dc.contributor.author | Τριάντος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Triantos, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-11T10:03:25Z | |
dc.date.available | 2017-10-11T10:03:25Z | |
dc.date.issued | 2017-10-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45738 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14630 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανωμαλίες οδοστρώματος | el |
dc.subject | 'Εξυπνα κινητά | el |
dc.subject | Επιταχυνσιόμετρο | el |
dc.subject | Διαδικτυακό Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα | el |
dc.subject | Χωρική ανάλυση | el |
dc.subject | Pavement anomalies | en |
dc.subject | Smartphones | en |
dc.subject | Accelerometer | en |
dc.subject | Web GIS | en |
dc.subject | Spatial analysis | en |
dc.subject | Crowd-sensing | en |
dc.title | Σχεδιασμός αλγορίθμου & υλοποίηση πρότυπης εφαρμογής "έξυπνων" κινητών (smartphones), διασυνδεδεμένης με Διαδικτυακό Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα (Web GIS) για την αυτόματη ανίχνευση, χαρτογραφική απόδοση και ανάλυση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωγραφικά Πληροφοριακά Συστήματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017 | |
heal.abstract | Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος αποτελούν μείζον πρόβλημα στις μετακινήσεις επιβατών και εμπορευμάτων μέσω του οδικού δικτύου. Η καταγραφή τους είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς αποτελεί προϋπόθεση για την επισκευή του οδοστρώματος από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Επιπλέον, δύναται να αποδώσει χρήσιμη γεωγραφική πληροφορία για τη χωρική τους συσχέτιση με άλλες μεταβλητές αλλά και το σχεδιασμό δρομολογίων από τους οδηγούς. Ο εντοπισμός λακκουβών με επιτόπια καταγραφή αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία και, δεδομένου ότι η κατάσταση του οδοστρώματος αλλάζει δυναμικά με το χρόνο, δεν αποτελεί αποτελεσματική μέθοδο. Πολλά συστήματα έχουν αναπτυχθεί για την αυτόματη ανίχνευση ανωμαλιών του οδοστρώματος, με χρήση σύγχρονων εργαλείων και τεχνολογίας. Ωστόσο, λίγα από αυτά παρέχουν χωρική πληροφορία δημόσια, σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, όσα έχουν αυτή τη δυνατότητα, περιορίζονται σε γεωγραφική απεικόνιση δίχως αναλυτικά εργαλεία. Η παρούσα εργασία περιγράφει την πλατφόρμα Bump Tracer, που αποτελείται από μία εφαρμογή «έξυπνων» κινητών για την παγκόσμια συλλογή δεδομένων που αφορούν σε ανωμαλίες του οδοστρώματος και ένα Διαδικτυακό Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα (Web GIS) για τη χαρτογραφική απόδοση και ανάλυσή τους. Η εφαρμογή (application) Bump Tracer αντλεί δεδομένα από το επιταχυνσιόμετρο και το δέκτη GPS του κινητού για την ανίχνευση ανωμαλιών του οδοστρώματος σε πραγματικό χρόνο, με αποτελεσματικούς αλγορίθμους. Τα δεδομένα στέλνονται σε έναν κεντρικό διακομιστή (server), όπου επεξεργάζονται και καταχωρούνται σε μια Βάση Δεδομένων, από την οποία αντλεί πληροφορία το δημόσια προσβάσιμο Web GIS. Οι χρήστες μπορούν να δουν πληροφορίες για κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος αλλά και αριθμητικά και στατιστικά δεδομένα για το σύνολο του καταγεγραμμένου οδικού δικτύου. Επιπρόσθετα, μπορούν να φιλτράρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με συγκεκριμένα κριτήρια, καθώς και να επιλέξουν περιοχές για την εξαγωγή αριθμητικών και στατιστικών δεδομένων. Λέξεις Κλειδιά: ανωμαλίες οδοστρώματος, «έξυπνα» κινητά, επιταχυνσιόμετρο, Διαδικτυακό Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα, χωρική ανάλυση | el |
heal.abstract | Road pavement anomalies are a major problem in passenger and freight transportation through road network. Data collection of anomalies is an important process, required for pavement repair by the competent authorities. Moreover, the geographic information could be useful for spatial association of pavement anomalies with other variables and furthermore, for route planning by drivers. Manual data collection of potholes is a time-consuming process and, considering the dynamic changes of pavement condition, this method lacks efficiency. Many systems have been developed for automatic detection of road anomalies, using modern tools and technology. However, few of them are capable of displaying real-time geographic information in public and these are limited to web mapping with no analytical tools. This thesis describes Bump Tracer, a crowd-sensing platform that consists of a smartphone application for collecting data of road anomalies globally and a Web Geographic Information System (Web GIS) for map viewing and analyzing. The Bump Tracer application uses accelerometer and GPS data to detect pavement anomalies in real-time, with efficient algorithms. Data is sent to a central server, is being processed and stored in a Database and it is imported to the publicly accessible Web GIS. Users can view information of each pavement anomaly, as long as arithmetic information and statistics about the whole road network recorded. In addition, they can filter pavement anomalies with specific criteria and view arithmetic information and statistics about areas they select. Κeywords: pavement anomalies, smartphones, accelerometer, Web GIS, mobile crowd-sensing, spatial analysis | en |
heal.advisorName | Φώτης, Γεώργιος Ν. | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος Ν. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: