dc.contributor.author | Γουργιώτης, Σταύρος | el |
dc.contributor.author | Gourgiotis, Stavros | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:14:52Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:14:52Z | |
dc.date.issued | 2018-01-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46241 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7359 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Γάστρα | el |
dc.subject | Αντίσταση | el |
dc.subject | Πλοίο | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Optimisation | en |
dc.subject | Modelisation | en |
dc.subject | Ship | en |
dc.subject | Resistance | en |
dc.subject | Hull | en |
dc.title | Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση γάστρας πολεμικού πλοίου τ. 5415Μ ως προς την αντίστασή του σε ήρεμο νερό | el |
dc.contributor.department | Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Ναυπηγική μηχανική | el |
heal.classification | Naval engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-29 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η τροποποίηση της γεωμετρίας της γάστρας του DDG-51 με σκοπό την βελτίωση της δυναμικής του συμπεριφοράς σε κυματισμό και η απομείωση της αντίστασής του κατά την πλεύση. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει την παραμετρική μοντελοποίηση της πατρικής γεωμετρίας, και τη μεταβολή συγκεκριμένων, προεπιλεγμένων σχεδιαστικών της παραμέτρων. Οι διάφοροι συνδυασμοί των παραπάνω παραμέτρων δημιουργούν ένα πλήθος εναλλακτικών γεωμετριών οι οποίες αξιολογούνται ως προς τα κριτήρια που προαναφέρθηκαν. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω εξειδικευμένων υπολογιστικών εργαλείων και τα αποτελέσματα που κάθε φορά προκύπτουν επανεισάγονται στο παραμετροποιημένο μοντέλο, ως ανάδραση του γενετικού αλγορίθμου, συντελώντας στη δημιουργία της επόμενης, κάθε φορά βελτιωμένης γεωμετρίας. Η παραπάνω περιγραφείσα διαδικασία έδωσε ενθαρρυντικά αποτελέσματα καθώς η τελική γεωμετρία φέρεται να αποδίδει σημαντικά καλύτερα τόσο ως προς το κριτήριο της δυναμικής της συμπεριφοράς σε κυματισμό, κυρίως όμως ως προς εκείνο της βελτίωσης της αντίστασής της κατά τον πλου. , Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, οι διαδικασία που ακολουθήθηκε καθώς και παρόμοιες προσπάθειες βελτιστοποίησης του σκάφους περιγράφονται με σαφήνεια στα εισαγωγικά κεφάλαια της εργασίας. Επιπλέον, γίνεται λεπτομερής αναφορά στο πατρικό σκάφος και στο σημαντικό ρόλο που αυτό διαδραματίζει, κυρίως για το Αμερικάνικο Πολεμικό Ναυτικό (USN). | el |
heal.abstract | The purpose of this paper is to modify the geometry of the DDG-51 hull in order to improve the dynamics of its seakeeping behavior and the impairment of its resistance during navigation. The process followed involves parametric modeling of the initial geometry, and the modification of specific, preselected design parameters. The various combinations of the above parameters create a plethora of alternative geometries which are evaluated against the above mentioned criteria. The evaluation of each geometry is performed by means of specialized computational tools and the occuring results are reintroduced into the parameterized model as feedback to the genetic algorithm, contributing to the creation of the next, improved geometry. The above-described procedure has given encouraging results as the ultimate geometry is reported to perform significantly better in terms of its seakeeping behavior, but mostly as far as its resistance is concerned. The tools used, the process followed, and similar vessel optimization efforts are clearly outlined in the opening chapters of the paper. In addition, a detailed reference is made to the naval vessel and the important role it plays, especially for the US Navy (USN) | en |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 108 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: