HEAL DSpace

Παιχνίδι στο Λυκαβηττό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κελέκη, Μαρία el
dc.contributor.author Keleki, Maria en
dc.date.accessioned 2018-02-12T09:14:52Z
dc.date.available 2018-02-12T09:14:52Z
dc.date.issued 2018-02-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46444
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15079
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Διπλωματική Εργασία el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Φυσικό τοπίο el
dc.subject Επαυξημένη πραγματικότητα el
dc.subject Παιχνίδι el
dc.subject Λυκαβηττός el
dc.subject Ολογράμματα el
dc.subject Landscape en
dc.subject Αugmented en
dc.subject Game en
dc.subject Lycabettus en
dc.subject Holograms en
dc.title Παιχνίδι στο Λυκαβηττό el
dc.title A game on Lycabettus Hill en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Φυσικός τόπος και ολογράμματα el
heal.secondaryTitle Physical space and holograms en
heal.classification Τοπιακή αρχιτεκτονική el
heal.classification Landscape arcitecture en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-23
heal.abstract Το παιχνίδι αποτελεί ένα πολύ σημαντικό, αν όχι αναπόσπαστο κομμάτι του ανθρώπινου πολιτισμού. Ο σχεδιασμός ενός παιχνιδιού, είναι ουσιαστικά η εκτέλεση των κανόνων του (gameplay) στον τόπο του παιχνιδιού (gamespace), που κατοικείται από τους παίκτες. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι το πώς το παιχνίδι μπορεί να λειτουργήσει ως αφετηρία σχεδιασμού του αρχιτεκτονικού χώρου. Πώς, δηλαδή, «παντρεύεται» ο υλικός και κατασκευασμένος χώρος –το βίωμα της αρχιτεκτονικής- με την εμπειρία του παιχνιδιού. Ο λόφος του Λυκαβηττού, εξαιτίας των ποικίλων χαρακτηριστικών του, επιλέχθηκε για να τη φιλοξενία του παιχνιδιού μας. Ύστερα από σχετική μελέτη και προσωπικές καταγραφές του τόπου, προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας ενός παιχνιδιού εμπνευσμένου από το δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι «φιδάκι» προσαρμοσμένο στα δεδομένα ενός περιπάτου στο λόφο. Το εργαλείο που εξασφαλίζει σε αυτή την περίπτωση τη γεφύρωση της σχέσης αρχιτεκτονικού/φυσικού χώρου με το παιχνίδι και κατά συνέπεια τη συνοχή του «gameplay» («φιδάκι») μέσα στο εκτεταμένο περιβάλλον που αποτελεί το «gamespace» (Λυκαβηττός) είναι τα ψηφιακά μέσα και πιο συγκεκριμένα η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας. Ο σχεδιασμός του φυσικού χώρου, λοιπόν, αλλά και ταυτόχρονα η επαύξηση αυτού με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού είναι το αποτέλεσμα αυτής της διερεύνησης γύρω από το παιχνίδι. el
heal.abstract Games are very important, if not an integral part of human civilization. Level design is the thoughtful execution of gameplay into gamespace for players to dwell in. The aim of this diploma project is to examine the way games could function as a starting point of architectural design. In fact, can material world and the experience of architectural space blend in with gaming experiences? Lycabettus Hill works perfectly for this study as far as its characteristics can be quite inspiring for a game to make. Examining and mapping the Hill brought up the idea of creating a game inspired by the famous board game called “snakes and ladders”. In our case, augmented reality technologies and more specifically Microsoft’s Hololens will bridge the gap between architectural space and the created game. Finally, the actual result of this study on architectural space versus games is the design of physical space with augmented reality details. en
heal.advisorName Μωραΐτης, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Τσιράκη, Σοφία el
heal.advisorName Moraitis, Constantinos en
heal.advisorName Tsiraki, Sofia en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα