dc.contributor.author | Κατσάρας, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Katsaras, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T11:11:24Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T11:11:24Z | |
dc.date.issued | 2018-02-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46370 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7922 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Crashworthiness | en |
dc.subject | Aluminium Extrusions | en |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | Αξονική Καταπόνηση | el |
dc.subject | Πλευρική Καταπόνηση | el |
dc.subject | Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων | el |
dc.subject | Ενεργειακοί απορροφητές | el |
dc.subject | Energy Absorbers | en |
dc.subject | Ls-Dyna | en |
dc.subject | Προφίλ Αλουμινίου | el |
dc.title | Αξονική και Πλευρική Κατάρρευση Σύνθετων Προφίλ Αλουμινίου: Πειραματική Μελέτη και Αριθμητική Προσομοίωση | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c067ba992813c15d7e75c95fabc7c90fbfc929f2 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-10 | |
heal.abstract | Μια από τις βασικότερες παραμέτρους που λαμβάνεται υπόψην κατά το σχεδιασμό των μηχανολογικών κατασκευών, είναι το crashworthiness, δηλαδή ο τρόπος που απορροφάται η ενέργεια σε μία σύγκρουση. Ειδικότερα, ο κλάδος του crashworthiness μελετά την κατάρρευση ειδικά διαμορφωμένων μεταλλικών σωλήνων (ενεργειακών απορροφητών), ώστε αυτοί μέσω της παραμόρφωσης και του πλαστικού έργου να απορροφούν την ενέργεια της κρούσης και να προστατεύουν την υπόλοιπη κατασκευή και τους χρήστες της. Στα πλαίσια της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας μελετήθηκε η αξονική και πλευρική καταπόνηση σε 4 διαφορετικούς τύπους από προφίλ αλουμινίου. Πρόκειται για σύνθετα προφίλ αλουμινίου με ανοιχτές και κλειστές επιφάνειες, τα οποία προήλθαν από επεξεργασία extrusion. Αρχικά πραγματοποιήθηκαν πειράματα αξονικής και πλευρικής καταπόνησης σε πρέσσα για τα 4 διαφορετικά δοκίμια. Για κάθε πείραμα παρουσιάζονται κάποια στιγμιότυπα της πειραματικής διαδικασίας, η καμπύλη μετατόπισης-φορτίου καθώς και τα βασικότερα αριθμητικά αποτελέσματα που δείχνουν την αποδοτικότητα στην απορρόφηση ενέργειας για το κάθε δοκίμιο. Επίσης γίνονται παρατηρήσεις και σχόλια για το τρόπο κατάρρευσης του κάθε δοκιμίου. Τέλος, γίνεται και υπολογιστική προσομοίωση των πειραματικών δοκιμών στον κώδικα πεπερασμένων στοιχείων Ls–Dyna. Τα αποτελέσματα της μοντελοποίησης συγκρίθηκαν με τα αντίστοιχα πειραματικά και εξετάσθηκε κατά πόσο συγκλίνουν. | el |
heal.abstract | Crashworthiness is an important f actor which plays a crucial role at the design of mechanical structures. Crashworthiness is the way that energy is absorbed in case of impact. Specifically, it deals with the special structures called energy absorbers. Energy absorbers are metallic tubes which absorb impact energy by converting it to plastic energy via deformation in an irreversible manner. In the present study axial and lateral collapse of 4 different types of aluminum extrusions were analyzed. They are complex aluminum extrusions with op en and closed areas. Firstly, axial and lateral collapse experiments have been done in a mechanical press. For every experiment are presented some pictures, the curve of load – displacement and the most important numerical results which show the efficiency of of the material in crashworthiness. Finally, a numerical simulation for the experiments has been done with the finite element method LS - Dyna. The results of the modeling have been compared with the experimental results. | en |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 96 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: