dc.contributor.author | Δήμος, Μιχαήλ | el |
dc.contributor.author | Dimos, Michail | en |
dc.date.accessioned | 2017-12-20T11:22:05Z | |
dc.date.available | 2017-12-20T11:22:05Z | |
dc.date.issued | 2017-12-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46139 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14674 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυτικοί κινητήρες | el |
dc.subject | Μεικτή καύση | el |
dc.subject | Φυσικό αέριο | el |
dc.subject | Εκπομπές ρυπαντών | el |
dc.subject | Σύγκριση κινητήρων | el |
dc.subject | Dual fuel | en |
dc.subject | Two stroke | el |
dc.subject | LNG | el |
dc.subject | Engines comparison | el |
dc.subject | Emissions | el |
dc.title | Διερεύνηση και συγκριτική αξιολόγηση τεχνικών μεικτής καύσης σε δίχρονους ναυτικούς κινητήρες ντίζελ | el |
dc.title | Comparative evaluation of dual fuel combustion in marine two-stroke diesel engines | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μ.Ε.Κ. | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-13 | |
heal.abstract | Λόγω της παγκόσμιας κατάστασης που επικρατεί σχετικά με την ατμοσφαιρική ρύπανση, και τις καταστροφικές συνέπειες που έχει αυτή στο περιβάλλον αλλά και στον ίδιο τον άνθρωπο και με δεδομένο ότι τα πλοία είναι από τους κυριότερους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτήν, είχε δημιουργηθεί η ανάγκη να δοθεί μια λύση για τον περιορισμό της. Έτσι τέθηκαν σε ισχύ κάποιοι κανονισμοί για να περιορίσουν τα επίπεδα εκπομπών των βλαβερών ουσιών από τις εξατμίσεις των πλοίων. Για να καταφέρουν όμως τα πλοία να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς αυτούς, και λαμβάνοντας υπόψη ότι απλές ρυθμίσεις του κινητήρα δεν είναι αρκετές, η ναυτιλία στράφηκε στην λύση της μεικτής καύσης. Στην λειτουργία ενός κινητήρα σε μεικτή καύση, ο κινητήρας χρησιμοποιεί σαν κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο. Στην παρούσα διπλωματική αρχικά παρουσιάζονται οι διεθνείς κανονισμοί που επιβάλλονται στα πλοία για τον περιορισμό των εκπομπών τους. Στη συνέχεια δίνεται μια γενική εικόνα για τη μεικτή καύση και τη χρήση φυσικού αερίου και την επίδραση που έχει αυτό στις εκπομπές των ρυπαντών. Στη συνέχεια αναφέρονται οι δύο τεχνικές εισαγωγής αερίου καυσίμου χαμηλής και υψηλής πίεσης, καθώς και μια περιγραφή κύριων συστημάτων φυσικού αερίου στα πλοία. Έπειτα παρουσιάζονται ξεχωριστά οι δύο αυτές τεχνικές, καθώς και στοιχεία όπως η αρχή λειτουργίας του κινητήρα, χαρακτηριστικά του, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ακόμα παρουσιάζονται τα εξαρτήματα που χρειάζεται να αντικατασταθούν αλλά και να προστεθούν ώστε να μετατραπεί ένας απλός κινητήρας σε διπλού καυσίμου, τα εξαρτήματα που απαιτούνται για τη χρήση φυσικού αερίου και κάποια οικονομικά στοιχεία όπως ο χρόνος αποπληρωμής ενός τέτοιου συστήματος. Στη συνέχεια γίνεται σύγκριση των κινητήρων διπλού καυσίμου σε σχέση με τους αρχικούς κινητήρες πετρελαίου, σύγκριση των δύο τύπων κινητήρων διπλού καυσίμου ως προς την απόδοση, την ασφάλεια αλλά και ως προς διάφορα εξαρτήματα που χρησιμοποιούν. Τέλος παρουσιάζονται δύο μελέτες που συγκρίνουν τους δύο κινητήρες σε λειτουργία σε ίδιες συνθήκες, δηλαδή στο ίδιο πλοίο, καθώς και τα συμπεράσματα που βγαίνουν από τη σύγκριση. | el |
heal.abstract | Due to the global situation regarding air pollution, and its devastating effects on the environment and on human beings, and given that ships are one of the main contributors to it, there was born a need to give a solution to limit it. Thus, some regulations came into force to limit the emission levels of harmful substances from ship exhausts. But in order for ships to comply with these regulations, and given that simple engine settings are not enough, shipping has turned to the dual fuel solution. When an engine operates according to dual fuel solution, the engine uses natural gas as the main fuel. On this thesis, are presented the international regulations imposed on ships to limit their emissions. Also it is describing an overview of dual fuel combustion and use of natural gas and its effect on pollutant emissions. Then it is mentioning the two fuelinjection techniques of high and low pressure, as well as a description of the main gas systems on ships. These two techniques are then presented separately, and some data as the engine operating principle, its features, advantages and disadvantages. It also shows the components that need to be replaced or added to convert a simple engine to a dual-fuel engine, the components that are needed to use the natural gas as a fuel, and some economic data such as the payback time of such a system. Furthermore, it is given a comparison of the two dual fuel engine types as to the diesel ones, a comparison between the two systems in terms of performance, safety and the main components they use. At the end two studies are presented comparing the two engines in operation under the same conditions, on the same ship, and also the conclusions from the comparison. | en |
heal.advisorName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Φούντη, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: