dc.contributor.author |
Μανωλιουδάκης, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Manolioudakis, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-11-16T10:29:42Z |
|
dc.date.available |
2017-11-16T10:29:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45931 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7881 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συγκριτική αξιολόγηση |
el |
dc.subject |
Κινητήρες |
el |
dc.subject |
Αυτοκίνηση |
el |
dc.subject |
Diesel |
el |
dc.subject |
Engine performance evaluation |
en |
dc.subject |
OTTO |
en |
dc.subject |
Automotive engine |
en |
dc.subject |
Emmissions |
el |
dc.title |
Συγκριτική Αξιολόγηση Λειτουργικής Απόδοσης και Επιπέδου Εκπεμπόμενων Ρύπων κινητήρων Diesel και Otto Αυτοκίνησης |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Τεχνολογία Κινητήρων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-25 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν η χρησιμότητα, οι περιορισμοί καθώς και τα πλεονεκτήματα με τα μειονεκτήματα των κινητήρων Diesel και Otto στην αυτοκίνηση. Η ανάλυση θα γίνει με τη χρήση όρων απόδοσης των κινητήρων, εκπομπών, κατανάλωσης και επιδόσεων.
Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια σύγκριση κινητήρων Diesel και Otto αυτοκίνησης ώστε να διερευνηθεί η καταλληλότητα της κάθε τεχνολογίας για διάφορες χρήσεις (αστικές-υπεραστικές μετακινήσεις κτλ). Οι κινητήρες Diesel που αναλύονται είναι σύγχρονης τεχνολογίας Common Rail με υπερπλήρωση, με όλα τα μέσα περιστολής ρύπων προδιαγραφών Euro 6. Αντίστοιχα οι κινητήρες βενζίνης που αναλύονται αφορούν σύγχρονα μηχανικά σύνολα άμεσου ψεκασμού με υπερπλήρωση προδιαγραφών επίσης Euro 6. Η σύγκριση αφορά μεταξύ άλλων στα ακόλουθα:
• το κόστος κτήσης αλλά και χρήσης των κινητήρων (αγορά, συντήρηση και αξιοπιστία κινητήρων)
• την απόδοση των κινητήρων (ειδική κατανάλωση, επιδόσεις, αυτονομία)
• τεχνολογίες αύξησης απόδοσης και μείωσης ρύπων
• τα επίπεδα τιμών εκπεμπόμενων ρύπων όπως CO, CO2, NOx, μικροσωματιδίων που είναι επιβλαβείς ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον
Στη συνέχεια παρατίθενται τα αποτελέσματα της σύγκρισης, οδηγώντας σε συμπεράσματα σχετικά με την καταλληλότητα της κάθε τεχνολογίας σε διάφορα περιβάλλοντα χρήσης, ώστε να υπάρχει ένας οδηγός ως προς την επιλογή κινητήρα καθώς και εκτιμήσεις ως προς την μελλοντική στροφή της βιομηχανίας σε κάποια από τις δύο τεχνολογίες. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρογδάκης, Εμμανουήλ |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
122 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|