dc.contributor.author |
Γκίνη, Ίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Gkini, Ina
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-11-16T09:57:42Z |
|
dc.date.available |
2017-11-16T09:57:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45920 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7521 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κατολισθητικά φαινόμενα |
el |
dc.subject |
Έργο Οδοποιΐας |
en |
dc.subject |
Κεντρική Αλβανία |
en |
dc.subject |
Μέτρα Ανάσχεσης |
en |
dc.subject |
Landslide phenomena |
el |
dc.subject |
Road Project |
el |
dc.subject |
Central Albania |
el |
dc.subject |
Mitigation Measures |
el |
dc.title |
Εκτεταμένα Κατολισθητικά Φαινόμενα σε Εργο Οδοποιΐας της Αλβανίας. |
el |
heal.type |
MasterThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Περίπτωση Αυτοκινητόδρομου Τίρανα – Ελμπασάν |
el |
heal.classification |
GEOTECHNICAL ENGINEERING |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-06 |
|
heal.abstract |
Το αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτέλεσε η περιγραφή και η ανάλυση των κατολισθητικών φαινομένων ή φαινομένων αστάθειας κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός έργου οδοποιΐας και συγκεκριμένα του αυτοκινητόδρομου Τιράνα – Ελμπάσαν, στην Κεντρική Αλβανία. Η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου αυτού παρουσιάζει ειδικό ενδιαφέρον ως προς τις κατολισθήσεις που εμφάνισε τόσο για την συχνότητα εμφάνισης τους όσο και για το μέγεθός τους καθώς και τις οικονομικές και χρονικές επιπτώσεις που επέφεραν.
Το τμήμα του έργου που μελετάται είναι τα πρώτα 13 χιλιόμετρα του έργου που παρουσίασαν και την μεγαλύτερη κατολισθητική επιδεκτικότητα. Συγκεκριμένα στο τμήμα αυτό εκδηλώθηκαν κατά την διάρκεια της κατασκευής πέντε σημαντικά φαινόμενα. Τα φαινόμενα περιγράφονται και επεξηγούνται η μορφολογία, η γεωλογία και η εξέλιξη τους. Αναλύονται οι συνθήκες εμφάνισής τους και ο μηχανισμός αστοχίας. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα μέτρα αναχαίτισης στα διάφορα στάδια εμφάνισης των φαινομένων και επεξηγείται η εξέλιξη τους ανάλογα με της επικρατούσες συνθήκες.
Τα αίτια των κατολισθήσεων φαίνεται να είναι άμεσα συνδεδεμένα με την γεωλογία της εκάστοτε περιοχής αστάθειας, τη έντονη και βαθειά αποσάθρωση των σχηματισμών, την κλίση των στρωμάτων , την διήθηση των επιφανειακών υδάτων στις ενδότερες στρώσεις χαμηλής αντοχής και την επανενεργοποίηση παλαιών κατολισθήσεων.
Τα στοιχεία και δεδομένα για την περιγραφή και ανάλυση των φαινομένων λήφθηκαν από τις βιβλιογραφικές πηγές, από επιτόπια έρευνα της υπό εξέτασης περιοχής και από την επισκόπηση δορυφορικών εικόνων.
Τέλος εκφράζονται τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί σχετικά με τη περιοχή έρευνας. Τι οδήγησε στην εμφάνιση τόσο συχνών και ποικίλων κατολισθητικών φαινομένων και υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα ενδελεχούς και διαρκούς γεωτεχνικής έρευνας στην φάση κατασκευής ενός έργου. |
el |
heal.advisorName |
Λουπασάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Νομικός, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
108 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|