dc.contributor.author |
Καφίρη, Παναγιώτα-Δήμητρα
|
el |
dc.contributor.author |
Kafiri, Panagiota-Dimitra
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-11-27T13:45:52Z |
|
dc.date.available |
2017-11-27T13:45:52Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45974 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15023 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Διαστασιολόγηση |
el |
dc.subject |
Δύσκαμπτα οδοστρώματα |
el |
dc.subject |
Αεροδρόμια |
el |
dc.subject |
Δείκτης αθροιστικής φθοράς |
el |
dc.subject |
FAARFIELD |
en |
dc.subject |
Rigid airfields |
en |
dc.subject |
Pavements |
en |
dc.subject |
Cumulative damage factor |
en |
dc.subject |
Thickness design |
en |
dc.title |
Διερεύνηση μεθόδου διαστασιολόγησης δύσκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδοστρώματα αεροδρομίων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-24 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της μεθόδου διαστασιολόγησης δύσκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων της FAA. Για το σκοπό αυτό, εντοπίστηκαν και διερευνήθηκαν οι βασικές αρχές της αναλυτικής μεθόδου, μέσω της συγκριτικής ανάλυσης της με την προγενέστερη εμπειρική μέθοδο και διενεργήθηκε διαστασιολόγηση διατομής δύσκαμπτου οδοστρώματος ώστε να σχολιαστούν τα συγκριτικά αποτελέσματα. Στη συνέχεια ακολούθησε εμβάθυνση στις αρχές της αναλυτικής μεθόδου. Στο πλαίσιο αυτό, διενεργήθηκε ανάλυση ευαισθησίας του αποτελέσματος της διαστασιολόγησης ως προς τις παραμέτρους σχεδιασμού. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε διερεύνηση του δείκτη αθροιστικής φθοράς που αποτελεί το θεμελιώδες κριτήριο σχεδιασμού για την αναλυτική μέθοδο. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τη σύνοψη των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων που προέκυψαν από την εν λόγω διερευνητική προσέγγιση. |
el |
heal.abstract |
In the present diploma thesis, a research is conducted about FAA’s analytical method for thickness design of rigid airfield pavements. For this purpose, the basic principles have been detected and analyzed through comparative analysis with the previous empirical method of FAA.
Additionally, a rigid pavement design has been implemented
using both methods in order to comment the comparative results. Subsequently, a thorough investigation in the
considerations of the analytical method was carried out. Within this context, a sensitivity analysis of concrete slab thickness to the design inputs was performed. An investigation of the cumulative damage factor followed, which is the
fundamental design criterion of the analytical method. This diploma thesis was completed with the results and the conclusions drawn from the above investigative approach. |
en |
heal.advisorName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
130 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|