HEAL DSpace

Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση γάστρας πολεμικού πλοίου τ. 5415Μ ως προς την αντίστασή του σε ήρεμο νερό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γουργιώτης, Σταύρος el
dc.contributor.author Gourgiotis, Stavros en
dc.date.accessioned 2018-01-22T11:14:52Z
dc.date.available 2018-01-22T11:14:52Z
dc.date.issued 2018-01-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46241
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7359
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Γάστρα el
dc.subject Αντίσταση el
dc.subject Πλοίο el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Optimisation en
dc.subject Modelisation en
dc.subject Ship en
dc.subject Resistance en
dc.subject Hull en
dc.title Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση γάστρας πολεμικού πλοίου τ. 5415Μ ως προς την αντίστασή του σε ήρεμο νερό el
dc.contributor.department Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη el
heal.type masterThesis
heal.classification Ναυπηγική μηχανική el
heal.classification Naval engineering en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-11-29
heal.abstract Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η τροποποίηση της γεωμετρίας της γάστρας του DDG-51 με σκοπό την βελτίωση της δυναμικής του συμπεριφοράς σε κυματισμό και η απομείωση της αντίστασής του κατά την πλεύση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει την παραμετρική μοντελοποίηση της πατρικής γεωμετρίας, και τη μεταβολή συγκεκριμένων, προεπιλεγμένων σχεδιαστικών της παραμέτρων. Οι διάφοροι συνδυασμοί των παραπάνω παραμέτρων δημιουργούν ένα πλήθος εναλλακτικών γεωμετριών οι οποίες αξιολογούνται ως προς τα κριτήρια που προαναφέρθηκαν. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω εξειδικευμένων υπολογιστικών εργαλείων και τα αποτελέσματα που κάθε φορά προκύπτουν επανεισάγονται στο παραμετροποιημένο μοντέλο, ως ανάδραση του γενετικού αλγορίθμου, συντελώντας στη δημιουργία της επόμενης, κάθε φορά βελτιωμένης γεωμετρίας. Η παραπάνω περιγραφείσα διαδικασία έδωσε ενθαρρυντικά αποτελέσματα καθώς η τελική γεωμετρία φέρεται να αποδίδει σημαντικά καλύτερα τόσο ως προς το κριτήριο της δυναμικής της συμπεριφοράς σε κυματισμό, κυρίως όμως ως προς εκείνο της βελτίωσης της αντίστασής της κατά τον πλου. , Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, οι διαδικασία που ακολουθήθηκε καθώς και παρόμοιες προσπάθειες βελτιστοποίησης του σκάφους περιγράφονται με σαφήνεια στα εισαγωγικά κεφάλαια της εργασίας. Επιπλέον, γίνεται λεπτομερής αναφορά στο πατρικό σκάφος και στο σημαντικό ρόλο που αυτό διαδραματίζει, κυρίως για το Αμερικάνικο Πολεμικό Ναυτικό (USN). el
heal.abstract The purpose of this paper is to modify the geometry of the DDG-51 hull in order to improve the dynamics of its seakeeping behavior and the impairment of its resistance during navigation. The process followed involves parametric modeling of the initial geometry, and the modification of specific, preselected design parameters. The various combinations of the above parameters create a plethora of alternative geometries which are evaluated against the above mentioned criteria. The evaluation of each geometry is performed by means of specialized computational tools and the occuring results are reintroduced into the parameterized model as feedback to the genetic algorithm, contributing to the creation of the next, improved geometry. The above-described procedure has given encouraging results as the ultimate geometry is reported to perform significantly better in terms of its seakeeping behavior, but mostly as far as its resistance is concerned. The tools used, the process followed, and similar vessel optimization efforts are clearly outlined in the opening chapters of the paper. In addition, a detailed reference is made to the naval vessel and the important role it plays, especially for the US Navy (USN) en
heal.advisorName Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα