dc.contributor.author | Καλλίδης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Kallidis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T11:19:17Z | |
dc.date.available | 2018-01-08T11:19:17Z | |
dc.date.issued | 2018-01-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46169 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14754 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έγχυση καυσίμου | el |
dc.subject | Κινητήρας Otto | el |
dc.subject | Συστήματα έγχυσης καυσίμου | el |
dc.subject | Συστήματα Jetronic | el |
dc.subject | Άμεση έγχυση βενζίνης (GDI) | el |
dc.subject | Fuel injection | en |
dc.subject | Otto engine | el |
dc.subject | Fuel injection systems | el |
dc.subject | Jetronic systems | el |
dc.subject | Gasoline Direct Injection (GDI) | el |
dc.title | Ανασκόπηση συστημάτων προετοιμασίας και έγχυσης καυσίμου κινητήρων Otto | el |
dc.title | Review of Otto engine fuel preparation and injection systems | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Συστήματα έγχυσης καυσίμου σε κινητήρες Otto | el |
heal.generalDescription | Παρέχονται αρκετές πληροφορίες τόσο για παλαιότερα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου (εξαεριωτής) όσο και για πιο σύγχρονα συτήματα έγχυσης καυσίμου (GDI). Τα συστήματα έγχυσης καυσίμου που αναλύονται είναι συστήματα Jetronic | el |
heal.classification | ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ | el |
heal.classification | Internal combustion engines (general) | en |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unesco6/331313 | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-23 | |
heal.abstract | Είναι γεγονός ότι οι όλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσανατολίζονται εδώ και πολλά χρόνια στην εύρεση διάφορων μεθόδων τόσο για τη μείωση της κατανάλωσης όσο και την μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων των κινητήρων τους. Αυτό οφείλεται στον μεταξύ τους ανταγωνισμό για την επίτευξη μεγαλύτερων πωλήσεων καθώς και στην υπακοή στις ολοένα και αυστηρότερες περιβαλλοντικές προδιαγραφές (π.χ. στην Ευρώπη, Πρότυπα Euro 1-6 ή στις H.Π.Α, Tier 1-3). Σημαντική παράμετρο για την επίτευξη καλύτερης απόδοσης και μείωσης ρύπων αποτελεί πρωτίστως η προετοιμασία του καυσίμου μείγματος που θα εισέλθει στο θάλαμο καύσης του κινητήρα. Στη συγκεκριμένη εργασία, θα αναφερθούμε σε συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου κινητήρων σπινθηρισμού/Otto. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική ανασκόπηση στα συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου στους κινητήρες Otto, ενώ στο δεύτερο δίνεται το θεωρητικό υπόβαθρο σχετικά με την καύση στους κινητήρες Otto, τα καύσιμα που χρησιμοποιούν καθώς και τις ιδιότητές τους. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε διεξοδικά στο πρώτο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα Otto που είναι ο εξαεριωτής. Παρέχονται πληροφορίες τόσο για τον τρόπο λειτουργίας του, τις διατάξεις που χρησιμοποιεί ενώ αναλύονται τρεις χαρακτηριστικοί εξαεριωτές. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύουμε τα συστήματα έγχυσης καυσίμου μονού σημείου. Ως χαρακτηριστικότερο σύστημα μονού σημείου αναφέρεται το Mono-Jetronic, του οποίου αναλύουμε τον τρόπο λειτουργίας του. Στο πέμπτο κεφάλαιο συνεχίζουμε με τα συστήματα έγχυσης πολλαπλού σημείου, όπως τα D-Jetronic, K-Jetronic και L-Jetronic, καθώς και τις μετέπειτα εξελίξεις τους KE-Jetronic και LE/LH-Jetronic. Στο έκτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε στο πιο σύγχρονο σύστημα έγχυσης καυσίμου στους κινητήρες Otto, το σύστημα Motronic. Γίνεται λεπτομερής ανάλυση σε όλα τα δομικά μέρη του Motronic, τα οποία ελέγχονται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU). Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο ολοκληρώνουμε την εργασία με την ανάλυση της άμεσης έγχυσης του καυσίμου (GDI) μέσα στο θάλαμο καύσης του κινητήρα Otto. Αναφερόμαστε στους τρόπους λειτουργίας κινητήρων GDI καθώς επίσης παρουσιάζουμε μερικούς κινητήρες GDI πρώιμης όσο και σύγχρονης μορφής. | el |
heal.abstract | It is a fact that all car manufacturers have been looking for many years to find different ways of saving energy and reducing their engine emissions. This is due to their competition for better sales and obedience to the ever-stricter environmental standards. Therefore, an important parameter for achieving both efficiency and reduction of pollutants is the preparation of the fuel mixture entering the engine’s combustion chamber. Ιn this thesis, we will exclusively refer to fuel systems for the spark ignition/Otto engines. More specifically, the first chapter presents a historical review of the Otto engines' fuel systems, while the second one gives the theoretical background on combustion in Otto engines, the fuels which they use and their properties. In the third chapter, we refer in detail to the first Otto engine fuel system, the carburetor. Much information is provided on how the carburetor device works, and three characteristic carburetors are analyzed. In the fourth chapter, we analyze the single point fuel injection systems. The most typical single point system is the Mono-Jetronic one, and we discuss its mode of operation. In the fifth chapter, we continue with the multipoint fuel injection systems such as D-Jetronic, K-Jetronic and L-Jetronic as well as their further developments like KE-Jetronic and LE / LH-Jetronic. In the sixth chapter we refer to the state-of-the-art Otto engine fuel injection system, the Motronic system. A detailed analysis is performed on all Motronic components that are controlled by the Electronic Control Unit (ECU). In the seventh and final chapter, we are completing this thesis with the analysis of direct fuel injection (GDI) Otto engine. We refer to GDI engine operating modes and we present some GDI engines of both early and modern design. | en |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Φούντη, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 149 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: