HEAL DSpace

Σχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών για ηλεκτρικά λεωφορεία σταθερής τροχιάς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπούσδρα, Αικατερίνη el
dc.contributor.author Bousdra, Aikaterini en
dc.date.accessioned 2018-01-24T10:11:14Z
dc.date.available 2018-01-24T10:11:14Z
dc.date.issued 2018-01-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46279
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14769
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ηλεκτρικά λεωφορεία el
dc.subject Δυναμική φόρτιση el
dc.subject Σχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών el
dc.subject Βιώσιμη κινητικότητα el
dc.subject Μη γραμμικός αλγόριθμος el
dc.subject Rapid transit network design el
dc.subject Bus rapid transit el
dc.subject Urban public transport el
dc.subject On-line electric vehicles el
dc.subject Non-linear algorithm el
dc.title Σχεδιασμός δικτύου αστικών συγκοινωνιών για ηλεκτρικά λεωφορεία σταθερής τροχιάς el
dc.title Rapid transit network design for on-line electric vehicles en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα αστικών συγκοινωνιών el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/9495d1e8fd41f733633a15793dced45427a83d5f
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-18
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός ενός δικτύου αστικών ηλεκτρικών λεωφορείων σταθερής τροχιάς. Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες δημοσιευμένες εργασίες, λαμβάνει υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αστικών μέσων μεταφοράς και προτείνει ένα δυναμικό τρόπο φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων. Πρόκειται για σχεδιασμό δικτύου λεωφορείων σταθερής τροχιάς προωθώντας τη βιώσιμη κινητικότητα μεγιστοποιώντας την επιβατική ζήτηση ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί το επενδυτικό κόστος. Με δεδομένα εισόδου τον Πίνακα Προέλευσης – Προορισμού, προσχεδιασμένες τμηματικές λεωφορειακές γραμμές καθώς και τα χαρακτηριστικά του δικτύου (ανηφόρες δικτύου, αποστάσεις των σημείων ενδιαφέροντος ανά ζεύγος, κόστος τοποθέτησης πηνίων φόρτισης, κόστος κατασκευής νησίδας κτλ) πραγματοποιείται ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση του δικτύου. Το μοντέλο σχεδιασμού επιλέγει από ένα σύνολο προσχεδιασμένων τμηματικών γραμμών αυτές που θα συμπεριληφθούν στο δίκτυο. Η επιλογή και σύνδεση των γραμμών καθορίζεται από τον περιορισμό του συνολικού επενδυτικού κόστους (κόστος τοποθέτησης πηνίων και κόστος κατασκευής νησίδας παράλληλη στην πορεία της γραμμής) σε συνδυασμό με τον αριθμό των επιβατών που εξυπηρετούνται. Ύστερα από το σχεδιασμό του δικτύου ακολουθεί έλεγχος για την ανάγκη τοποθέτησης επιπλέον ηλεκτρικών πηνίων ώστε να εξυπηρετούνται οι ενεργειακές ανάγκες του δικτύου. Το μοντέλο εφαρμόζεται στο δίκτυο της Αθήνας ώστε να καταδειχθεί η εφαρμοσιμότητά του. el
heal.abstract Electric vehicles (EVs) are inevitably environmental friendly and energy efficient alternatives compared to their thermal counterparts. However, dependency on battery capacity and extensive charging duration have hindered the widespread adoption of EVs. Recently, on-line electric vehicles (OLEVs) which exploit inductive charging and are able to charge wirelessly through electric coils embedded in the ground have emerged as an upgrade to regular EVs. This paper proposes the use of OLEVs in the context of Bus Rapid Transit systems, taking advantage of reduced charging times and the fixed-route structure of BRTs, which can permit the use of dedicated charging lanes. A mathematical model for efficient design of an OLEV network is presented and subsequently demonstrated for a case study in Athens, Greece. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 67 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα