dc.contributor.author |
Γαλιώτου, Κωσταντίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Galiotou, Kostantina
|
en |
dc.contributor.author |
Gkotsis, Dimitris
|
en |
dc.contributor.author |
Γκότσης, Δημήτρης
|
el |
dc.date.accessioned |
2017-10-17T09:55:34Z |
|
dc.date.available |
2017-10-17T09:55:34Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45778 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14717 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Φάληρο |
el |
dc.subject |
Όρμος |
el |
dc.subject |
Εκτροπή |
el |
dc.subject |
Επέμβαση |
el |
dc.subject |
Ανάπλαση |
el |
dc.subject |
Faliro |
en |
dc.subject |
Diversion |
en |
dc.subject |
Interference |
en |
dc.subject |
Bay |
en |
dc.subject |
Reproduction |
en |
dc.title |
Εκτροπή: επέμβαση στο Φαληρικό όρμο |
el |
dc.title |
Diversion: interference in Faliric bay |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-07 |
|
heal.abstract |
Αφορμη της διπλωματικης αποτελεσε η μελετη του χαρτη της αθηνας και συνγκεκριμενα η αναγνωση του παρακτιου μετωπου της .Παρολο που η μητροπολητικη περιοχη των αθηνων γεωγραφικα εχει επεκταθει διπλα στο στοιχειο του νερου δηλαδη της θαλασσας η αθηνα εν τελη χαρακτηριζεται ως μια εσωστρεφης πολη αποκομμένη από αυτήν.
Ο ορμος λοιπον αποτελει την περιοχη παρεμβασής μας.όπως φαινεται και στον πολεοδομικο χαρτη των αθηνών η συγκεκριμενη περιοχη είναι κενη και ασύνδετη με τον αστικό ιστό. Συγκεκριμενα η λεοφόρος ποσειδώνος φαινεται εντύνει και να αποτελει την κυρια αιτια αυτών των προβληματων. Το αυτοκινητο καθορίζει τη σχεση της πολης με τη θ’αλασσα και η ποσειδωνος διαβαζεται πλεον ως το οριο της πολης και όχι η ακτογραμμη της. |
el |
heal.abstract |
The study of the Athenian map and particularly the reading of its coastal front was the cause of our project. Although the metropolitan area of Athens has geographically extended close to the water element of the sea, athens is finally characterized as an inward-facing city cut off from it. The bay is our intervention area. As it appears in the Athens map, the area is empty and unconnected with the urban fabric. In particular, the posidonian highway seems to intensify and be the main cause of these problems. The car determines the relation of the city with the sea and the higway is read more as the city boundary rather than the actual coastline. |
en |
heal.advisorName |
Βοζάνη, Αριάδνη |
el |
heal.advisorName |
Κούρκουλας, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννούτσου, Βασιλική |
el |
heal.committeeMemberName |
Γυπαράκης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παγώνης, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κατσαρός, Μιλτιάδης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|