dc.contributor.author | Ζεπάτου, Βασιλική | el |
dc.contributor.author | Σπυρέλλης, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T14:46:43Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T14:46:43Z | |
dc.date.issued | 2018-02-02 | |
dc.identifier.issn | ISSN 1791-1281 Online | el |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46394 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά σχολείου | el |
dc.subject | υλικά φιλικά στο περιβάλλον | el |
dc.subject | υποκειμενικές απόψεις διευθυντών σχολείων | el |
dc.subject | αειφόρο σχολείο ως εργαλείο μάθησης | el |
dc.title | Περιβαλλοντικές Συνθήκες στο Σχολικό Χώρο - Αντιλήψεις και Στάσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. | el |
heal.type | conferenceItem | |
heal.classification | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2007-03-15 | |
heal.bibliographicCitation | Ζεπάτου, Β., Σπυρέλλης, Ν., Περιβαλλοντικές Συνθήκες στο Σχολικό Χώρο - Αντιλήψεις και Στάσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση "Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου", Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήματα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Χημικό, Φυσικό, 15-18/3/2007. | el |
heal.abstract | Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η θεωρητική βάση, το περιεχόμενο και το μεθοδολογικό πλαίσιο πανελλαδικής έρευνας που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2006 σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τις περιβαλλοντικές συνθήκες στο σχολικό χώρο και τη σημασία των υλικών φιλικών προς το περιβάλλον και την υγεία του ανθρώπου. Γίνεται αναφορά στην έννοια του σχολικού χώρου και την παιδαγωγική του αξία, στις παραμέτρους περιβαλλοντικών συνθηκών που μελετώνται καθώς και στη σύνδεση του σχολικού χώρου και των υλικών του με την αειφόρο ανάπτυξη. Η εργασία επικεντρώνεται στις αντιλήψεις και στάσεις Διευθυντών των συμμετεχόντων σχολικών μονάδων - ως μελέτη περίπτωσης - και παρουσιάζονται ορσιμένα πρώτα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας. | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήματα¨: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Χημείας, Φυσικής, | el |
heal.fullTextAvailability | true | |
heal.conferenceName | 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση "Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου" | el |
heal.conferenceItemType | full paper |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: