dc.contributor.author | Παναγιωτέλλης, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Panagiotellis, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2017-11-14T07:52:52Z | |
dc.date.available | 2017-11-14T07:52:52Z | |
dc.date.issued | 2017-11-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45909 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13398 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυναμική ευστάθεια | el |
dc.subject | Κριτήρια ευστάθειας 2ης γενιάς | el |
dc.subject | Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός | el |
dc.subject | Επιβατηγά-Οχηματαγωγά | el |
dc.subject | Μελέτη-σχεδίάση πλοίου | el |
dc.subject | Ship dynamic stability | en |
dc.subject | 2nd generation intact stability | en |
dc.subject | RoPax ships | en |
dc.subject | RoRo ships | en |
dc.subject | International Maritime Organization | en |
dc.title | Evaluation of IMO's 'second generation' intact stability criteria-Investigation for the possible impact on RoRo/RoPax ship design and operation | en |
dc.title | Αξιολόγηση των κριτηρίων άθικτης ευστάθειας 'δεύτερης γενιάς' του ΙΜΟ-Διερεύνηση για τις πιθανές επιπτώσεις τους στη σχεδίαση και λειτουργία Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική τεχνολογία | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/97726161116a914fe9fcf38119219ae532471c9d | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-26 | |
heal.abstract | International Maritime Organization (IMO) is currently developing new intact stability regulations known as second generation intact stability criteria which aim to reduce the probability of a vessel’s capsize due to well-known stability failures in waves. This phenomena concern parametric roll, pure loss of stability, surf riding-broaching to failure modes. In addition in the framework of second generation intact stability criteria is expected the revision of the weather criterion that adopted by IMO in 1985 and examined the vessel’s safety under the action of beam seas waves known as ‘dead ship condition’. The purpose of this diploma thesis is to evaluate the current form of draft regulations by applying them on a series of RoRo Passenger (RoPax) and RoRo Cargo ships and interpreting the results. However, some problems concerning the applicability are revealed. In addition their credibility and the extent in which they are able to reduce the probability of accidents is investigated. Furthermore some modifications are proposed which seem to be prone to improving the draft regulations. RoRo and container vessels are the two basic types of ships that will be mostly affected by the second generation intact stability criteria | en |
heal.abstract | Ο Διεθνής ναυτιλιακός οργανισμός (ΙΜΟ) βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης κανονισμών που έχουν γίνει γνωστοί ως second generation intact stability criteria, που θα ελαττώνουν τον κίνδυνο ανατροπής ενός πλοίου, λόγω φαινομένων αστάθειας σε κυματισμούς. Τα φαινόμενα αυτά αφορούν τη παραμετρική αστάθεια (parametric roll) τη αυθεντική απώλεια ευστάθειας (pure loss of stability) το φαινόμενο της κατευθυντικής αστάθειας στη διαμήκη κίνηση του πλοίου (broaching-to). Επίσης στα πλαίσια των κανονισμών ευστάθειας δεύτερης γενιάς αναμένεται και η αναθεώρηση του γνωστού κριτηρίου καιρού που υιοθετήθηκε από τον ΙΜΟ το 1985 και εξετάζει τη ασφάλεια ενός πλοίου σε περίπτωση απώλειας της πρόωσης όπου οι κυματισμοί το έχουν στρέψει και προσπίπτουν κάθετα σε αυτό, κατάσταση γνωστή ως dead ship condition. Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η αξιολόγηση των προτεινόμενων προσχεδίων για τους κανονισμούς αυτούς, εφαρμόζοντας τους σε μια σειρά επιβατηγών/οχηματαγωγών (Ε/Γ-Ο/Γ-RoPax) και φορτηγών/οχηματαγωγών (Φ/Γ-Ο/Γ-RoRo Cargo) πλοίων, ώστε να αναδειχθούν τυχόν προβλήματα σχετιζόμενα με την εφαρμογή, αλλά και να αξιολογηθεί η αξιοπιστία τους όσον αφορά το βαθμό που είναι σε θέση να μειώσουν την πιθανότητα ατυχήματος. Τα πλοία RoRo από κοινού με τα πλοία τύπου container vessel, λόγω της μορφής της γάστρας αυτών, αποτελούν τους δύο θεμελιώδεις τύπους πλοίων τους οποίους θα αφορούν τα κριτήρια ευστάθειας δεύτερης γενιάς. | el |
heal.advisorName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 177 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: