HEAL DSpace

Εκτός των τειχών: τρεις αφηγήσεις για τη δημόσια τέχνη από τη documenta 14

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λιοδάκη, Δανάη el
dc.contributor.author Liodaki, Danai en
dc.date.accessioned 2017-10-04T13:36:20Z
dc.date.available 2017-10-04T13:36:20Z
dc.date.issued 2017-10-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45718
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2056
dc.rights Default License
dc.subject Δημόσιο el
dc.subject Τέχνη el
dc.subject documenta el
dc.subject Public art en
dc.title Εκτός των τειχών: τρεις αφηγήσεις για τη δημόσια τέχνη από τη documenta 14 el
dc.title Beyond walls: three narratives about public art from documenta 14 en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Public art spaces (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2006006398) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-09-30
heal.abstract Η εργασία καταπιάνεται με το ζήτημα της δημόσιας τέχνης και της σχέσης της με το δημόσιο χώρο. Μέσα από την ανάλυση και τη μελέτη πέντε έργων δημόσιας τέχνης της documenta 14, σκιαγραφούνται τρεις αφηγήσεις για τη δημόσια τέχνη με βάση τον τρόπο που η διαφορετικοί καλλιτέχνες αντιλαμβάνονται το δημόσιο χώρο και το δημόσιο. el
heal.abstract This research/paper is an attempt to explore the relationship between public art and public space. The in-depth analysis of five public art project exhibited during documenta 14 in Athens leads to the formation of three different narratives for public space. These narratives are outlined according to the different intakes of public space, public sphere and (inevitably) democracy by the different artists. My argument is structured as follows. First, I present an analysis of public art and its basic features based on current literature. Second, I give some basic facts about documenta (as a whole) and documenta 14 (in particular). Third, I describe the three narratives for public space that came up from my field research and the interviews I made with the artists: The first narrative presents a view of the public space as a scene, the second as a spatial expression of the public sphere and the third as a spatial expression of alternative common and the relations between them. The paper ends with a discussion, conclusion(s) and open questions for further thought. I situate my contribution as an (ongoing) attempt to better understand public space and “the public” broadly through the study of public art. en
heal.tableOfContents Περιεχόμενα 1. Εισαγωγή 1.1. Αφορμή και προβληματισμός 1.2. Μεθοδολογία 2. Δημόσια Τέχνη 2.1. Ιστορική αναδρομή στη δημόσια τέχνη 2.2. Τι είναι δημόσια τέχνη; 2.3. Δημόσια τέχνη και συμμετοχή του κοινού 2.4. Δημόσια τέχνη ως πολιτική πράξη 2.5. Ο κίνδυνος ενσωμάτωσης της δημόσιας τέχνης από την κυρίαρχη κουλτούρα 2.6. Το «δημόσιο» στη δημόσια τέχνη 3. Documenta 3.1. Μικρή ιστορική αναδρομή 3.2. Το κοινό της documenta 3.3. Η documenta 14: ένα έργο σε δύο πράξεις (η Αθήνα στο προσκήνιο) 3.4. Κριτική στη documenta 14 3.5. Δημόσιο, Δημόσια τέχνη και documenta 4. Οι τρεις αφηγήσεις από τη documenta 14 4.1. Εισαγωγή στην έρευνα πεδίου 4.2. Πρώτη αφήγηση 4.3. Δεύτερη αφήγηση 4.4. Τρίτη αφήγηση 5. Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Πηγές εικόνων Παράρτημα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Πολεοδομίας και Χωροταξίας el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής