dc.contributor.author | Λώνης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Lonis, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2017-10-27T09:27:21Z | |
dc.date.available | 2017-10-27T09:27:21Z | |
dc.date.issued | 2017-10-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45825 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14767 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλικία πλοίου | el |
dc.subject | Tangers | el |
dc.subject | Πιθανότητες ναυτικών ατυχημάτων | el |
dc.subject | Ναυτικά ατυχήματα | el |
dc.title | Στατιστική ανάλυση και πιθανοθεωρητική μελέτη ναυτικών ατυχημάτων δεξαμενόπλοιων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτικά ατυχήματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-20 | |
heal.abstract | Είναι γνωστό πως τα ναυτικά ατυχήματα έχουν γίνει αφορμή πολλών ερευνών, λόγω της πολυπλοκότητάς τους. Το ενδιαφέρον στρέφεται κυρίως σε πλοία τα οποία μεταφέρουν αργό πετρέλαιο, λόγω της δυσκολίας με την οποία αυτό ανακτάται από το θαλάσσιο περιβάλλον, καθώς και το μέγεθος της ρύπανσης που προκαλείται. Πιο συγκεκριμένα η ρύπανση των θαλάσσιων υδάτων επηρεάζει άμεσα τους θαλάσσιους οργανισμούς, αλλά και έμμεσα το ανθρώπινο είδος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο πρόβλημα των ναυτικών ατυχημάτων σε δεξαμενόπλοια, καθώς οι συνέπειες σε τέτοιου είδους πλοία είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Σκοπός της εργασίας είναι η πλήρης ανάλυση όλων των αξόνων των δεδομένων της βάσης μας Ειδικότερα, η εργασία ξεκινάει μελετώντας τους διαφορετικούς χαρακτηρισμούς, των δεδομένων του στόλου μας. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τον αριθμό των πλοίων, τα οποία ναυπηγούνται ή αποσύρονται κάθε χρόνο, καθώς και την κατανομή των δεδομένων σε κατηγορίες μεγέθους, ή είδους φορτίου, με αποτέλεσμα να μπορούμε να υπολογίσουμε τη μέση ηλικία του στόλου, όπως και τη μέση διάρκεια ζωής ενός δεξαμενόπλοιου. Επιπροσθέτως, μελετήθηκε η βάση δεδομένων των ατυχημάτων, με παρόμοιο τρόπο, έχοντας ως αποτέλεσμα τη συχνότητα εμφάνισης του είδους του ατυχήματος, όπως και την ταξινόμηση των ατυχημάτων, ανάλογα με το επίπεδο μόλυνσης που μπορεί να προκληθεί, τη σοβαρότητα, ή τη σημαία. Τέλος, η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με την πιθανοθεωρητική μελέτη της πρόκλησης ατυχημάτων κατά τη διάρκεια ζωής ενός πλοίου. Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιήθηκε μία μέθοδος, η οποία μπορεί να κινείται ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικούς χρονικούς άξονες, ο ένας άξονας εκ των οποίων ορίζεται ως η ηλικία του πλοίου ενώ ο δεύτερος η σειρά των ατυχημάτων που βίωσε. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 102 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: