dc.contributor.author | Μικρούλης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Mikroulis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:12:31Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:12:31Z | |
dc.date.issued | 2018-01-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46238 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7318 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυλαγορά | el |
dc.subject | Ξυρό | el |
dc.subject | Χύδην | el |
dc.subject | Φορτίο πλοίου | el |
dc.subject | Εξελίξεις | el |
dc.subject | Dry | el |
dc.subject | Bulk | el |
dc.subject | Cargo | el |
dc.subject | Baltic | el |
dc.subject | Exchange | el |
dc.title | Πρόσφατες Μεθοδολογίες Μοντελοποίησης της Ναυλαγοράς (Ξηρού Φορτίου): Ανασκόπηση των Τελευταίων Εξελίξεων, Αναθεώρηση Δεδομένων, και Αξιολόγηση. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Θαλάσσιες Μεταφορές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-17 | |
heal.abstract | O τομέας των θαλάσσιων μεταφορών χαρακτηρίζεται από έντονη πολυπλοκότητα, καθώς σε αυτόν επιδρά πληθώρα μεταβαλλόμενων – εσωτερικών και εξωτερικών – παραγόντων που τον απαρτίζουν και τον επηρεάζουν, η μελέτη της ναυτιλιακής αγοράς προϋποθέτει την ανάλυση των παραγόντων αυτών. Σε επίπεδο λήψης αποφάσεων απαιτείται ειδικότερα η αξιόπιστη πρόβλεψη της πορείας της αγοράς, ερώτημα που είναι διαρκές και στο παρελθόν έχουν Πρόσφατες Μεθοδολογίες Μοντελοποίησης της Ναυλαγοράς (Ξηρού Χύδην Φορτίου): Ανασκόπηση των Τελευταίων Εξελίξεων, Αναθεώρηση Δεδομένων και Αξιολόγηση Σελίδα 9 από 136 γίνει σχετικές προσπάθειες με ποικίλα αποτελέσματα, επισημαίνοντας ότι η μοντελοποίηση του συστήματος αυτού, λόγω της χαοτικής του μορφής, είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί με αξιοπιστία. Καθίσταται λοιπόν σαφές ότι υφίσταται αντικειμενική ανάγκη, τόσο για την κατανόηση του συστήματος αυτού, όσο και τη λεπτομερή ανάλυση του. Η επίδραση της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008 ενίσχυσε περαιτέρω την ανάγκη αυτή. Στο πλαίσιο αυτό, μείζον ζήτημα αποτελεί ο προσδιορισμός παραγόντων που επηρεάζουν ή/και καθορίζουν την εξέλιξη της ναυτιλιακής αγοράς, όπως επίσης και η αξιολόγηση νέων προσεγγίσεων και επικαιροποίησης των διαθέσιμων βάσεων δεδομένων ή/και δημιουργίας νέων για την παραγωγή αξιόπιστων μοντέλων πρόβλεψης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση, εξετάζοντας τη συσχέτιση παραμέτρων - δεικτών που παρέχουν πληροφορία για το παγκόσμιο εμπόριο με τη ναυτιλιακή αγορά και ειδικότερα την επιμέρους αγορά ξηρού φορτίου χύδην, ώστε να αξιολογηθεί η χρήση τους για τη δημιουργία αξιόπιστων μοντέλων πρόβλεψης. Στο πλαίσιο αυτό, διερευνώνται τυχόν μεταβολές στη δομή της αγοράς, συνέπεια αλλαγών που έχουν προκύψει σε εξωτερικούς παράγοντες που επιδρούν, μετά την οικονομική κρίση του 2008. | el |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 136 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: