HEAL DSpace

Συγκριτική Αξιολόγηση Λειτουργικής Απόδοσης και Επιπέδου Εκπεμπόμενων Ρύπων κινητήρων Diesel και Otto Αυτοκίνησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μανωλιουδάκης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Manolioudakis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2017-11-16T10:29:42Z
dc.date.available 2017-11-16T10:29:42Z
dc.date.issued 2017-11-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45931
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7881
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” el
dc.rights Default License
dc.subject Συγκριτική αξιολόγηση el
dc.subject Κινητήρες el
dc.subject Αυτοκίνηση el
dc.subject Diesel el
dc.subject Engine performance evaluation en
dc.subject OTTO en
dc.subject Automotive engine en
dc.subject Emmissions el
dc.title Συγκριτική Αξιολόγηση Λειτουργικής Απόδοσης και Επιπέδου Εκπεμπόμενων Ρύπων κινητήρων Diesel και Otto Αυτοκίνησης el
heal.type masterThesis
heal.classification Τεχνολογία Κινητήρων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-25
heal.abstract Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν η χρησιμότητα, οι περιορισμοί καθώς και τα πλεονεκτήματα με τα μειονεκτήματα των κινητήρων Diesel και Otto στην αυτοκίνηση. Η ανάλυση θα γίνει με τη χρήση όρων απόδοσης των κινητήρων, εκπομπών, κατανάλωσης και επιδόσεων. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια σύγκριση κινητήρων Diesel και Otto αυτοκίνησης ώστε να διερευνηθεί η καταλληλότητα της κάθε τεχνολογίας για διάφορες χρήσεις (αστικές-υπεραστικές μετακινήσεις κτλ). Οι κινητήρες Diesel που αναλύονται είναι σύγχρονης τεχνολογίας Common Rail με υπερπλήρωση, με όλα τα μέσα περιστολής ρύπων προδιαγραφών Euro 6. Αντίστοιχα οι κινητήρες βενζίνης που αναλύονται αφορούν σύγχρονα μηχανικά σύνολα άμεσου ψεκασμού με υπερπλήρωση προδιαγραφών επίσης Euro 6. Η σύγκριση αφορά μεταξύ άλλων στα ακόλουθα: • το κόστος κτήσης αλλά και χρήσης των κινητήρων (αγορά, συντήρηση και αξιοπιστία κινητήρων) • την απόδοση των κινητήρων (ειδική κατανάλωση, επιδόσεις, αυτονομία) • τεχνολογίες αύξησης απόδοσης και μείωσης ρύπων • τα επίπεδα τιμών εκπεμπόμενων ρύπων όπως CO, CO2, NOx, μικροσωματιδίων που είναι επιβλαβείς ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον Στη συνέχεια παρατίθενται τα αποτελέσματα της σύγκρισης, οδηγώντας σε συμπεράσματα σχετικά με την καταλληλότητα της κάθε τεχνολογίας σε διάφορα περιβάλλοντα χρήσης, ώστε να υπάρχει ένας οδηγός ως προς την επιλογή κινητήρα καθώς και εκτιμήσεις ως προς την μελλοντική στροφή της βιομηχανίας σε κάποια από τις δύο τεχνολογίες. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ρογδάκης, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 122 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής