dc.contributor.author | Πλυτάς, Σάββας | el |
dc.contributor.author | Plytas, Savvas | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T10:44:38Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T10:44:38Z | |
dc.date.issued | 2017-10-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45782 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2086 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μουσεία | el |
dc.subject | Ελευσίνα | el |
dc.subject | Malraux, Andre | en |
dc.subject | Περσεφόνη | el |
dc.subject | Ελευσίνια Μυστήρια | el |
dc.subject | Ομηρικός Ύμνος | el |
dc.subject | Φανταστικό Μουσείο | el |
dc.subject | Museums | en |
dc.subject | Eleusis | en |
dc.subject | Persephone | en |
dc.subject | Kore | en |
dc.subject | Eleusinian Mysteries | en |
dc.subject | Homeric Hymn | en |
dc.subject | Imaginary Museum | el |
dc.subject | Museum Without Walls | en |
dc.title | Εκεί, όπου ο Malraux συνάντησε την Περσεφόνη: ένα μουσείο χωρίς τοίχους | el |
dc.title | There, where Malraux met Persephone: a museum without walls | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Museum architecture (URL: http://skos.um.es/unescothes/C02622) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10 | |
heal.abstract | Ο Andre Malraux θα ορίσει το Μουσείο του 21ου αιώνα, ως Φανταστικό και θα θέσει τις αρχές διαχειρίσεως παρελθόντος και ανθρώπινου πολιτισμού και τη διαδικασία προσέγγισης ενός τέτοιου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. / Το Μουσείο άλλοτε ήταν μια κατάφαση, το Φανταστικό Μουσείο είναι μια διερώτηση του τώρα! Είναι εκείνο, το οποίο φέρει εντός του οτιδήποτε έχει απομείνει από την ανθρώπινη δημιουργία και ως τέτοιο είναι αποσπασματικό, πνευματικό και φανταστικό. Το Μουσείο αυτό, είναι η υπόσχεση της επιστροφής όλων των έργων, τα οποία χάθηκαν στη σιωπή. / Η Περσεφόνη θα αποκαλύψει την ιστορική, κοινωνική, πολιτική και πνευματική α-λήθεια όλων των συμβόλων, τα οποία αποκρύφθηκαν εντός του Ομηρικού Ύμνου και των Ελευσινίων Μυστηρίων. / Εντός του Φανταστικού Μουσείου, η Κόρη είναι το αρχέτυπο σύμβολο, που εκ φύσεως, συμ-βάλει, θέτει κάτι μαζί, καταστεί κάτι ορατό ή επιτρέπει σε κάτι να φανεί, εντός ενός όλου του κόσμου της τέχνης. / Η Ελευσίνα είναι η προϋπόθεση. / Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός ενός Μουσείου προϋποθέτει μία αρχέτυπη Μύηση εντός του κόσμου της τέχνης. Εκεί, όπου κανείς θα βίωνε την εμπειρία μίας Εποπτείας της α-λήθειας της τέχνης, τη θεώρηση της σχέσεως του ανθρώπου με τον άνθρωπο, και τη σχέση αυτού με τον τόπο, τη φύση, τον κόσμο και τη δημιουργία. | el |
heal.abstract | Andre Malraux will define the Museum of the 21st century as Imaginary, and will set the principles of managing the past and the human civilization and the process of approaching an architectural design as such./ The Museum, aforetime was a statement, the Imaginary Museum is an inquiry of the present! It is that, which bears whatever is left from the past human creation and as such, it is fragmented, spiritual and imaginary. This Museum, is the promise of the return of the projects, which were lost in silence./ Persephone will reveal the historical, social, political and spiritual truth of the archetype symbols, which were concealed within the Homeric Hymn and the Eleusinian Mysteries./ Within the Imaginary Museum, Kore is the symbol, which by nature, contributes, sets something into a wholeness, lays something visible or allows something to be seen within the entire world of art./ Eleusis is the precondition. The architectural design of a Museum requires an archetypal initiation within the world of art. There, where one would be able to experience a contemplation of the truth of art, a vision of the relation between human beings, and the relation in-between human and topos, nature, world and the entire creation. | en |
heal.tableOfContents | 0. [ Εισαγωγή ] [.09] [ Ελευσίς / Έλευσις ] [.21] Ι. [ 2+1 Αφίξεις ] [.25] i. Άφιξη της Θεάς ii. Άφιξη του Κύκλου iii. Άφιξη του Αρχαιολόγου ΙΙ. [ Έτερος Τόπος ] [.39] i. Κληρονομιά ii. Παλίμψηστο iii. Μεταξύ Παρελθόντος και Μέλλοντος iv. Ετεροτοπία v. Πόλη | Μουσείο ΙΙΙ. [ Εντός | Εκτός ] [.51] i. Πόλη ii. Αρχαιότητα iii. Βιομηχανία iv. Θάλασσα v. Αρχείο IV. [ Εκεί, όπου ο Malraux συνάντησε την Περσεφόνη ] [ André Malraux ] [.79] i. Το Φανταστικό Μουσείο ii. Το Φανταστικό Μουσείο της Ελευσίνος [ Περσεφόνη ] [.99] i. Ομηρικός Ύμνος ii. Ελευσίνια Μυστήρια [ Προ - Έλευσις ] [.109] V. [ Αρπαγή ] [.113] i. Ωκεανίδες Νύμφες . ii. Ιώ - Δήμητρα . iii. Αθήνα - Άρτεμις - Περσεφόνη . iv. Περσεφόνη - Εκάτη - Δήμητρα . v. Δήμητρα - Γαία . VI. [ Θρήνος ] [.137] i. Δήμητρα - Ποσειδών . ii. Δήμητρα - Μέδουσα - Περσεφόνη . iii. Περσεφόνη - Αϊδονεύς . iv. Μέδουσα - Βαυβώ - Δήμητρα . v. Σύμβολα . VII. [ Τελετή ] [155] i. Μύησις . ii.Τέλεσις . iii. Εποπτεία . VIII. [ Ένα μουσείο χωρίς τοίχους ] [.163] Βιβλιογραφία [.193] | el |
heal.tableOfContents | 0. [Introduction] [.09] [Eleusis / Eleusis] [.21] I. [2 + 1 Arrivals] [.25] i. Arrival of the Goddess ii. Arrival of the Circle iii. Arrival of the Archaeologist II. [Other] [.39] i. Heritage ii. Palimpsest iii. Between Past and Future iv. Heterotopia v. City | Museum III. [In-site | Out-site] [.51] i. City ii. Antiquity iii. Industry iv. Sea v. Archive IV. [There, where Malraux met Persephone] [André Malraux] [.79] i. The Imaginary Museum ii. The Imaginary Museum of Eleusis [Persephone] [.99] i. Homeric Hymn ii. Eleusinian Mysteries [Pre - Eleusis] [.109] V. [Ravishment] [.113] i. Ocean Nymphs. ii. Io - Demeter. iii. Athens - Artemis - Persephone. iv. Persephone - Hecate - Demeter. v. Demeter - Gaia. VI. [Lamentation] [.137] i. Demeter - Poseidon. ii. Demeter - Medusa - Persephone. iii. Persephone - Hades. iv. Medusa - Baubo - Demeter. v. Symbols. VII. [Ritual] [155] i. Initiation. ii. Rite. iii. Contemplation. VIII. [A museum without walls] [.163] Bibliography [.193] | en |
heal.sponsor | Οφείλω να ευχαριστήσω θερμά τις καθηγήτριες μου, κ. Α. Βοζάνη και κ. Β. Ξένου, για την άψογη συνεργασία στην εκπόνηση αυτού του έργου. Διότι στο 4ο έτος των ακαδημαϊκών μου σπουδών, με μύησαν βίαια και χωρίς δισταγμό, σε ένα ολόκληρο σύμπαν, έργων, εννοιών και συμβόλων και αργά, μεθοδικά, παιδευτικά, σχεδόν τελετουργικά, με έμαθαν να διαβάζω και να εμπνέομαι, να σχεδιάσω και να εκφράζομαι. Έως και το 7ο έτος, με έμαθαν πράγματι, να εποπτεύω. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: