HEAL DSpace

Περιβαλλοντικές Συνθήκες στο Σχολικό Χώρο - Αντιλήψεις και Στάσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζεπάτου, Βασιλική el
dc.contributor.author Σπυρέλλης, Νικόλαος el
dc.date.accessioned 2018-02-02T14:46:43Z
dc.date.available 2018-02-02T14:46:43Z
dc.date.issued 2018-02-02
dc.identifier.issn ISSN 1791-1281 Online el
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46394
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά σχολείου el
dc.subject υλικά φιλικά στο περιβάλλον el
dc.subject υποκειμενικές απόψεις διευθυντών σχολείων el
dc.subject αειφόρο σχολείο ως εργαλείο μάθησης el
dc.title Περιβαλλοντικές Συνθήκες στο Σχολικό Χώρο - Αντιλήψεις και Στάσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. el
heal.type conferenceItem
heal.classification Περιβαλλοντική εκπαίδευση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2007-03-15
heal.bibliographicCitation Ζεπάτου, Β., Σπυρέλλης, Ν., Περιβαλλοντικές Συνθήκες στο Σχολικό Χώρο - Αντιλήψεις και Στάσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση "Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου", Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήματα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Χημικό, Φυσικό, 15-18/3/2007. el
heal.abstract Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η θεωρητική βάση, το περιεχόμενο και το μεθοδολογικό πλαίσιο πανελλαδικής έρευνας που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2006 σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τις περιβαλλοντικές συνθήκες στο σχολικό χώρο και τη σημασία των υλικών φιλικών προς το περιβάλλον και την υγεία του ανθρώπου. Γίνεται αναφορά στην έννοια του σχολικού χώρου και την παιδαγωγική του αξία, στις παραμέτρους περιβαλλοντικών συνθηκών που μελετώνται καθώς και στη σύνδεση του σχολικού χώρου και των υλικών του με την αειφόρο ανάπτυξη. Η εργασία επικεντρώνεται στις αντιλήψεις και στάσεις Διευθυντών των συμμετεχόντων σχολικών μονάδων - ως μελέτη περίπτωσης - και παρουσιάζονται ορσιμένα πρώτα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας. el
heal.publisher Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήματα¨: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Χημείας, Φυσικής, el
heal.fullTextAvailability true
heal.conferenceName 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση "Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου" el
heal.conferenceItemType full paper


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα