dc.contributor.author | Μητρόπουλος, Διονύσιος | el |
dc.contributor.author | Mitropoulos, Dionysios | |
dc.date.accessioned | 2018-01-18T11:34:25Z | |
dc.date.available | 2018-01-18T11:34:25Z | |
dc.date.issued | 2018-01-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46227 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7553 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τροφοδοσία ενέργειας | el |
dc.subject | Τηλεπικοινωνιακές κεραίες | el |
dc.subject | Αποθήκευση καυσίμου | el |
dc.subject | Fuel storage | en |
dc.subject | Telecommunication antennas | en |
dc.subject | Viodiesel | en |
dc.title | Τρόποι αξιοποίησης και διαχείρισης του παραμένοντος βιοντήζελ κίνησης στις δεξαμενές των εφεδρικών συστημάτων λειτουργίας των τηλεπικοινωνιακών κεραιών | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Τροφοδοσία ενέργειας σε σταθμούς βάσης εκτός δικτύου | el |
heal.classification | ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/df805429f6823d1d7321bcb6d64c21695e3fa92e | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-09-28 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τρόπων διαχείρισης του εναπομένοντος βιοντίζελ στις δεξαμενές αποθήκευσης των σταθμών βάσεων των ασύρματων κεραιών στα πλαίσια των ήδη ισχύοντων κανονισμών και νόμων. Το βιοντήζελ αναμιγνύεται με ντήζελ κίνησης σε κινητήρες εφεδρικής λειτουργίας που παρέχουν αδιάλλειπτη λειτουργία σε περιπτωση ασταθούς μη αξιόπιστου δικτύου της ΔΕΗ ή σε έκτακτη ανάγκη (ακραία καιρικά φαινόμενα κτλπ). Ένα σημαντικό πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζουν πολλές εταιρίες χρήσης ασύρματών σταθμών βάσης είναι η μη ορθή διαχείριση του εναπομένοντος καυσίμου. Πολλές γεννήτριες παραμένουν εκτός λειτουργίας ή το καύσιμο βιοντίζελ παραμένει αποθηκευμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να χάνει τις ιδιότητές του. Στόχος λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επικείμενης νομοθεσίας, με στόχο την ορθή διαχείριση του εναπομένοντος βιοντίζελ, αλλά και η θεωρητική διερεύνηση τρόπων αξιοποίησης του. Το εναπομένον βιοντίζελ εκτός ότι αυξάνει το κόστος συντήρησης των ασύρματων μονάδων βάσεων, μπορεί να προκαλέσει και προβλήματα στη γεννήτρια, καθώς με το χρόνο μετατρέπεται σε μηκυτόλασπη. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στις ασύρματες τηλεπικοινωνίες και αναφέρονται πρακτικοί και θεωρητικοί τρόποι παροχής ενέργειας σε ασύρματες βάσεις τηλεπικοινωνιών. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία το ντίζελ αποτελεί σημαντική πηγή γλυκερόλης, η οποία με την κατάλληλη καταλυτική αντίδραση μπορεί να γίνει πηγή παραγωγής σημαντικών βιομηχανικών ωφέλιμων χημικών προϊόντων. Μερικά από τα πολύ ωφέλιμα προϊόντα που μπορούν να παραχθούν είναι ολεφίνες, προπένιο, προπάνιο, προπυλένιο, κ.ά. Ωστόσο για να διατεθεί το εναπομένον βιοντίζελ σε εταιρίες εξευγενισμού καυσίμων, δηλαδή ουσιαστικά διυλιστήρια πρέπει να υιοθετηθεί η νομοθεσία περί εμπορίου καυσίμων. Για αυτό το σκοπό πρέπει να είναι εφικτή και να επιτρέπεται η διάθεση και το εμπόριο του βιοντίζελ. Ένα δεύτερος τρόπος διαχείρισης είναι η χρήση του για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και παροχή αυτής στο κεντρικό δίκτυο. Ωστόσο και οι δυο προαναφερόμενοι τρόποι διαχείρισης περιορίζονται σημαντικά από τη νομοθεσία. Στην πρώτη περίπτωση είναι σημαντικό να τηρούνται πλέον, τα πιστοποιητικά και οι προϋποθέσεις αειφορίας του Αθήνα Σεπτέμβριος 2017 καυσίμου. Επίσης χρειάζεται ειδική άδεια εμπορίας η οποία θέτει απαραίτητη προϋπόθεση τη σταθερή διάθεση και εμπορία του βιοκαυσίμου, μαζί με ειδικούς χώρους αποθήκευσης. Όσον αφορά στη δεύτερη περίπτωση η γεννήτρια πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για την παροχή ισχύος και η παροχή πρέπει να γίνεται με σταθερό ρυθμό, γεγονός που περιορίζει τη χρήση του εναπομένοντος καυσίμου για παραγωγή ισχύος. Η προτεινόμενη λύση της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία υβριδικού συστήματος, με φωτοβολταϊκό, μπαταρίες και γεννήτρια, όπου το εναπομένον βιοντίζελ θα τροφοδοτεί τις μπαταρίες και κατά αυτόν τον τρόπο θα ελέγχεται στο τέλος και η ποσότητα του βιοντίζελ. Το υβριδικό σύστημα φωτοβολταϊκά-γεννήτρια diesel (συνήθως με συστήματα αποθήκευσης ενέργειας, μπαταρίες) είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής ρεύματος που λειτουργεί με βάση τους συμπληρωματικούς ρόλους των βασικών συνιστωσών του συστήματος. | el |
heal.abstract | The aim of the current thesis is to investigate the ways in which residual in the warehouses of the stations of the wireless antennas biodiesel can be managed in the most appropriate way . Biodiesel is blended with diesel in emergency engines that provide seamless operation in the event of an unreliable network or an emergency (extreme weather, etc) . An important problem faced by many companies using wireless base stations is the incorrect management of the rem aining fuel. Many generators are out of service or biodiesel remains stored for a long time, losing their properties. The aim of this paper is to investigate the forthcoming legislation, aiming at the proper management of the remaining biodiesel, as well a s the theoretical exploration of its exploitation. Remaining biodiesel, apart from increasing the cost of maintenance of wireless base units, can also cause problems for the generator, as it is transformed over time into mud . Initially, there is an introdu ction to wireless telecommunications and there are reported practical and theoretical ways of delivering power to wireless telecommunication bases. Based on the international literature, diesel is an important source of glycerol, which, with the appropriat e catalytic reaction, can be a source of production of significant industrial beneficial chemicals. Some of the most beneficial products that can be produced are olefins, propene, propane, propylene, and the like. However, in order to allocate the remainin g biodiesel to fuel refiners, that is to say, essentially refineries, legislation on fuel trade should be adopted. To this end, biodiesel should be available and allowed to be marketed and marketed. A second way of managing it is to use it to generate elec tricity and provide it to the mains. However, both of these management modes are significantly limited by legislation. In the first case, it is important to keep the fuel sustainability certificates and conditions. It also requires a special marketing perm it which requires the constant availability and marketing of biofuel, together with special storage facilities. In the second case, the generator must be used only for power supply and the flow must be at a constant rate, which limits the use of residual f uel for power generation. The proposed solution of the present work is Αθήνα Σεπτέμβριος 2017 to create a hybrid system, with a photovoltaic, batteries and a generator, where the remaining biodiesel will supply the batteries and in this way the quantity of biodiesel will be chec ked in the end. The hybrid photovoltaic - diesel generator system (usually with energy storage systems, batteries) is an integrated power supply system that works on the complementary roles of the core components of the system | |
heal.advisorName | Ζαννίκος, Φανούριος | el |
heal.committeeMemberName | Βλυσίδης, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Καρώνης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 105 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: