dc.contributor.author |
Ρίγγας, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Ringas, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-01-24T08:34:17Z |
|
dc.date.available |
2018-01-24T08:34:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46273 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7315 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ελικόπτερα |
el |
dc.subject |
Ομόρρους ανεμογεννήτρια |
el |
dc.subject |
Αλληλεπίδραση |
el |
dc.subject |
Υπολογιστική Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Αεροδυναμικά φορτία |
el |
dc.subject |
Αεροδυναμικά φορτία |
el |
dc.subject |
Helicopter |
en |
dc.subject |
Interaction |
en |
dc.subject |
Wake |
en |
dc.subject |
Computational Simulation |
en |
dc.subject |
Wind Turbine |
en |
dc.title |
Αεροδυναμική και Αεροελαστική Ανάλυση Πτήσης Ελικοπτέρου σε Αλληλεπίδραση με Ομόρρου Ανεμογεννήτριας |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/c23c12d107f1d4f215e7a7c2ef7541736ecaecb6 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-07-17 |
|
heal.abstract |
Η πτήση ελικοπτέρου (Ε/Π) σε μεταβλητό ως προς τα ροϊκά του χαρακτηριστικά περιβάλλον αποτελεί μέρος αφενός των προϋποθέσεων σχεδίασης του, αφετέρου δε του φακέλου χρήσης του. Ειδικότερα, λόγω της σταθερά αναπτυσσομένης δυναμικής του τομέα της αιολικής ενέργειας, η απαίτηση χρησιμοποίησης Ε/Π σε αποστολές που σχετίζονται με τη διέλευση διαμέσου αιολικών πάρκων ή την προσέγγιση ανεμογεννητριών (Α/Γ) εν λειτουργία καθίσταται διαρκώς και επιτακτικότερη. Στο πλαίσιο αυτό ως ιδαίτερα χρήσιμη προβάλλει η ανάλυση της επίδρασης του ομόρρου Α/Γ στα αεροδυναμικά /αεροελαστικά φορτία του δρομέα του Ε/Π που τον διασχίζει και κατ’ επέκταση στην ευστάθεια, στα χαρακτηριστικά χειρισμού και τελικά στην ασφάλεια πτήσης του Ε/Π.
Στην παρούσα εργασία η μελέτη-υπολογιστική προσομοίωση της υπόψη αλληλεπίδρασης βασίζεται στην παράλληλη συνεργασία των υπολογιστικών προτύπων General Unsteady Vortex Particle model (GenUVP) για το αεροδυναμικό τμήμα και hGAST για το ελαστοδυναμικό τμήμα της ανάλυσης, τα οποία έχουν αναπτυχθεί στο Εργαστήριο Αεροδυναμικής της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Καίρια προσθήκη αποτελεί το τμήμα του κώδικα που επιτυγχάνει τον έλεγχο (σχετική σταθεροποίηση) των αεροδυναμικών/αεροελαστικών φορτίων.
Σε πρώτη φάση, αναλύεται μόνο η αεροδυναμική επίδραση του ομόρρου της Α/Γ στο δρομέα αναφοράς, θεωρώντας τον ως άκαμπτο σώμα. Εν συνεχεία, πραγματοποιείται εκτίμηση της αξιοπιστίας του κώδικα hGAST σε σχέση με τον παλαιότερο κώδικα GenUVP (version 3) και υφιστάμενα πειραματικά δεδομένα. |
el |
heal.advisorName |
Ριζιώτης, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βουτσινάς, Σπύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπούρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ριζιώτης, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
66 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|