HEAL DSpace

Ανάπτυξη προτύπων ταχύτητας του οδηγού με βάση λεπτομερή δεδομένα οδήγησης από αισθητήρες κινητών τηλεφώνων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γονίδη, Χριστίνα el
dc.contributor.author Gonidi, Christina en
dc.date.accessioned 2017-10-11T10:14:56Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45750
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14739
dc.rights Default License
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Επιτάχυνση el
dc.subject Συμπεριφορά οδηγού el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Ελιγμός el
dc.subject Speed en
dc.subject Maneuver el
dc.subject Accelaration el
dc.subject Driver’s Behavior el
dc.subject Linear regression el
dc.title Ανάπτυξη προτύπων ταχύτητας του οδηγού με βάση λεπτομερή δεδομένα οδήγησης από αισθητήρες κινητών τηλεφώνων el
dc.title Development of driver speed models based on detailed driving data from smartphone sensors en
dc.contributor.department Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/298915c1797ca9a21343469adc3cc50b222a9cec
heal.dateAvailable 2018-10-10T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-24
heal.abstract Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάπτυξη στατιστικών μοντέλων ταχύτητας του οδηγού με βάση λεπτομερή δεδομένα του τρόπου οδήγησης που συλλέγονται από αισθητήρες κινητών τηλεφώνων. Αξιοποιήθηκε μεγάλος αριθμός δεδομένων που καταγράφονταν ανά δευτερόλεπτο και αφορούσαν στην ακριβή θέση του οχήματος, στην ταχύτητά του, στη συνολική απόσταση και στον χρόνο της μετακίνησης, στην επιτάχυνση και στην επιβράδυνση του οχήματος, στα σημεία όπου ο οδηγός πραγματοποιούσε απότομη αλλαγή ταχύτητας ή απότομο ελιγμό, στη χρήση του κινητού τηλεφώνου κ.α. Για την ανάλυση των στοιχείων των μετρήσεων αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα γραμμικής παλινδρόμησης (linear regression). Αναπτύχθηκαν συνολικά 6 μοντέλα πρόβλεψης της μέσης ταχύτητας, ένα γενικό μοντέλο, δύο μοντέλα για τις περιόδους εντός και εκτός των κρίσιμων ωρών και τρία μοντέλα για κάθε τύπο οδικού δικτύου (αστικό, υπεραστικό, αυτοκινητόδρομο). Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της μέσης ταχύτητας και της απόστασης που διανύει ο οδηγός, καθώς επίσης και με την επιτάχυνση που είτε αναπτύσσει συνολικά o οδηγός, είτε της απότομης αλλαγής της. el
heal.abstract The aim of this Diploma Thesis is the development of driver speed models based on detailed driving data from smartphone sensors. A large data set recorded per second was used, containing information about the exact position of the vehicle, its acceleration and deceleration and the point where the drivers performed a harsh manoeuver or speed change or when they used their mobile phone, etc. In order to analyze the available data, six statistical linear regression models forecasting driver average speed were developed: one general model, two models for the periods inside or outside risky hours and three models for each road type (urban, rural and highways). The results demonstrated a strong correlation between the average speed and the distance covered by the driver as well as driver accelerations and harsh changes. en
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 130 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής