HEAL DSpace

Αξιολόγηση δεδομένων Ταχύτητας - Ισχύος Ποντοπόρων Πλοίων και Αναγωγή σε Συνθήκες Αναφοράς.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Συμεωνίδης, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Symeonidis, Anastasios en
dc.date.accessioned 2017-12-12T09:39:39Z
dc.date.issued 2017-12-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46078
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14539
dc.rights Default License
dc.subject Μ.Ε.Κ. el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Διόρθωση el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Ισχύς el
dc.subject I.C.E. en
dc.subject Evaluation el
dc.subject Correction el
dc.subject Power el
dc.subject Speed el
dc.title Αξιολόγηση δεδομένων Ταχύτητας - Ισχύος Ποντοπόρων Πλοίων και Αναγωγή σε Συνθήκες Αναφοράς. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μ.Ε.Κ. el
heal.dateAvailable 2018-12-11T22:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-09-30
heal.abstract Η διπλωματική εργασία με τίτλο ‘Αξιολόγηση δεδομένων Ταχύτητας/Ισχύος Ποντοπόρων Πλοίων και Αναγωγή σε Συνθήκες Αναφοράς’, έχει ως σκοπό την ανάπυξη προγράμματος σε FORTRAN95 που θα υπολογίζει την διόρθωση της ισχύος και των στροφών.Το κύριο πρόγραμμα συνοδεύεται από επιμέρους υπορουτίνες που συμβάλλουν στον υπολογισμό της αύξησης της αντίστασης για άνεμο, κύμα και για ρηχό/αλμυρό νερό. Από τις συγκεκριμένες επιμέρους αντιστάσεις το πρόγραμμα θα υπολογίζει την συνολική αύξηση της αντίστασης ως το άθροισμα τους, η οποία και αποτελεί την τελική έκφραση της αντίστασης που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της διόρθωσης της ισχύος και των στροφών. Τα κεφάλαια 1 και 2 αποτελούνται από τον πρόλογο και την εισαγωγή. Το κεφάλαιο 3 αναφέρεται στις γενικές αρχές και τη διαμόρφωση των εμβολοφόρων Μ.Ε.Κ. (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης) μιας και ο κινητήρας του πλοίου της παρούσας εργασίας υπάγεται στην κατηγορία αυτή. Οι αρχικές ενότητες ασχολούνται γενικά με τις Μ.Ε.Κ., ενώ οι δύο τελευταίες αναφέρονται εκτενέστερα στους δίχρονους ναυτικούς κινητήρες Diesel. Στο κεφάλαιο 4 αναλύονται οι βασικές αρχές πρόωσης των πλοίων. Αρχικά περιγράφονται οι μορφές γάστρας των πλοίων, η αντίσταση του πλοίου και ακολούθως οι τύποι ελίκων που χρησιμοποιούνται. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις συνθήκες ροής που επικρατούν γύρω από την έλικα. Τέλος ορίζεται η ολίσθηση, και αναλύεται ο νόμος της έλικας που αποτελεί ένα σημαντικό νόμο, με βάση τον οποίο θα γίνονται οι όποιες συγκρίσεις στα διαγράμματα που θα προκύψουν ελέγχοντας παράλληλα την αξιοπιστία του κώδικα που αναπτύχθηκε. Στο κεφάλαιο 5 γίνεται αναφορά στις μεθόδους και τις εξισώσεις που χρησιμοποιήθηκαν, σύμφωνα με τις οδηγίες της ITTC. Στο κεφάλαιο 6 γίνεται εφαρμογή του κώδικα και παρουσιάζονται τα διαγράμματα για την διόρθωση της ισχύος (για την επίδραση ανέμου και κύματος) αλλά και για την διόρθωση της ισχύος για βύθισμα που έγινε στο excel.Στο τελευταίο κεφάλαιο παραθέτονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από υην εφαρμογή του κώδικα και των σχετικών διορθώσεων. Τέλος, στο Παράρτημα Α και στο Παράρτημα Β γίνεται παρουσίαση και ανάλυση του κώδικα που αναπτύχθηκε. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Φούντη, Μαρία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής