dc.contributor.author | Μαντζουράνης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Mantzouranis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-18T10:26:21Z | |
dc.date.available | 2017-10-18T10:26:21Z | |
dc.date.issued | 2017-10-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45787 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14649 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | MEK | el |
dc.subject | Yπερπλήρωση | el |
dc.subject | Μίλερ | el |
dc.subject | Όττο | el |
dc.subject | Εμβολοφόρες μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
dc.subject | Internal combustion engines | en |
dc.subject | ICEs | en |
dc.subject | Miller | en |
dc.subject | Otto | en |
dc.subject | Turbocharging | en |
dc.title | Προσομοίωση κύκλου Miller σε κινητήρα Otto με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power | el |
dc.title | Application of the Miller Cycle in an Otto engine with the use of GT-Power simulating software | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
heal.classification | Internal combustion engines | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-10-10 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του κύκλου Miller σε υπερπληρωμένο κινητήρα βενζίνης, κάνοντας χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-Power (Gamma Technologies, Inc). Αρχικά δημιουργείται το βασικό μοντέλο του συμβατικού βενζινοκινητήρα, πάνω στο οποίο γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να προκύψει η μέθοδος υπερπλήρωσης κατά Miller. Προσομοιώνονται διαφορετικά σενάρια με βασική μεταβλητή το χρονισμό της βαλβίδας εισαγωγής. Τα αποτελέσματα που εξετάζονται αφορούν τις ευεργετικές ιδιότητες ως προς την ειδική κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) που δύναται να προκαλέσει η εν λόγω μέθοδος. | el |
heal.abstract | This diploma thesis deals with the results given from the application of the Miller Cycle in a turbocharged gasoline engine, with the use of GT-Power simulating software (Gamma Technologies, Inc.). The basic model of the gasoline engine is initially created, followed by the necessary modifications in order to apply the MIller turbocharging process. Different scenarios are simulated, with the basic variable being the timing of the inlet valve. The results refer to the advantages concerning fuel consumption and NOx emissions, that the aforementioned method can cause. | en |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Καρέλλας, Σωτήριος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 120 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: