HEAL DSpace

Μελέτη, υλοποίηση και σύγκριση μεθόδων ανίχνευσης χρηστών με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαγός, Θωμάς el
dc.contributor.author Lagos, Thomas en
dc.date.accessioned 2017-11-28T06:33:50Z
dc.date.available 2017-11-28T06:33:50Z
dc.date.issued 2017-11-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45977
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14653
dc.rights Default License
dc.subject Αλγόριθμοι el
dc.subject Μεθόδοι ανίχνευσης χρηστών en
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Διάδοση πληροφοριών el
dc.subject Algorithms en
dc.subject Methods for detecting users en
dc.subject Social media en
dc.subject Dissemination of information en
dc.title Μελέτη, υλοποίηση και σύγκριση μεθόδων ανίχνευσης χρηστών με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Παίγνια αποφάσεων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-03
heal.abstract Η διάδοση της πληροφορίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, αποτελεί μοναδικό φαινόμενο, καθώς η εικόνα των ανθρώπων που συζητάνε και ανταλλάσσουν ιδέες σε χώρους όπως το πανεπιστήμιο έχει μετασχηματιστεί σε μια πλατφόρμα στην οποία τα άτομα μπορούν να συζητούν με οποιονδήποτε από οπουδήποτε. Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια εκτενής περιγραφή για το πως διαχέεται η πληροφορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για το πως διάφοροι αλγόριθμοι δίνουν τις δικές τους λύσεις κατάταξης των ατόμων με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για το πως μπορούν να γίνουν προβλέψεις για το πόσο πολύ θα διαδοθεί μια πληροφορία και ακόμα και για το πως η διάχυση της πληροφορίας έχει προεκτάσεις σε άλλους τομείς, όπως η κοινωνιολογία. Επιπλέον της θεωρητικής ανάλυσης, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αξιολογήθηκε ένα εργαλείο κατάταξης χρηστών με βάση την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προκειμένου να γίνει αυτή η κατάταξη δημιουργήθηκαν 3 μεγάλες θεματικές κατηγορίες, έκτακτα νέα, αθλητικά, προσωπική υγεία, με συνολικά 874 άτομα που δημοσίευσαν πάνω από 250,000 tweets σε διάστημα 56 ημερών. Στην συνέχεια, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας υπογράφος του Twitter μελετήθηκαν πάνω από 4 εκατομμύρια χρήστες. Σημαντική συνεισφορά της παρούσας εργασίας στην αναγνώριση ατόμων με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η εισαγωγή μιας μεταβλητής που επιβραβεύει άτομα που καταφέρνουν να επηρεάζουν άλλα άτομα σε ώρες που δεν θεωρούνται ώρες αιχμής. Επιπλέον, ο αλγόριθμος που δημιουργήθηκε καταφέρνει να δημιουργήσει μια κατάταξη των ατόμων που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αποδεικνύοντας ότι σχέσεις όπως το πλήθος των ακόλουθων δεν είναι ικανές αλλά αναγκαίες προκειμένου να γίνει μια σωστή κατάταξη, εντοπίζοντας ταυτόχρονα χρήστες που παρά το γεγονός ότι έχουν σημαντικά μικρότερο πλήθος ακόλουθων καταφέρνουν να έχουν μεγάλη επιρροή. el
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χάρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 75 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής