HEAL DSpace

Εκεί, όπου ο Malraux συνάντησε την Περσεφόνη: ένα μουσείο χωρίς τοίχους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πλυτάς, Σάββας el
dc.contributor.author Plytas, Savvas en
dc.date.accessioned 2017-10-17T10:44:38Z
dc.date.available 2017-10-17T10:44:38Z
dc.date.issued 2017-10-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45782
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2086
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μουσεία el
dc.subject Ελευσίνα el
dc.subject Malraux, Andre en
dc.subject Περσεφόνη el
dc.subject Ελευσίνια Μυστήρια el
dc.subject Ομηρικός Ύμνος el
dc.subject Φανταστικό Μουσείο el
dc.subject Museums en
dc.subject Eleusis en
dc.subject Persephone en
dc.subject Kore en
dc.subject Eleusinian Mysteries en
dc.subject Homeric Hymn en
dc.subject Imaginary Museum el
dc.subject Museum Without Walls en
dc.title Εκεί, όπου ο Malraux συνάντησε την Περσεφόνη: ένα μουσείο χωρίς τοίχους el
dc.title There, where Malraux met Persephone: a museum without walls en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Museum architecture (URL: http://skos.um.es/unescothes/C02622) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10
heal.abstract Ο Andre Malraux θα ορίσει το Μουσείο του 21ου αιώνα, ως Φανταστικό και θα θέσει τις αρχές διαχειρίσεως παρελθόντος και ανθρώπινου πολιτισμού και τη διαδικασία προσέγγισης ενός τέτοιου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. / Το Μουσείο άλλοτε ήταν μια κατάφαση, το Φανταστικό Μουσείο είναι μια διερώτηση του τώρα! Είναι εκείνο, το οποίο φέρει εντός του οτιδήποτε έχει απομείνει από την ανθρώπινη δημιουργία και ως τέτοιο είναι αποσπασματικό, πνευματικό και φανταστικό. Το Μουσείο αυτό, είναι η υπόσχεση της επιστροφής όλων των έργων, τα οποία χάθηκαν στη σιωπή. / Η Περσεφόνη θα αποκαλύψει την ιστορική, κοινωνική, πολιτική και πνευματική α-λήθεια όλων των συμβόλων, τα οποία αποκρύφθηκαν εντός του Ομηρικού Ύμνου και των Ελευσινίων Μυστηρίων. / Εντός του Φανταστικού Μουσείου, η Κόρη είναι το αρχέτυπο σύμβολο, που εκ φύσεως, συμ-βάλει, θέτει κάτι μαζί, καταστεί κάτι ορατό ή επιτρέπει σε κάτι να φανεί, εντός ενός όλου του κόσμου της τέχνης. / Η Ελευσίνα είναι η προϋπόθεση. / Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός ενός Μουσείου προϋποθέτει μία αρχέτυπη Μύηση εντός του κόσμου της τέχνης. Εκεί, όπου κανείς θα βίωνε την εμπειρία μίας Εποπτείας της α-λήθειας της τέχνης, τη θεώρηση της σχέσεως του ανθρώπου με τον άνθρωπο, και τη σχέση αυτού με τον τόπο, τη φύση, τον κόσμο και τη δημιουργία. el
heal.abstract Andre Malraux will define the Museum of the 21st century as Imaginary, and will set the principles of managing the past and the human civilization and the process of approaching an architectural design as such./ The Museum, aforetime was a statement, the Imaginary Museum is an inquiry of the present! It is that, which bears whatever is left from the past human creation and as such, it is fragmented, spiritual and imaginary. This Museum, is the promise of the return of the projects, which were lost in silence./ Persephone will reveal the historical, social, political and spiritual truth of the archetype symbols, which were concealed within the Homeric Hymn and the Eleusinian Mysteries./ Within the Imaginary Museum, Kore is the symbol, which by nature, contributes, sets something into a wholeness, lays something visible or allows something to be seen within the entire world of art./ Eleusis is the precondition. The architectural design of a Museum requires an archetypal initiation within the world of art. There, where one would be able to experience a contemplation of the truth of art, a vision of the relation between human beings, and the relation in-between human and topos, nature, world and the entire creation. en
heal.tableOfContents 0. [ Εισαγωγή ] [.09] [ Ελευσίς / Έλευσις ] [.21] Ι. [ 2+1 Αφίξεις ] [.25] i. Άφιξη της Θεάς ii. Άφιξη του Κύκλου iii. Άφιξη του Αρχαιολόγου ΙΙ. [ Έτερος Τόπος ] [.39] i. Κληρονομιά ii. Παλίμψηστο iii. Μεταξύ Παρελθόντος και Μέλλοντος iv. Ετεροτοπία v. Πόλη | Μουσείο ΙΙΙ. [ Εντός | Εκτός ] [.51] i. Πόλη ii. Αρχαιότητα iii. Βιομηχανία iv. Θάλασσα v. Αρχείο IV. [ Εκεί, όπου ο Malraux συνάντησε την Περσεφόνη ] [ André Malraux ] [.79] i. Το Φανταστικό Μουσείο ii. Το Φανταστικό Μουσείο της Ελευσίνος [ Περσεφόνη ] [.99] i. Ομηρικός Ύμνος ii. Ελευσίνια Μυστήρια [ Προ - Έλευσις ] [.109] V. [ Αρπαγή ] [.113] i. Ωκεανίδες Νύμφες . ii. Ιώ - Δήμητρα . iii. Αθήνα - Άρτεμις - Περσεφόνη . iv. Περσεφόνη - Εκάτη - Δήμητρα . v. Δήμητρα - Γαία . VI. [ Θρήνος ] [.137] i. Δήμητρα - Ποσειδών . ii. Δήμητρα - Μέδουσα - Περσεφόνη . iii. Περσεφόνη - Αϊδονεύς . iv. Μέδουσα - Βαυβώ - Δήμητρα . v. Σύμβολα . VII. [ Τελετή ] [155] i. Μύησις . ii.Τέλεσις . iii. Εποπτεία . VIII. [ Ένα μουσείο χωρίς τοίχους ] [.163] Βιβλιογραφία [.193] el
heal.tableOfContents 0. [Introduction] [.09]  [Eleusis / Eleusis] [.21]  I. [2 + 1 Arrivals] [.25]  i. Arrival of the Goddess  ii. Arrival of the Circle  iii. Arrival of the Archaeologist  II. [Other] [.39]  i. Heritage  ii. Palimpsest  iii. Between Past and Future  iv. Heterotopia  v. City | Museum  III. [In-site | Out-site] [.51]  i. City  ii. Antiquity  iii. Industry  iv. Sea  v. Archive  IV. [There, where Malraux met Persephone]  [André Malraux] [.79]  i. The Imaginary Museum  ii. The Imaginary Museum of Eleusis  [Persephone] [.99]  i. Homeric Hymn  ii. Eleusinian Mysteries  [Pre - Eleusis] [.109]  V. [Ravishment] [.113]  i. Ocean Nymphs.  ii. Io - Demeter.  iii. Athens - Artemis - Persephone.  iv. Persephone - Hecate - Demeter.  v. Demeter - Gaia.  VI. [Lamentation] [.137]  i. Demeter - Poseidon.  ii. Demeter - Medusa - Persephone.  iii. Persephone - Hades.  iv. Medusa - Baubo - Demeter.  v. Symbols.  VII. [Ritual] [155]  i. Initiation.  ii. Rite.  iii. Contemplation.  VIII. [A museum without walls] [.163]  Bibliography [.193] en
heal.sponsor Οφείλω να ευχαριστήσω θερμά τις καθηγήτριες μου, κ. Α. Βοζάνη και κ. Β. Ξένου, για την άψογη συνεργασία στην εκπόνηση αυτού του έργου. Διότι στο 4ο έτος των ακαδημαϊκών μου σπουδών, με μύησαν βίαια και χωρίς δισταγμό, σε ένα ολόκληρο σύμπαν, έργων, εννοιών και συμβόλων και αργά, μεθοδικά, παιδευτικά, σχεδόν τελετουργικά, με έμαθαν να διαβάζω και να εμπνέομαι, να σχεδιάσω και να εκφράζομαι. Έως και το 7ο έτος, με έμαθαν πράγματι, να εποπτεύω. el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα