HEAL DSpace

Αποτύπωση, σχεδίαση και ανάλυση μονοκύλινδρου βενζινοκινητήρα και συστήματος μετάδοσης κίνησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βαρβαρήγος, Αντώνιος el
dc.contributor.author Varvarigos, Antonios en
dc.date.accessioned 2018-02-15T13:17:18Z
dc.date.available 2018-02-15T13:17:18Z
dc.date.issued 2018-02-15
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46532
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15219
dc.rights Default License
dc.subject Αντίστροφος μηχανολογικός σχεδιασμός el
dc.subject Solidworks en
dc.subject Geomagic en
dc.subject KISSsoft en
dc.subject KISSsys en
dc.subject Reverse engineering en
dc.subject Αποτύπωση el
dc.subject Σχεδίαση el
dc.subject Ανάλυση el
dc.subject Βενζινοκινητήρα el
dc.subject Κινητήρας el
dc.subject Κιβώτιο ταχυτήτων el
dc.title Αποτύπωση, σχεδίαση και ανάλυση μονοκύλινδρου βενζινοκινητήρα και συστήματος μετάδοσης κίνησης el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Imprint, design and analysis of a single-cylinder petrol engine and transmission system en
heal.classification Στοιχεία μηχανών el
heal.classification Machine design en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-10-31
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη και η παρουσίαση μίας ολοκληρωμένης διαδικασίας για τον αντίστροφο σχεδιασμό μηχανής εσωτερικής καύσης και κιβωτίου ταχυτήτων. Η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε περιλαμβάνει το σχεδιασμό όλων των εξαρτημάτων της μηχανής είτε μέσω τρισδιάστατης σάρωσης (Geomagic) ή μέσω προγράμματος CAD (Solidworks). Στη συνέχεια ακολούθησε μελέτη για την αντοχή και τη διάρκεια ζωής της εν λόγω κατασκευής. Για το σκοπό αυτό αναπτύχθηκε κατάλληλο μοντέλου προσομοίωσης της μετάδοσης ισχύος στο κιβώτιο και επιλύθηκε μέσω των λογισμικών πακέτων KISSsoft και KISSsys. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε αντίστροφος σχεδιασμός σε κινητήρα 123 cc με μέγιστη ισχύ 5,5 PS στις 5200 rpm (MAICO Μ125). Η ροπή του κινητήρα χωρίστηκε κατάλληλα σε επί μέρους κατηγορίες και πραγματοποιήθηκε πλήθος προσομοιώσεων για κάθε ταχύτητα του κιβωτίου ταχυτήτων (3 συνολικά). Κάθε μία από τις κατηγορίες στροφών εκτιμήθηκε ότι αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα ποσοστά χρήσης της μέγιστης ροπής. Τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων παρουσιάζονται συνολικά σε ένα Πίνακα, υποθέτοντας συγκεκριμένα ποσοστά χρήσης της κάθε ταχύτητας του κιβωτίου ταχυτήτων, προκειμένου να είναι άμεση η σύγκριση της διάρκειας ζωής των διαφόρων εξαρτημάτων. el
heal.abstract The purpose of this diploma thesis was to develop and present a complete process for the reverse engineering of an internal combustion engine and gearbox. The methodology that was developed includes the design of all the parts of the machine either through 3D scanning (Geomagic) or design on CAD (Solidworks). Then a study was carried out on the durability and lifetime of this construction. For this purpose, an appropriate model of power transfer to the transmission was developed and then solved through the KISSsoft and KISSsys software packages. Specifically, the reverse engineering was made on a 123 cc engine with a maximum power of 5.5 PS at 5200 rpm (MAICO M125). The engine torque was appropriately split into individual categories and a number of simulations were made for each gear (3 in total). Each of the speed categories was estimated to correspond to specific maximum torque usage rates. The results of the simulations are summarized in a table, assuming specific rates of use of each gearbox speed, in order to directly compare the lifetime of the various components. en
heal.advisorName Σπιτάς, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 229 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής