dc.contributor.author |
Γεωργαντζάκου, Ευαγγελία
|
el |
dc.contributor.author |
Georgantzakou, Evangelia
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-01-08T11:24:32Z |
|
dc.date.available |
2018-01-08T11:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46175 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14983 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κύκλοι οδήγησης |
el |
dc.subject |
Κατανάλωση καυσίμων |
el |
dc.subject |
Νομοθετικά όρια ρύπων |
el |
dc.subject |
Εξοικονόμηση ενέργειας |
el |
dc.subject |
Driving cycles |
en |
dc.title |
Εφαρμογές Σύγχρονων Τεχνολογιών Στον Συσχετισμό Κατανάλωσης Καυσίμου - Συνθηκών Κίνησης Οχημάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/4fcaac46cb6792882ded7e57cd48502895a9e54f |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-10-02 |
|
heal.abstract |
Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των οχημάτων για τις καθημερινές μεταφορές των πολιτών, συμβάλλει καθοριστικά στη ρύπανση και την υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος. Έτσι, τα σύγχρονα παγκόσμια πρότυπα επικεντρώνονται στην ανάγκη της μείωσης των εκπομπών αέριων ρύπων CO2 καθώς και της αύξησης της οικονομίας καυσίμων. Αυτές οι ανάγκες οδήγησαν τους ερευνητές αλλά και τους παραγωγούς αυτοκινήτων στην ανάπτυξη αντιπροσωπευτικών κύκλων οδήγησης (ΚΟ) που δίνουν πληροφορίες για την εκπομπή ρύπων, την κατανάλωση καυσίμων και γενικότερα το προφίλ κίνησης της εκάστοτε περιοχής. Οι ‘’real world’’ κύκλοι οδήγησης απεικονίζουν τις πραγματικές συνθήκες κίνησης και γι’αυτό το λόγο προτιμώνται αφού είναι πιο ρεαλιστικοί.
Στην παρούσα μελέτη επιλέγεται να αναπτυχθούν Kύκλοι Οδήγησης με δεδομένα κίνησης από την περιοχη της Αθήνας ‘’Real World Driving Cycles’’. Aφού τα δεδομένα κίνησης αλλάζουν συνεχώς με το πέρασμα των χρόνων. Συνεπώς, δημιουργώντας έναν επικαιροποιημένο ΚΟ της Αθήνας γίνεται εφικτή η συσχέτιση κατανάλωσης καυσίμου με τις συνθήκες κίνησης και η εκτίμηση εκπομπών αέριων ρύπων των οχημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται ο έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμου και των αέριων εκπομπών, με αποτέλεσμα την προστασία του περιβάλλοντος και τις καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.
Η μεθοδολογία αντιμετωπίζει τρεις σημαντικούς στόχους: τη συλλογή δεδομένων, την επιλογή συγκεκριμένης διαδρομής, τον σχεδιασμό του χρονικού πλάνου των μετρήσεων και την ανάπτυξη κύκλων. Στην συνέχεια, με τη χρήση σύχρονης τεχνολογίας και εξοπλισμού (Android smartphone, OBDII) καθώς και των προγραμμάτων Matlab και excel, πραγματοποιείται η ανάπτυξη του ΚΟ και εξάγονται αποτελέσματα για την υφιστάμενη κατάσταση κίνησης. Τέλος, προτείνονται ορισμένες επεμβάσεις έχοντας ως στόχο την επίτευξη εξοικονόμησης καυσίμου και μείωσης εκπομπών ρύπων. |
el |
heal.advisorName |
Ζαννίκος, Φανούριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαννίκος, Φανούριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Καρώνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακόλας, Αστέριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|