HEAL DSpace

Στατιστική ανάλυση και πιθανοθεωρητική μελέτη ναυτικών ατυχημάτων δεξαμενόπλοιων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λώνης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Lonis, Vasileios en
dc.date.accessioned 2017-10-27T09:27:21Z
dc.date.available 2017-10-27T09:27:21Z
dc.date.issued 2017-10-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45825
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14767
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλικία πλοίου el
dc.subject Tangers el
dc.subject Πιθανότητες ναυτικών ατυχημάτων el
dc.subject Ναυτικά ατυχήματα el
dc.title Στατιστική ανάλυση και πιθανοθεωρητική μελέτη ναυτικών ατυχημάτων δεξαμενόπλοιων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτικά ατυχήματα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-20
heal.abstract Είναι γνωστό πως τα ναυτικά ατυχήματα έχουν γίνει αφορμή πολλών ερευνών, λόγω της πολυπλοκότητάς τους. Το ενδιαφέρον στρέφεται κυρίως σε πλοία τα οποία μεταφέρουν αργό πετρέλαιο, λόγω της δυσκολίας με την οποία αυτό ανακτάται από το θαλάσσιο περιβάλλον, καθώς και το μέγεθος της ρύπανσης που προκαλείται. Πιο συγκεκριμένα η ρύπανση των θαλάσσιων υδάτων επηρεάζει άμεσα τους θαλάσσιους οργανισμούς, αλλά και έμμεσα το ανθρώπινο είδος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο πρόβλημα των ναυτικών ατυχημάτων σε δεξαμενόπλοια, καθώς οι συνέπειες σε τέτοιου είδους πλοία είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Σκοπός της εργασίας είναι η πλήρης ανάλυση όλων των αξόνων των δεδομένων της βάσης μας Ειδικότερα, η εργασία ξεκινάει μελετώντας τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς, των δεδομένων του στόλου μας. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τον αριθμό των πλοίων, τα οποία ναυπηγούνται ή αποσύρονται κάθε χρόνο, καθώς και την κατανομή των δεδομένων σε κατηγορίες μεγέθους, ή είδους φορτίου, με αποτέλεσμα να μπορούμε να υπολογίσουμε τη μέση ηλικία του στόλου, όπως και τη μέση διάρκεια ζωής ενός δεξαμενόπλοιου. Επιπροσθέτως, μελετήθηκε η βάση δεδομένων των ατυχημάτων, με παρόμοιο τρόπο, έχοντας ως αποτέλεσμα τη συχνότητα εμφάνισης του είδους του ατυχήματος, όπως και την ταξινόμηση των ατυχημάτων, ανάλογα με το επίπεδο μόλυνσης που μπορεί να προκληθεί, τη σοβαρότητα, ή τη σημαία. Τέλος, η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με την πιθανοθεωρητική μελέτη της πρόκλησης ατυχημάτων κατά τη διάρκεια ζωής ενός πλοίου. Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιήθηκε μία μέθοδος, η οποία μπορεί να κινείται ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς χρονικούς άξονες, ο ένας άξονας εκ των οποίων ορίζεται ως η ηλικία του πλοίου ενώ ο δεύτερος η σειρά των ατυχημάτων που βίωσε. el
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκίνης, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 102 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα