HEAL DSpace

Εφαρμογές Σύγχρονων Τεχνολογιών Στον Συσχετισμό Κατανάλωσης Καυσίμου - Συνθηκών Κίνησης Οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργαντζάκου, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Georgantzakou, Evangelia en
dc.date.accessioned 2018-01-08T11:24:32Z
dc.date.available 2018-01-08T11:24:32Z
dc.date.issued 2018-01-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46175
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14983
dc.rights Default License
dc.subject Κύκλοι οδήγησης el
dc.subject Κατανάλωση καυσίμων el
dc.subject Νομοθετικά όρια ρύπων el
dc.subject Εξοικονόμηση ενέργειας el
dc.subject Driving cycles en
dc.title Εφαρμογές Σύγχρονων Τεχνολογιών Στον Συσχετισμό Κατανάλωσης Καυσίμου - Συνθηκών Κίνησης Οχημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/4fcaac46cb6792882ded7e57cd48502895a9e54f
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-02
heal.abstract Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των οχημάτων για τις καθημερινές μεταφορές των πολιτών, συμβάλλει καθοριστικά στη ρύπανση και την υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος. Έτσι, τα σύγχρονα παγκόσμια πρότυπα επικεντρώνονται στην ανάγκη της μείωσης των εκπομπών αέριων ρύπων CO2 καθώς και της αύξησης της οικονομίας καυσίμων. Αυτές οι ανάγκες οδήγησαν τους ερευνητές αλλά και τους παραγωγούς αυτοκινήτων στην ανάπτυξη αντιπροσωπευτικών κύκλων οδήγησης (ΚΟ) που δίνουν πληροφορίες για την εκπομπή ρύπων, την κατανάλωση καυσίμων και γενικότερα το προφίλ κίνησης της εκάστοτε περιοχής. Οι ‘’real world’’ κύκλοι οδήγησης απεικονίζουν τις πραγματικές συνθήκες κίνησης και γι’αυτό το λόγο προτιμώνται αφού είναι πιο ρεαλιστικοί. Στην παρούσα μελέτη επιλέγεται να αναπτυχθούν Kύκλοι Οδήγησης με δεδομένα κίνησης από την περιοχη της Αθήνας ‘’Real World Driving Cycles’’. Aφού τα δεδομένα κίνησης αλλάζουν συνεχώς με το πέρασμα των χρόνων. Συνεπώς, δημιουργώντας έναν επικαιροποιημένο ΚΟ της Αθήνας γίνεται εφικτή η συσχέτιση κατανάλωσης καυσίμου με τις συνθήκες κίνησης και η εκτίμηση εκπομπών αέριων ρύπων των οχημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται ο έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμου και των αέριων εκπομπών, με αποτέλεσμα την προστασία του περιβάλλοντος και τις καλύτερες συνθήκες διαβίωσης. Η μεθοδολογία αντιμετωπίζει τρεις σημαντικούς στόχους: τη συλλογή δεδομένων, την επιλογή συγκεκριμένης διαδρομής, τον σχεδιασμό του χρονικού πλάνου των μετρήσεων και την ανάπτυξη κύκλων. Στην συνέχεια, με τη χρήση σύχρονης τεχνολογίας και εξοπλισμού (Android smartphone, OBDII) καθώς και των προγραμμάτων Matlab και excel, πραγματοποιείται η ανάπτυξη του ΚΟ και εξάγονται αποτελέσματα για την υφιστάμενη κατάσταση κίνησης. Τέλος, προτείνονται ορισμένες επεμβάσεις έχοντας ως στόχο την επίτευξη εξοικονόμησης καυσίμου και μείωσης εκπομπών ρύπων. el
heal.advisorName Ζαννίκος, Φανούριος el
heal.committeeMemberName Ζαννίκος, Φανούριος el
heal.committeeMemberName Καρώνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μπακόλας, Αστέριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής