HEAL DSpace

Διερεύνηση του δείκτη αντίδρασης εδάφους μέσω μετρήσεων βύθισης της σιδηροτροχιάς σε νέο τμήμα γραμμής του Ο.Σ.Ε. στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραβάκη, Θάλεια el
dc.contributor.author Karavaki, Thaleia en
dc.date.accessioned 2017-09-27T09:47:52Z
dc.date.available 2017-09-27T09:47:52Z
dc.date.issued 2017-09-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45704
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14650
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δείκτης αντίδρασης εδάφους el
dc.subject Έρμα el
dc.subject Βύθιση el
dc.subject Ελαστικότητα el
dc.subject Σιδηροτροχιές el
dc.subject Soil reaction index en
dc.subject Ballast en
dc.subject Immersion en
dc.subject Elasticity en
dc.subject Rails en
dc.title Διερεύνηση του δείκτη αντίδρασης εδάφους μέσω μετρήσεων βύθισης της σιδηροτροχιάς σε νέο τμήμα γραμμής του Ο.Σ.Ε. στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σιδηροδρομική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-24
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός του Δείκτη Αντίδρασης Εδάφους μέσω μετρήσεων βύθισης της σιδηροτροχιάς. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού επιλέχθηκε η διεξαγωγή μετρήσεων βύθισης μέσω ειδικού εξοπλισμού σε νέο τμήμα γραμμής του ΟΣΕ και συγκεκριμένα στα Σ.Σ.Λιανοκλαδίου που ανήκει στο τμήμα Τιθορέας-Δομοκού. Ο υπολογισμός του Δείκτη Αντίδρασης Εδάφους έγινε σύμφωνα με τη θεωρία του Zimmermann και αποτέλεσε βασική παράμετρο για τον υπολογισμό των κατακόρυφων τάσεων κάτω από το στρωτήρα. Σύμφωνα με τη θεωρία του Odemark υπολογίστηκαν οι κατακόρυφες τάσεις κάτω από την υπό εξέταση διατομή και οι τιμες που προέκυψαν συγκρίθηκαν με τα επιτρεπόμενα όρια προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την καταπόνηση της επιδομής και την πιθανότητα αστοχίας του εδάφους. el
heal.abstract The purpose of this thesis is to determine the Ground Reaction Index by means of rail immersion measurements. To achieve this goal it was chosen to perform immersion measurements through special equipment on a new line section of the OSE’s railway,specifically at the Lianokladi Railway Station that belongs to the Tithorea-Domokos line. The calculation of the Ground Reaction Index was done according to Zimmermann's theory and was a basic parameter for the calculation of the vertical stresses below the sleeper.According to Odemark's theory, the vertical stresses under the cross-section were calculated and the resulting values were compared to the allowed limits in order to draw conclusions about the stress of the substructure and the probability of soil failure. It is clarified that the present work, due to a small number of measurements and resulting statistical uncertainty, can not in any case draw out representative conclusions about the status of the OSE’s line, but it can be considered as a first approach to the subject. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 217 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα