dc.contributor.author | Τσαπρούνης, Κώστας | el |
dc.contributor.author | Tsaprounis, Kostas | en |
dc.date.accessioned | 2017-11-06T11:43:48Z | |
dc.date.available | 2017-11-06T11:43:48Z | |
dc.date.issued | 2017-11-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45883 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7614 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση των Κατασκευών” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ελαστοππλαστικη ανάλυση | el |
dc.title | Ελαστοπλαστική ανάλυση κέλυφους σιλοφόρου οχήματος | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μηχανική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-25 | |
heal.abstract | Στην παρούσα μελέτη θα αναλυθεί η συμπεριφορά ενός ανεπιτυχούς σχεδιασμού εμπορικού σιλοφόρου οχήματος. Σιλοφόρο λέγεται το όχημα – δεξαμενή που μεταφέρει χύδην φορτίο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το όχημα είναι ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής,μεταφέρει τσιμέντο σε μορφή σκόνης και σχεδιάστηκε το έτος 1997. Από το σχέδιο του κατασκευαστή προέκυπταν τα παρακάτω στοιχεία: • Υλικό κατασκευής : St-42-2 • Πάχος ελασμάτων κελύφους : 5 mm • Πάχος ελασμάτων στήριξη: 7 mm • Πίεση δοκιμής : 3 barg • Πίεση λειτουργίας : 1,8 barg • Τύπος Πάτων: Klopper Τα οχήματα αυτού του τύπου ακολουθώντας την Ελληνική νομοθεσία υπόκεινται σε υδραυλική δοκιμή κάθε 3 χρόνια. Με το πέρας της κατασκευής τους υπόκεινται μόνο σε leaking test (πλήρωση με νερό). Κατά την λειτουργία και μετά την πρώτη υδροστατική δοκιμή πίεσης σημειώθηκαν ατυχήματα με πλήρη κατάρρευση του κελύφους. Αυτό το γεγονός αποτέλεσε την αρχή της παρούσας μελέτης για την εύρεση των αιτιών κατάρρευσης καθώς και προσδιορισμού του τρόπου βελτίωσης της αντοχής της κατασκευής. Η όλη μελέτη χωρίζεται σε τέσσερα βασικά μέρη - διερευνήσεις: • Μη γραμμική ελαστική ανάλυση της κατασκευής για αρχικό προσδιορισμό των “αδύναμων” περιοχών. • Κυκλική ελαστοπλαστική ανάλυση με βάση τα φορτία της υδραυλικής δοκιμής. Η κατασκευή θα φορτιστεί με το περιεχόμενο νερό και την πίεση δοκιμή και μετά θα αποφορτιστεί. • Κυκλική ελαστοπλαστική ανάλυση με βάση τα φορτία λειτουργίας. Η κατασκευή θα φορτιστεί με εσωτερική πίεση λειτουργίας και το βάρος του περιεχομένου τσιμέντου και θα ακολουθήσει αποφόρτιση. Η διαδικασία φόρτισης - αποφόρτισης θα συνεχιστεί μέχρι της τελικής καταρρεύσεως της κατασκευής. • Ελαστική ανάλυση και βελτιστοποίηση πάχους ελασμάτων έτσι ώστε οι αναπτυσσόμενες τάσεις να μην ξεπερνούν τις επιτρεπόμενες με βάση τους κανονισμούς, κρατώντας όσο χαμηλότερα γίνεται το συνολικό βάρος της κατασκευής. | el |
heal.advisorName | Κουμούσης, Βλάσης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Βισσαρίων | el |
heal.committeeMemberName | Σπηλιόπουλος Κώστας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 125 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: