dc.contributor.author |
Λαγός, Θωμάς
|
el |
dc.contributor.author |
Lagos, Thomas
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-11-28T06:33:50Z |
|
dc.date.available |
2017-11-28T06:33:50Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45977 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14653 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Μεθόδοι ανίχνευσης χρηστών |
en |
dc.subject |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject |
Διάδοση πληροφοριών |
el |
dc.subject |
Algorithms |
en |
dc.subject |
Methods for detecting users |
en |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Dissemination of information |
en |
dc.title |
Μελέτη, υλοποίηση και σύγκριση μεθόδων ανίχνευσης χρηστών με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Παίγνια αποφάσεων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-10-03 |
|
heal.abstract |
Η διάδοση της πληροφορίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, αποτελεί μοναδικό φαινόμενο, καθώς η εικόνα των ανθρώπων που συζητάνε και ανταλλάσσουν ιδέες σε χώρους όπως το πανεπιστήμιο έχει μετασχηματιστεί σε μια πλατφόρμα στην οποία τα άτομα μπορούν να συζητούν με οποιονδήποτε από οπουδήποτε. Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια εκτενής περιγραφή για το πως διαχέεται η πληροφορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για το πως διάφοροι αλγόριθμοι δίνουν τις δικές τους λύσεις κατάταξης των ατόμων με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για το πως μπορούν να γίνουν προβλέψεις για το πόσο πολύ θα διαδοθεί μια πληροφορία και ακόμα και για το πως η διάχυση της πληροφορίας έχει προεκτάσεις σε άλλους τομείς, όπως η κοινωνιολογία. Επιπλέον της θεωρητικής ανάλυσης, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και αξιολογήθηκε ένα εργαλείο κατάταξης χρηστών με βάση την επιρροή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προκειμένου να γίνει αυτή η κατάταξη δημιουργήθηκαν 3 μεγάλες θεματικές κατηγορίες, έκτακτα νέα, αθλητικά, προσωπική υγεία, με συνολικά 874 άτομα που δημοσίευσαν πάνω από 250,000 tweets σε διάστημα 56 ημερών. Στην συνέχεια, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας υπογράφος του Twitter μελετήθηκαν πάνω από 4 εκατομμύρια χρήστες. Σημαντική συνεισφορά της παρούσας εργασίας στην αναγνώριση ατόμων με μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η εισαγωγή μιας μεταβλητής που επιβραβεύει άτομα που καταφέρνουν να επηρεάζουν άλλα άτομα σε ώρες που δεν θεωρούνται ώρες αιχμής. Επιπλέον, ο αλγόριθμος που δημιουργήθηκε καταφέρνει να δημιουργήσει μια κατάταξη των ατόμων που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αποδεικνύοντας ότι σχέσεις όπως το πλήθος των ακόλουθων δεν είναι ικανές αλλά αναγκαίες προκειμένου να γίνει μια σωστή κατάταξη, εντοπίζοντας ταυτόχρονα χρήστες που παρά το γεγονός ότι έχουν σημαντικά μικρότερο πλήθος ακόλουθων καταφέρνουν να έχουν μεγάλη επιρροή. |
el |
heal.advisorName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χάρης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
75 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|