dc.contributor.author | Σταθόπουλος, Σπυρίδων | el |
dc.contributor.author | Stathopoulos, Spyridon | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-11T10:17:13Z | |
dc.date.available | 2017-10-11T10:17:13Z | |
dc.date.issued | 2017-10-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45754 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14731 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προγράμμα AnyLogic | en |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Anylogic | en |
dc.subject | Ports | en |
dc.subject | Containers | en |
dc.title | Διερεύνηση θεμάτων οργάνωσης του υποσυστήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ κρηπιδώματος και χερσαίου χώρου με τη χρήση του προγράμματος AnyLogic | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ | el |
heal.classification | ΣΤΑΤΗΓΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ | el |
heal.classification | ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ | el |
heal.classification | ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/054dae9d64c38d76a066c981fbdab975b1abbf53 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-27 | |
heal.abstract | Κάθε σύγχρονος τερματικός σταθμός φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων είναι ένα πολύπλοκο σύστημα που απαιτεί συνεχή προσπάθεια βελτίωσης καθώς υπάρχουν πολλές διαφορετικές συνιστώσες που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, διερευνήθηκαν θέματα οργάνωσης του υποσυστήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ κρηπιδώματος και χερσαίου χώρου με τη χρήση του προγράμματος AnyLogic. Αναπτύχθηκαν απλά μοντέλα προσομοίωσης (σε αντιστοιχία με τα μοντέλα Μ/Μ/n, Ε2/Μ/n, Μ/Ε2/n, Ε2/Ε2/1, Ε2/Ε2/2 και (Μ/Μ/2) : (GD/N/), της θεωρίας αναμονής) προκειμένου να γίνει έλεγχος εγκυρότητας των μοντέλων προσομοίωσης του AnyLogic. Στη συνέχεια αναπτύχθηκε και επιλύθηκε ένα μοντέλο προσομοίωσης με 2 (ή περισσότερες) θέσεις παραβολής, κάθε μια από τις οποίες έχει διαφορετικό ρυθμό εξυπηρέτησης. Πραγματοποιήθηκε, επίσης, διερεύνηση των εναλλακτικών τεχνικών οργάνωσης του υποσυστήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ κρηπιδώματος και χερσαίου χώρου, μέσω μοντέλου προσομοίωσης που αναπαριστά τις διαδικασίες κατανομής εργασιών μεταξύ των οχημάτων που απαρτίζουν την ομάδα φόρτωσης/εκφόρτωσης και μεταφοράς των εμπορευματοκιβωτίων. Τέλος, κατασκευάστηκε ένα σύνθετο μοντέλο προσομοίωσης του επιλιμένιου σιδηροδρομικού σταθμού στον λιμένα του Πειραιά και διατυπώθηκαν σενάρια ώστε να μελετηθεί η λειτουργία του υποσυστήματος «κρηπιδώματος - χερσαίου χώρου» σε σχέση με τον απαιτούμενο αριθμό των οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. | el |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη, Βούλα | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 222 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: