HEAL DSpace

mock ruins -/+: 4 κήποι στο ημιτελές σώμα της Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μοντσενίγος, Χρήστος el
dc.contributor.author Σκευάκη, Ελένη Μαρία el
dc.contributor.author Montsenigos, Christos en
dc.contributor.author Skevaki, Eleni Maria en
dc.date.accessioned 2017-11-24T11:18:28Z
dc.date.available 2017-11-24T11:18:28Z
dc.date.issued 2017-11-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45953
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14950
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ερείπια el
dc.subject Ruins en
dc.subject Ημιτελές el
dc.subject Κήποι el
dc.subject Υβρίδιο el
dc.subject Αθήνα el
dc.subject Unfinished en
dc.subject Gardens en
dc.subject Hybrid en
dc.subject Athens en
dc.title mock ruins -/+: 4 κήποι στο ημιτελές σώμα της Αθήνας el
dc.title mock ruins -/+: 4 gardens within the concrete body of Athens en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-12
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική επιχείρησε να διατυπώσει τον εαυτό της ως μια άσκηση παραλλαγής σε έναν κανόνα. Ο κανόνας αποτελεί φυσικά αποκύημα της φαντασίας μας. Αντί να αναφερόμαστε σε αυτόν ως υπόθεση εργασίας προτιμήσαμε να του αναγνωρίζουμε την ασάφεια προσωπικών φαντασιώσεων και μιας πρόθεσης προς το μέλλον. Αντικείμενο μελέτης αποτελούν τέσσερα υφιστάμενα κτίσματα του κέντρου της Αθήνας, συγκεντρωμένα στην ευρύτερη περιοχή Μεταξουργείου-Κεραμικού και το σενάριο μετατροπής τους σε κήπους καθ' ύψος. Μη έχοντας, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό ολοκληρωθεί, τα τέσσερα κτίσματα επιλέγονται μέσω μιας ορισμένης διαδικασίας εκλογής από ένα ευρύτερο σύνολο καταγεγραμμένων κατασκευών που σαν κοινό τους στοιχείο, μετέχουν όλα σε μια κατάσταση εκκρεμότητας. Αν και φαινομενικά ανενεργά, τα κτίσματα παρουσιάζουν μέσω της εγγύτητας και της κοινής τους κατάστασης χαρακτηριστικά ενός δυνητικού συσσωματώματος .. Η πρόταση για τα τέσσερα από αυτά είναι ενδεικτική. Δεν επιχειρεί να συστήσει μια τυπολογία καθώς πέραν του κοινού στοιχείου της κατασκευής από οπλισμένο σκυρόδεμα, δεν φαίνεται να προκύπτει η ποικιλομορφία και οι διακυμάνσεις που θα καθιστούσαν κάτι τέτοιο σαφές. Η αύξουσα συνολική επιφάνεια και το κλιμακούμενο μέγεθος των κτισμάτων που επιλέχθηκαν αποτέλεσε αφετηριακή συνθήκη καθώς επέτρεψε μια παλινδρομική κίνηση από το πρώτο στο τελευταίο, που σε κάθε της επανάληψη έκανε τις προτάσεις μας πλουσιότερες. Οι τέσσερις κήποι συλλειτουργούν, εμφανιζόμενοι ως κλιμακούμενα επεισόδιο μέσα στην πόλη, υβριδικές δομές μεταξύ πόλης και φύσης. el
heal.abstract The present project attempted to formulate itself as an exercise of variation within a rule. The rule is by all means fictional. Acknowledging it’s abstraction and arbitrariness was to us much more consistent than referencing the rule as a working hypothesis, inevitably depriving it of any element of personal fantasy. The exercise consists of four already existing buildings in the Athenian centre, situated within the wider are of Metaxourgio and the scenario of remodeling them as vertical gardens. Being somehow left unfinished, the four buildings are chosen through a process that separates them from a broader number of similar structures, all sharing in common an identical state of their construction having been suspended. Although seemingly inert, the buildings most importantly share through some degree of proximity and similitude, the potentiality of introducing an assemblage. Our proposal can only be indicative. We do not attempt to introduce some sort of typology, since apart from them being made of concrete, the structures do not provide us with the necessary indications of variety and repetition that could validate such a typological hypothesis. The serially increasing building surface and volume, from the first and smallest chosen building to the fourth and largest, became central to our argument since it allowed for a constant, circular movement from first to last, each turn making our proposals richer and fuller. The four vertical gardens being produced should operate together, taking the shape of climaxing urban episodes or hybrid structures situated somewhere between city and nature. en
heal.advisorName Ανδριανόπουλος, Τηλέμαχος el
heal.advisorName Τουρνικιώτης, Παναγιώτης el
heal.advisorName Andrianopoulos, Tilemachos en
heal.advisorName Tournikiotis, Panayotis el
heal.committeeMemberName Φατσέα, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Χανιώτου, Ελένη el
heal.committeeMemberName Κούρκουλας, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Καραδήμας, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα