dc.contributor.author |
Αργυρός, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Argyros, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-10-30T11:41:50Z |
|
dc.date.available |
2017-10-30T11:41:50Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45855 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14974 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αεροδρόμια |
el |
dc.subject |
Αερομεταφορές |
el |
dc.subject |
Γ.Σ.Π. |
en |
dc.subject |
Ιχνηλάτες Ιστοχώρου |
el |
dc.subject |
Αεροπορικές συνδέσεις |
el |
dc.subject |
GIS |
en |
dc.subject |
Airports |
en |
dc.subject |
Airlines |
en |
dc.subject |
Web-crawlers |
en |
dc.subject |
Routes – GIS |
en |
dc.title |
Διερεύνηση δυνατότητας ανάπτυξης νέων αεροπορικών συνδέσεων με εργαλεία GIS και ιχνηλάτες του Ιστοχώρου |
el |
dc.title |
Researching the capability of the development new flight connections with GIS and web crawlers tools |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συνδυασμένες μεταφορές |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-24 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκε η δυνατότητα ανάπτυξης νέων αεροπορικών συνδέσεων με χρήση G.I.S (Σύστημα Γεωγραφικών Πληροφοριών) και ιχνηλατών του ιστοχώρου. Αξιοποιώντας διαθέσιμες πληροφορίες από το διαδίκτυο δημιουργήθηκε μια βάση δεδομένων με στοιχεία/πληροφορίες για αεροδρόμια, αεροσκάφη και αεροπορικές εταιρίες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ακολουθεί τα εξής βήματα: (α) επιλογή ενός συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους και ενός αεροδρομίου αφετηρίας (β) εντοπισμός των αεροδρόμιων, στα οποία υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας νέων συνδέσεων. Τα αεροδρόμια αυτά εντοπίστηκαν με βάση την εμβέλεια του αεροσκάφους, με την χρήση του εργαλείου «buffer», του GIS. (γ) έλεγχος της δυνατότητας προσγείωσης/απογείωσης για το επιλεγμένο αεροσκάφος. (δ) εκτίμηση χωρητικότητας με βάση την διάταξη των διαδρόμων και (ε) εκτίμηση της ζήτησης για το επιλεγμένο αεροδρόμιο με στοιχεία/πληροφορίες διαθέσιμων στο διαδίκτυο μελετών. (στ) συλλογή στοιχείων για τις υπάρχουσες αεροπορικές συνδέσεις όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. (ζ) συλλογή στοιχείων σχετικά με το κόστος και την διάρκεια του ταξιδιού αυτών των συνδέσεων έγινε μέσω εργαλείων ιχνηλάτησης του ιστοχώρου (η) συγκριτική αξιολόγηση (πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα) μεταξύ των αεροπορικών που μπορούν να προσφέρουν την συγκεκριμένη αεροπορική σύνδεση. Η εφαρμογή της ανωτέρω μεθοδολογίας έγινε για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και την αεροπορική εταιρεία «Aegean Airlines». Το θέμα που διερευνήθηκε ήταν η λειτουργία του αεροδρομίου ως κόμβου μεταξύ αεροδρομίων της Βόρειας Ευρώπης και χωρών της Μέσης Ανατολής, Βόρειας Αφρικής και Ασίας. Μετά την σχετική ανάλυση προτάθηκε μία νέα σύνδεση μεταξύ του «Ελευθέριος Βενιζέλος» και του αεροδρομίου «Ashgabat», στο Τουρκμενιστάν. |
el |
heal.abstract |
This diploma thesis explores the possibility of developing new flight connections using G.I.S (Geographic Information System) and web crawlers tools. Using the available information from the Internet, a database for airports, aircrafts and airlines was created. The steps of the method was : (a) selecting a specific type of aircraft and a departure airport (b) locating the airports where new connections can be established. These airports were identified based on the range of the aircraft, using the GIS tool "buffer". (c) controlling the capability of the aircraft take-off/landing (d) capacity estimation based on the runway configuration (e) demand estimation for the selected airport with data / information available on the internet. (f) collecting data on the existing flight connections, for all companies operating in the region. (g) collecting data on the cost and duration of travel of these connections with web crawlers (h) comparative assessment (advantages / disadvantages) between the airlines in these connections. The above methodology was applied for the airport "Eleftherios Venizelos" and the airline "Aegean Airlines". The issue was the operation of the airport, as a hub between northern European airports and countries in the Middle East, North Africa and Asia. After the relevant analysis, a connection between "Eleftherios Venizelos" and "Ashgabat" airport was proposed in Turkmenistan. |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
142 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|