measurements through special equipment on a new line section of the OSE’s railway,specifically at the Lianokladi Railway Station that belongs to the Tithorea-Domokos line. The calculation of the Ground Reaction Index was done according to Zimmermann's theory and was a basic parameter for the calculation of the vertical stresses below the sleeper.According to Odemark's theory, the vertical stresses under the cross-section were calculated and the resulting values were compared to the allowed limits in order to draw conclusions about the stress of the substructure and the probability of soil failure. It is clarified that the present work, due to a small number of measurements and resulting statistical uncertainty, can not in any case draw out representative conclusions about the status of the OSE’s line, but it can be considered as a first approach to the subject. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 217 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: