HEAL DSpace

Εξοικονόμηση ενέργειας σε σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχούς ρεύματος με τη χρήση υπερπυκνωτών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γούλας, Θεόδωρος el
dc.contributor.author Goulas, Theodoros en
dc.date.accessioned 2017-11-27T10:04:39Z
dc.date.available 2017-11-27T10:04:39Z
dc.date.issued 2017-11-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45961
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14861
dc.rights Default License
dc.subject Υπερπυκνωτές el
dc.subject Μετρό el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Matlab/Simulink en
dc.subject Triphase en
dc.subject Supercapacitor en
dc.subject Metro network en
dc.subject Voltage stability en
dc.title Εξοικονόμηση ενέργειας σε σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχούς ρεύματος με τη χρήση υπερπυκνωτών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification DC Δίκτυα el
heal.classification Ηλεκτρονική ισχύος el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-04-09
heal.abstract This diploma thesis analyzes the introduction of energy storage systems in an urban metro network, which deploy the regenerative braking energy of a railway vehicle. The main purpose is to optimize the energy efficiency of the system and improve voltage stability of the whole network. Initially, the installation method of energy storage systems will be analyzed in the existing network. Then, a comparative analysis will be conducted upon the available energy storage technologies, so as to determine the most efficient one, in terms of the special features of a typical urban metro system. Afterwards, a power flow control algorithm of the energy storage system will be proposed. The energy storage system will be modelled in Matlab/Simulink in order to examine the correctness of the proposed algorithm. This will be achieved by comparing Matlab/Simulink simulation results with the respective results of an actual energy storage system, by utilizing the Triphase application. In order to verify the energy efficiency of the proposed algorithm a specific part of a typical urban railway system will be developed in Matlab/Simulink and then the simulation results will be elaborately examined. Finally, several scenarios will be examined, to validate further the experimental results. Specifically, the effect of number, capacity, and position of energy storage systems, as well as the traffic conditions of the metro network will be investigated, so as to conclude to the optimal combination of these parameters. en
heal.abstract Στην παρούσα μελέτη θα ασχοληθούμε με την εισαγωγή συσκευών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας σε ένα αστικό σιδηροδρομικό δίκτυο (μετρό), οι οποίες εκμεταλλευόμενες την ενέργεια που παράγεται κατά την πέδηση των αμαξοστοιχιών, θα στοχεύουν στην εξοικονόμηση ενέργειας παράλληλα με τη σταθεροποίηση της τάσης των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Αρχικά, θα εξετάσουμε τις μεθόδους εισαγωγής των συσκευών αποθήκευσης στο υπάρχον δίκτυο και στη συνέχεια θα συγκρίνουμε τις διαθέσιμες τεχνολογίες αποθήκευσης, ώστε με γνώμονα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός τυπικού αστικού δικτύου μετρό να καταλήξουμε στην αποδοτικότερη επιλογή. Στη συνέχεια, θα προτείνουμε έναν αλγόριθμο ελέγχου της ροής ισχύος της συσκευής αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, ο οποίος θα εξυπηρετεί τους παραπάνω βασικούς στόχους που έχουμε θέσει. Προκειμένου να ελέγξουμε σε πρώτο στάδιο την ορθότητα του συγκεκριμένου αλγορίθμου, θα μοντελοποιήσουμε την συσκευή αποθήκευσης ενέργειας σε περιβάλλον Matlab/Simulink και θα συγκρίνουμε τα αποτελέσματα της λειτουργίας της, με αυτά μίας πραγματικής συσκευής αποθήκευσης με τα ίδια χαρακτηριστικά, την οποία θα συγκροτήσουμε και θα μελετήσουμε με τη βοήθεια της εφαρμογής Triphase. Για τον έλεγχο της ενεργειακής αποδοτικότητας του προτεινόμενου αλγορίθμου, θα μοντελοποιήσουμε σε περιβάλλον Matlab/Simulink τμήμα ενός τυπικού αστικού σιδηροδρομικού δικτύου και θα μελετήσουμε τα αποτελέσματα της λειτουργείας των συσκευών αποθήκευσης ενέργειας με το συγκεκριμένο αλγόριθμο ελέγχου. Τέλος, για λόγους πληρότητας και εγκυρότητας των αποτελεσμάτων θα εξετάσουμε μία σειρά από διαφορετικά σενάρια, στα οποία θα μεταβάλλουμε το πλήθος, τη χωρητικότητα, τη θέση εγκατάστασης των συσκευών αποθ ήκευσης αλλά και τη συχνότητα των δρομολογίων, ώστε να καταλήξουμε στη βέλτιστη περίπτωση. el
heal.advisorName Χατζηαργυρίου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Παπαθανασίου, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Γεωργιλάκης Παύλος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 116 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής