HEAL DSpace

Διερεύνηση μεθόδου διαστασιολόγησης δύσκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καφίρη, Παναγιώτα-Δήμητρα el
dc.contributor.author Kafiri, Panagiota-Dimitra en
dc.date.accessioned 2017-11-27T13:45:52Z
dc.date.available 2017-11-27T13:45:52Z
dc.date.issued 2017-11-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45974
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15023
dc.rights Default License
dc.subject Διαστασιολόγηση el
dc.subject Δύσκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Αεροδρόμια el
dc.subject Δείκτης αθροιστικής φθοράς el
dc.subject FAARFIELD en
dc.subject Rigid airfields en
dc.subject Pavements en
dc.subject Cumulative damage factor en
dc.subject Thickness design en
dc.title Διερεύνηση μεθόδου διαστασιολόγησης δύσκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα αεροδρομίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-24
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της μεθόδου διαστασιολόγησης δύσκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων της FAA. Για το σκοπό αυτό, εντοπίστηκαν και διερευνήθηκαν οι βασικές αρχές της αναλυτικής μεθόδου, μέσω της συγκριτικής ανάλυσης της με την προγενέστερη εμπειρική μέθοδο και διενεργήθηκε διαστασιολόγηση διατομής δύσκαμπτου οδοστρώματος ώστε να σχολιαστούν τα συγκριτικά αποτελέσματα. Στη συνέχεια ακολούθησε εμβάθυνση στις αρχές της αναλυτικής μεθόδου. Στο πλαίσιο αυτό, διενεργήθηκε ανάλυση ευαισθησίας του αποτελέσματος της διαστασιολόγησης ως προς τις παραμέτρους σχεδιασμού. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε διερεύνηση του δείκτη αθροιστικής φθοράς που αποτελεί το θεμελιώδες κριτήριο σχεδιασμού για την αναλυτική μέθοδο. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τη σύνοψη των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων που προέκυψαν από την εν λόγω διερευνητική προσέγγιση. el
heal.abstract In the present diploma thesis, a research is conducted about FAA’s analytical method for thickness design of rigid airfield pavements. For this purpose, the basic principles have been detected and analyzed through comparative analysis with the previous empirical method of FAA. Additionally, a rigid pavement design has been implemented using both methods in order to comment the comparative results. Subsequently, a thorough investigation in the considerations of the analytical method was carried out. Within this context, a sensitivity analysis of concrete slab thickness to the design inputs was performed. An investigation of the cumulative damage factor followed, which is the fundamental design criterion of the analytical method. This diploma thesis was completed with the results and the conclusions drawn from the above investigative approach. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 130 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής