dc.contributor.author | Μαραγκός, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Maragkos, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T08:42:23Z | |
dc.date.available | 2018-02-12T08:42:23Z | |
dc.date.issued | 2018-02-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46440 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15076 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ρομποτική | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση ανθρώπου-ρομπότ | el |
dc.subject | Ασφάλεια | el |
dc.subject | Arduino | en |
dc.subject | Kinect Microsoft Xbox One | en |
dc.title | Προγραμματισμός βιομηχανικού ρομποτικού βραχίονα για αποφυγή σύγκρουσης με συνεργαζόμενο άνθρωπο | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συστήματα κατεργασιών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-10-31 | |
heal.abstract | Προγραμματισμός ρομποτικού βραχίονα Staubli RX90L σε γλώσσα προγραμματισμού V+, με σκοπό την αποφυγή ανθώπου όταν αυτός βρίσκεται στον χώρο εργασίας του ρομποτικού βραχίονα. Χρησιμοποιήθηκε ο αισθητήρας όρασης Kinect Microsoft Xbox One, ενώ η επεξεργασία των σημάτων από τον αισθητήρα πραγματοποιήθηκε στο λογισμικό Unity3d. Για την επικοινωνία του ελεγκτή του ρομποτικού βραχίονα με τον υπολογιστή χρησιμοποιήθηκε ο μικροελεγκτής ArduinoMega. | el |
heal.advisorName | Βοσνιάκος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 145 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: