dc.contributor.author |
Πανουργιάς, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Panourgias, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-11-16T09:24:18Z |
|
dc.date.available |
2017-11-16T09:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45915 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7214 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματα |
el |
dc.subject |
ΑΠΕ |
el |
dc.subject |
Δίκτυα διανομής |
el |
dc.subject |
Μέγιστο όριο διείσδυσης |
el |
dc.subject |
Προβλήματα βελτιστοποίησης |
el |
dc.title |
Αποκεντρωμένη διαχείριση ηλεκτρικών οχημάτων για την αποδοτική ενσωμάτωση τους σε δίκτυα διανομής μέσης τάσης με υψηλή διείσδυση ΑΠΕ. |
el |
dc.contributor.department |
Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ |
el |
heal.classification |
ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ |
el |
heal.classification |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/76bd627c768a0797183e5ea93400e2e461e24985 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-09-19 |
|
heal.abstract |
Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται μια αυξητική τάση προς την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ). Η τάση αυτή που προκαλεί την όλο και αυξανόμενη διείσδυση των ΑΠΕ είναι το αποτέλεσμα μιας παγκόσμιας συντονισμένης προσπάθειας για στροφή στην πράσινη ενέργεια. Στόχος αυτής της στροφής προς τα ΑΠΕ είναι η εύρεση εναλλακτικών πηγών ενέργειας σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα βοηθώντας παράλληλα στην μείωση των κακών περιβαλλοντικών τους επιπτώσεων.
Η μαζική διείσδυση των ΑΠΕ στα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας ελλοχεύει κινδύνους για τις υποδομές όπου οι τεχνικές προδιαγραφές τους δεν είχαν φτιαχτεί για να υποστηρίξουν την μετάβαση από μονόδρομη ροη σε αμφίδρομη.
Μετά τον τομέα της Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ο τομέας των μεταφορών παίζει τον δεύτερο σημαντικό παράγοντα όσων αφορά τις άσχημες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Η απάντηση στις δυσμενείς περιβαλλοντικές συνθήκες των συμβατικών οχημάτων είναι τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) τα οποία παράγουν μηδενικούς ρύπους.
Παρ’ όλα αυτά, μια μαζική διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) μπορεί να προκαλέσει ίδιους κινδύνους στις υποδομές του δικτύου διανομής όπως και στην περίπτωση των ΑΠΕ. Η λύση στο πρόβλημα των υποδομών που τείνουν να αντιμετωπίσουν οι Διαχειριστές των Δικτύων Διανομής προϋποθέτει την σπατάλη υπέρογκων ποσών για την ενίσχυση των δικτύων.
Το κόστος αυτό μπορεί να μειωθεί ή ακόμα και να μηδενιστεί με την οργανωμένη διαχείριση EVs & ΑΠΕ με χρήση αλγόριθμων βέλτιστης συνέργειας.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στα τεχνικά προβλήματα που προκαλούνται από την διείσδυση των ΑΠΕ καθώς και οι πρακτικές που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό του μέγιστου ορίου διείσδυσης των ΑΠΕ σε δίκτυα διανομής. Στο 2ο Κεφάλαιο εξετάζεται η επίδραση της διείσδυσης των Ηλεκτρικών Οχημάτων σε πραγματικά δίκτυα διανομής. Στο 3ο Κεφάλαιο εξετάζεται η επίδραση της διείσδυσης των ΑΠΕ σε πραγματικά δίκτυα διανομής. Στο 4ο Κεφάλαιο αναπτύσσονται δυο αλγόριθμοι για βέλτιστη συνέργεια των ΑΠΕ & των EVs με σκοπό την επίτευξη της μέγιστης διείσδυσης τους ικανοποιώντας παράλληλα τις τεχνικές απαιτήσεις του δικτύου. Στο 5ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων. Τέλος, στο 6ο κεφάλαιο αναφέρονται συμπεράσματα από την ανάλυση. |
el |
heal.abstract |
In recent decades, there has been an upward trend in the production of electricity from Renewable Energy Sources (RES). This trend, which is causing an increasing of RES penetration, is the result of a global coordinated effort to shift to green energy. The aim of this shift towards RES is to find alternative energy sources in relation to conventional fuels while helping to reduce their adverse environmental impacts.
The massive penetration of RES in electricity distribution networks runs a risk for infrastructure where its technical specifications were not designed to support the transition from one-direction energy flow to bi-directional.
Following the electricity sector, the transport sector is playing the second important factor in terms of bad environmental impacts. The response to adverse environmental conditions of conventional vehicles is electric vehicles (EVs) that produce zero pollutants.
Nevertheless, a massive penetration of electric vehicles (EVs) can cause the same risks to the distribution network infrastructure as in the case of RES. The solution to the infrastructure problem that Distribution Network Operators tend to face is the wastage of huge sums to boost networks.
This cost can be reduced or even zeroed with organized EVS & RES management using optimal synergy algorithms.
In this dissertation, Chapter 1 make an introduction to the technical problems caused by the RES penetration and the practices used to calculate the maximum the RES penetration in distribution networks. Chapter 2 examines the effect of electric vehicle penetration on a real distribution networks. Chapter 3 examines the effect of RES penetration on a real distribution networks. In Chapter 4 two algorithms are developed for optimal synergy of RES & EVs in order to achieve their maximum penetration while meeting the technical requirements of the network. Chapter 5 presents the results of the simulations. Finally, chapter 6 contains conclusions from
the analysis. |
en |
heal.advisorName |
Καρφόπουλος, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
69 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|