dc.contributor.author | Μπακιρτζής, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Bakirtzis, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T11:26:06Z | |
dc.date.available | 2018-01-08T11:26:06Z | |
dc.date.issued | 2018-01-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46178 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14981 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ευφυή Συστήματα Μεταφορών | el |
dc.subject | Όχημα σε όχημα | el |
dc.subject | GeoNetworking | en |
dc.subject | LTE | el |
dc.subject | 802.11p | el |
dc.title | Χρήση του δικτύου LTE στα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ασύρματες επικοινωνίες οχημάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-27 | |
heal.abstract | Στη παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η δομή και η λειτουργία των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών. Τα Ευφυή Συστήματα Μεταφορών (ΕΣΜ) συνδυάζουν τις τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών, με στόνο να παρέχουν στους χρήστες των μέσων μεταφοράς καινοτόμες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και να καταστήσουν τις μεταφορές στο σύνολό τους πιο ασφαλείς, αποτελεσματικές και φιλικές προς το περιβάλλον. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα γενικά στοιχεία ενός Ευφυούς Συστήματος Μεταφορών. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αρχιτεκτονική των πρωτοκόλλων, αναλύοντας ξεχωριστά τα επιμέρους στρώματα που εμπεριέχονται σε αυτή. Επίσης, παρουσιάζονται τα λειτουργικά στοιχεία ενός Ευφυούς Συστήματος Μεταφορών και περιγράφεται η αρχιτεκτονική του δικτύου μέσω του οποίου διασυνδέονται οι σταθμοί που λειτουργούν εντός του Ευφυούς Συστήματος Μεταφορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα βασικά πρωτόκολλα που χρησιμοποιούνται από τους σταθμούς στο στρώμα δικτύωσης και μεταφοράς. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται εκτενώς οι προδιαγραφές για τη μετάδοση των πακέτων GeoNetworking και αναλύονται τα επιμέρους στοιχείων που εμπεριέχονται σε πακέτα GeoNetworking. Επίσης, αναλύεται η τεχνολογία 802.11p, που είναι η βασική τεχνολογία για την ασύρματη επικοινωνία οχημάτων, και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα της. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δίκτυα τέταρτης γενιάς ως εναλλακτική υποψήφια τεχνολογία για την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων. Γίνεται μια σύντομη περιγραφή της δομής των δικτύων τέταρτης γενιάς και εξετάζεται η λειτουργικότητα τους για συγκεκριμένες υπηρεσίες και εφαρμογές των Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα για μια σειρά προσομοιώσεων που πραγματοποιήθηκαν για την επικοινωνία οχημάτων σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, εξετάστηκε η αποδοτικότητα της τεχνολογίας 802.11p για την περιοδική ευρυεκπομπή μηνυμάτων σε γειτονικούς σταθμούς οχημάτων επί τη Λεωφόρου Κηφισίας. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο συνοψίζονται τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τη διεξαγωγή των προσομοιώσεων και εξετάζονται οι προοπτικές και δυνατότητες σε επόμενα στάδια στο πλαίσιο της παρούσας έρευνας. | el |
heal.advisorName | Κωττής, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Καψάλης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Φικιώρης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 122 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: