dc.contributor.author | Ευσταθίου, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Efstathiou, Eirini | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T09:00:27Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T09:00:27Z | |
dc.date.issued | 2018-01-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46274 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7595 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οξείδια του θείου | el |
dc.subject | Οξείδια του αζώτου | el |
dc.subject | PM | en |
dc.subject | Διασπορά ρύπων | el |
dc.subject | Εκπομπές ρύπων | el |
dc.subject | Nitrogen oxides | en |
dc.subject | Sulphur oxides | en |
dc.subject | Aermod | en |
dc.subject | Ρύπανση στα λιμάνια | el |
dc.subject | Μικροσωματίδια | el |
dc.title | Αριθμητική προσωμοίωση ατμοσφαιρικής ρύπανσης αστικώ περιοχών από τη λειτουργία λιμανιών | el |
dc.contributor.department | ΔΠΜΣ Υπολογιστικής Μηχανικής | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-04 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία παρουσιάζεται στα πλαίσια των απαιτήσεων για την απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΔΕ) σύμφωνα με τον κανονισμό του ΔΠΜΣ «Υπολογιστική Μηχανική» του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Στην διπλωματική αυτή εργασία έγινε μια προσπάθεια υπολογισμού των επιπέδων ρύπανσης σε NOx, SO2 και PM στην ατμόσφαιρα από τα κρουαζιερόπλοια στην παράκτια περιοχή του Λιμένα Ηρακλείου για το έτος 2016. Επιπλέον με τη χρήση του λογισμικού Aermod υπολογίστηκαν οι μέγιστες ωριαίες συγκεντρώσεις όπου και συγκρίθηκαν με τα νομοθετικά όρια, ενώ παράλληλα μελετήθηκε η επίδραση της μετεωρολογίας και της θέσης ελλιμενισμού των πλοίων στις μέγιστες συγκεντρώσεις και στη διασπορά των ρύπων. Η εργασία αποτελείται από επτά (7) Κεφάλαια Η διάρθρωση των επιμέρους κεφαλαίων αποτελείται από : Στο πρώτο κεφάλαιο , αναφέρονται γενικές πληροφορίες για τους κυριότερους ρύπους της ατμόσφαιρας που συναντάμαι στην περιοχή των λιμανιών και τη συνεισφορά της ναυτιλίας στη ρύπανση της ατμόσφαιρας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, 2: αναφέρονται οι κανονισμοί ελέγχου εκπομπών στην ατμόσφαιρα από τη Διεθνή ναυτιλία. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μία γενική περιγραφή των μοντέλων διασποράς ρύπων και του προγράμματος AERMOD. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται μια πρώτη εκτίμηση των ρύπων στα λιμάνια και παρουσιάζονται οι υπολογιστικές μέθοδοι των ρύπων. Στο πέμπτο κεφάλαιο , περιγράφεται το σενάριο που έχουμε επιλέξει να εξετάσουμε ενώ παρουσιάζονται οι παραδοχές και οι υπολογισμοί των εκπομπών των ρύπων από την υπολογιστική μέθοδο. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από το λογισμικό Aermod. Στο έβδομο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας | el |
heal.abstract | This dissertation is submitted within the framework of the requirements for the award of a Postgraduate Master Degree (MSc) in Computational Mechanics from the National Technical University of Athens. In the present work, an attempt was made to calculate the pollution levels in NOx, SO2 and PM in the atmosphere by the cruise ships in the coastal area of Heraklion Port for the year 2016. In addition, using the Aermod software, the maximum hourly concentrations were calculated and compared with legislative limits, while the effect of meteorology and berth position on maximum concentrations and dispersion of pollutants were also studied. The work consists of seven Chapters and their substructure consists of: In the first chapter, general information on the main atmospheric pollutants from shipping and its contribution to air pollution is given. In Chapter Two: the International Maritime Emission Control Regulations are listed. The third chapter, describes the pollution dispersion models and the AERMOD software. The fourth chapter describes the computational methods for emissions estimation. In the fifth chapter, the study case is described and assumptions and calculations of emissions with computational method are presented. The sixth chapter presents the results obtained by the Aermod software. In the seventh chapter, the conclusions of the paper are presented. | en |
heal.advisorName | Μπούρης, Δημήτρης | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Μπούρης, Δημήτρης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 110 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: