dc.contributor.author |
Γονίδη, Χριστίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Gonidi, Christina
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-10-11T10:14:56Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45750 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14739 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ταχύτητα |
el |
dc.subject |
Επιτάχυνση |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά οδηγού |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Ελιγμός |
el |
dc.subject |
Speed |
en |
dc.subject |
Maneuver |
el |
dc.subject |
Accelaration |
el |
dc.subject |
Driver’s Behavior |
el |
dc.subject |
Linear regression |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη προτύπων ταχύτητας του οδηγού με βάση λεπτομερή δεδομένα οδήγησης από αισθητήρες κινητών τηλεφώνων |
el |
dc.title |
Development of driver speed models based on detailed driving data from smartphone sensors |
en |
dc.contributor.department |
Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/298915c1797ca9a21343469adc3cc50b222a9cec |
|
heal.dateAvailable |
2018-10-10T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-24 |
|
heal.abstract |
Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάπτυξη στατιστικών μοντέλων ταχύτητας του οδηγού με βάση λεπτομερή δεδομένα του τρόπου οδήγησης που συλλέγονται από αισθητήρες κινητών τηλεφώνων. Αξιοποιήθηκε μεγάλος αριθμός δεδομένων που καταγράφονταν ανά δευτερόλεπτο και αφορούσαν στην ακριβή θέση του οχήματος, στην ταχύτητά του, στη συνολική απόσταση και στον χρόνο της μετακίνησης, στην επιτάχυνση και στην επιβράδυνση του οχήματος, στα σημεία όπου ο οδηγός πραγματοποιούσε απότομη αλλαγή ταχύτητας ή απότομο ελιγμό, στη χρήση του κινητού τηλεφώνου κ.α. Για την ανάλυση των στοιχείων των μετρήσεων αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Αναπτύχθηκαν συνολικά 6 μοντέλα πρόβλεψης της μέσης ταχύτητας, ένα γενικό μοντέλο, δύο μοντέλα για τις περιόδους εντός και εκτός των κρίσιμων ωρών και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της μέσης ταχύτητας και της απόστασης που διανύει ο οδηγός, καθώς επίσης και με την επιτάχυνση που είτε αναπτύσσει συνολικά o οδηγός, είτε της απότομης αλλαγής της. |
el |
heal.abstract |
The aim of this Diploma Thesis is the development of driver speed models based on detailed driving data from smartphone sensors. A large data set recorded per second was used, containing information about the exact position of the vehicle, its acceleration and deceleration and the point where the drivers performed a harsh manoeuver or speed change or when they used their mobile phone, etc. In order to analyze the available data, six statistical linear regression models forecasting driver average speed were developed: one general model, two models for the periods inside or outside risky hours and three models for each road type (urban, rural and highways). The results demonstrated a strong correlation between the average speed and the distance covered by the driver as well as driver accelerations and harsh changes. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
130 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|