HEAL DSpace

Διερεύνηση της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις πόλεις με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κονταξή, Αρμίρα el
dc.contributor.author Kontaxi, Armira en
dc.date.accessioned 2018-02-20T11:48:48Z
dc.date.available 2018-02-20T11:48:48Z
dc.date.issued 2018-02-20
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46547
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15372
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Νυχτερινή οδήγηση el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Απόσταση από προπορευόμενο όχημα el
dc.subject Χρόνος αντίδρασης el
dc.subject Nighttime driving en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Speed en
dc.subject Headway en
dc.subject Reaction time en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Linear regression en
dc.subject Binary logistic regression en
dc.title Διερεύνηση της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις πόλεις με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης el
dc.title Investigation of the impact of nighttime driving to driver behavior and safety in cities with the use of driving simulator en
heal.type bachelorThesis
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017
heal.abstract Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις πόλεις. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης σε αστικό περιβάλλον. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της οδήγησης τη νύχτα στη μέση ταχύτητα οδήγησης (λογαριθμοκανονική), στη διακύμανση της μέσης απόστασης από προπορευόμενο όχημα και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών σε απρόσμενο συμβάν (γραμμική). Ενώ αναπτύχθηκε στατιστικό μοντέλο λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της πιθανότητας να συμβεί ατύχημα. Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι η νυχτερινή οδήγηση επιφέρει αύξηση της μέσης ταχύτητας οδήγησης, αύξηση της διακύμανσης της μέσης απόστασης από προπορευόμενο όχημα και αύξηση του μέσου χρόνου αντίδρασης με αποτέλεσμα να προκύπτει σημαντική αύξηση στην πιθανότητα να πραγματοποιηθεί ατύχημα. el
heal.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of nighttime driving on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios in an urban environment. Regression statistical models were developed to investigate the impact of nighttime driving on the mean speed (lognormal), on the standard deviation of the mean headway distance and on the mean reaction time (linear). Αdditionally, binary logistic method was used to investigate the influence of nighttime driving in the probability of an accident. The models' application demonstrated that nighttime driving leads to an increase of the mean speed, of the standard deviation of the mean headway distance and of the mean reaction time, resulting thus to a significant increase of the probability of an accident. en
heal.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of nighttime driving on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in diff erent driving scenarios in an urban environment . Regression statistical models were developed to investigate the impact of nighttime driving on the mean speed (lognormal), on the standard deviation of the mean headway distance and on the mean reaction time (linear). Α dditionally, binary logistic method was used to investigate the influence of nighttime driving in the probability of an accident. The models' application demonstrated that nighttime driving leads to an increase of the mean speed, of the standar d deviation of the mean headway distance and of the mean reaction time, resulting thus to a significant increase of the probability of an accident. en
heal.committeeMemberID Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.numberOfPages 171 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα