HEAL DSpace

Αεροδυναμική και Αεροελαστική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου σε Αλληλεπίδραση με Ομόρρου Ανεμογεννήτριας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρίγγας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Ringas, Georgios en
dc.date.accessioned 2018-01-24T08:34:17Z
dc.date.available 2018-01-24T08:34:17Z
dc.date.issued 2018-01-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46273
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7315
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” el
dc.rights Default License
dc.subject Ελικόπτερα el
dc.subject Ομόρρους ανεμογεννήτρια el
dc.subject Αλληλεπίδραση el
dc.subject Υπολογιστική Προσομοίωση el
dc.subject Αεροδυναμικά φορτία el
dc.subject Αεροδυναμικά φορτία el
dc.subject Helicopter en
dc.subject Interaction en
dc.subject Wake en
dc.subject Computational Simulation en
dc.subject Wind Turbine en
dc.title Αεροδυναμική και Αεροελαστική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου σε Αλληλεπίδραση με Ομόρρου Ανεμογεννήτριας el
heal.type masterThesis
heal.classification ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c23c12d107f1d4f215e7a7c2ef7541736ecaecb6
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-17
heal.abstract Η πτήση ελικοπτέρου (Ε/Π) σε μεταβλητό ως προς τα ροϊκά του χαρακτηριστικά περιβάλλον αποτελεί μέρος αφενός των προϋποθέσεων σχεδίασης του, αφετέρου δε του φακέλου χρήσης του. Ειδικότερα, λόγω της σταθερά αναπτυσσομένης δυναμικής του τομέα της αιολικής ενέργειας, η απαίτηση χρησιμοποίησης Ε/Π σε αποστολές που σχετίζονται με τη διέλευση διαμέσου αιολικών πάρκων ή την προσέγγιση ανεμογεννητριών (Α/Γ) εν λειτουργία καθίσταται διαρκώς και επιτακτικότερη. Στο πλαίσιο αυτό ως ιδαίτερα χρήσιμη προβάλλει η ανάλυση της επίδρασης του ομόρρου Α/Γ στα αεροδυναμικά /αεροελαστικά φορτία του δρομέα του Ε/Π που τον διασχίζει και κατ’ επέκταση στην ευστάθεια, στα χαρακτηριστικά χειρισμού και τελικά στην ασφάλεια πτήσης του Ε/Π. Στην παρούσα εργασία η μελέτη-υπολογιστική προσομοίωση της υπόψη αλληλεπίδρασης βασίζεται στην παράλληλη συνεργασία των υπολογιστικών προτύπων General Unsteady Vortex Particle model (GenUVP) για το αεροδυναμικό τμήμα και hGAST για το ελαστοδυναμικό τμήμα της ανάλυσης, τα οποία έχουν αναπτυχθεί στο Εργαστήριο Αεροδυναμικής της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Καίρια προσθήκη αποτελεί το τμήμα του κώδικα που επιτυγχάνει τον έλεγχο (σχετική σταθεροποίηση) των αεροδυναμικών/αεροελαστικών φορτίων. Σε πρώτη φάση, αναλύεται μόνο η αεροδυναμική επίδραση του ομόρρου της Α/Γ στο δρομέα αναφοράς, θεωρώντας τον ως άκαμπτο σώμα. Εν συνεχεία, πραγματοποιείται εκτίμηση της αξιοπιστίας του κώδικα hGAST σε σχέση με τον παλαιότερο κώδικα GenUVP (version 3) και υφιστάμενα πειραματικά δεδομένα. el
heal.advisorName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βουτσινάς, Σπύρος el
heal.committeeMemberName Μπούρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 66 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής