dc.contributor.author | Μπούσδρα, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Bousdra, Aikaterini | en |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T10:11:14Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T10:11:14Z | |
dc.date.issued | 2018-01-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46279 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14769 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά λεωφορεία | el |
dc.subject | Δυναμική φόρτιση | el |
dc.subject | Σχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών | el |
dc.subject | Βιώσιμη κινητικότητα | el |
dc.subject | Μη γραμμικός αλγόριθμος | el |
dc.subject | Rapid transit network design | el |
dc.subject | Bus rapid transit | el |
dc.subject | Urban public transport | el |
dc.subject | On-line electric vehicles | el |
dc.subject | Non-linear algorithm | el |
dc.title | Σχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών για ηλεκτρικά λεωφορεία σταθερής τροχιάς | el |
dc.title | Rapid transit network design for on-line electric vehicles | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συστήματα αστικών συγκοινωνιών | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/9495d1e8fd41f733633a15793dced45427a83d5f | |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-18 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός ενός δικτύου αστικών ηλεκτρικών λεωφορείων σταθερής τροχιάς. Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες δημοσιευμένες εργασίες, λαμβάνει υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αστικών μέσων μεταφοράς και προτείνει ένα δυναμικό τρόπο φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων. Πρόκειται για σχεδιασμό δικτύου λεωφορείων σταθερής τροχιάς προωθώντας τη βιώσιμη κινητικότητα μεγιστοποιώντας την επιβατική ζήτηση ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί το επενδυτικό κόστος. Με δεδομένα εισόδου τον Πίνακα Προέλευσης – Προορισμού, προσχεδιασμένες τμηματικές λεωφορειακές γραμμές καθώς και τα χαρακτηριστικά του δικτύου (ανηφόρες δικτύου, αποστάσεις των σημείων ενδιαφέροντος ανά ζεύγος, κόστος τοποθέτησης πηνίων φόρτισης, κόστος κατασκευής νησίδας κτλ) πραγματοποιείται ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση του δικτύου. Το μοντέλο σχεδιασμού επιλέγει από ένα σύνολο προσχεδιασμένων τμηματικών γραμμών αυτές που θα συμπεριληφθούν στο δίκτυο. Η επιλογή και σύνδεση των γραμμών καθορίζεται από τον περιορισμό του συνολικού επενδυτικού κόστους (κόστος τοποθέτησης πηνίων και κόστος κατασκευής νησίδας παράλληλη στην πορεία της γραμμής) σε συνδυασμό με τον αριθμό των επιβατών που εξυπηρετούνται. Ύστερα από το σχεδιασμό του δικτύου ακολουθεί έλεγχος για την ανάγκη τοποθέτησης επιπλέον ηλεκτρικών πηνίων ώστε να εξυπηρετούνται οι ενεργειακές ανάγκες του δικτύου. Το μοντέλο εφαρμόζεται στο δίκτυο της Αθήνας ώστε να καταδειχθεί η εφαρμοσιμότητά του. | el |
heal.abstract | Electric vehicles (EVs) are inevitably environmental friendly and energy efficient alternatives compared to their thermal counterparts. However, dependency on battery capacity and extensive charging duration have hindered the widespread adoption of EVs. Recently, on-line electric vehicles (OLEVs) which exploit inductive charging and are able to charge wirelessly through electric coils embedded in the ground have emerged as an upgrade to regular EVs. This paper proposes the use of OLEVs in the context of Bus Rapid Transit systems, taking advantage of reduced charging times and the fixed-route structure of BRTs, which can permit the use of dedicated charging lanes. A mathematical model for efficient design of an OLEV network is presented and subsequently demonstrated for a case study in Athens, Greece. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 67 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: