dc.contributor.author | Κονταξή, Αρμίρα | el |
dc.contributor.author | Kontaxi, Armira | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-20T11:48:48Z | |
dc.date.available | 2018-02-20T11:48:48Z | |
dc.date.issued | 2018-02-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46547 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15372 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Νυχτερινή οδήγηση | el |
dc.subject | Προσομοιωτής οδήγησης | el |
dc.subject | Οδικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Ταχύτητα | el |
dc.subject | Απόσταση από προπορευόμενο όχημα | el |
dc.subject | Χρόνος αντίδρασης | el |
dc.subject | Nighttime driving | en |
dc.subject | Driving simulator | en |
dc.subject | Road accidents | en |
dc.subject | Speed | en |
dc.subject | Headway | en |
dc.subject | Reaction time | en |
dc.subject | Lognormal regression | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.subject | Binary logistic regression | en |
dc.title | Διερεύνηση της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις πόλεις με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης | el |
dc.title | Investigation of the impact of nighttime driving to driver behavior and safety in cities with the use of driving simulator | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017 | |
heal.abstract | Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις πόλεις. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης σε αστικό περιβάλλον. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη μέση ταχύτητα οδήγησης (λογαριθμοκανονική), στη διακύμανση της μέσης απόστασης από προπορευόμενο όχημα και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών σε απρόσμενο συμβάν (γραμμική). Ενώ αναπτύχθηκε στατιστικό μοντέλο λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της πιθανότητας να συμβεί ατύχημα. Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι η νυχτερινή οδήγηση επιφέρει αύξηση της μέσης ταχύτητας οδήγησης, αύξηση της διακύμανσης της μέσης απόστασης από προπορευόμενο όχημα και αύξηση του μέσου χρόνου αντίδρασης με αποτέλεσμα να προκύπτει σημαντική αύξηση στην πιθανότητα να πραγματοποιηθεί ατύχημα. | el |
heal.abstract | This Diploma Thesis aims to investigate the impact of nighttime driving on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios in an urban environment. Regression statistical models were developed to investigate the impact of nighttime driving on the mean speed (lognormal), on the standard deviation of the mean headway distance and on the mean reaction time (linear). Αdditionally, binary logistic method was used to investigate the influence of nighttime driving in the probability of an accident. The models' application demonstrated that nighttime driving leads to an increase of the mean speed, of the standard deviation of the mean headway distance and of the mean reaction time, resulting thus to a significant increase of the probability of an accident. | en |
heal.abstract | This Diploma Thesis aims to investigate the impact of nighttime driving on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in diff erent driving scenarios in an urban environment . Regression statistical models were developed to investigate the impact of nighttime driving on the mean speed (lognormal), on the standard deviation of the mean headway distance and on the mean reaction time (linear). Α dditionally, binary logistic method was used to investigate the influence of nighttime driving in the probability of an accident. The models' application demonstrated that nighttime driving leads to an increase of the mean speed, of the standar d deviation of the mean headway distance and of the mean reaction time, resulting thus to a significant increase of the probability of an accident. | en |
heal.committeeMemberID | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.numberOfPages | 171 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: