HEAL DSpace

Διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και την ασφάλεια νέων οδηγών σε αστικές οδούς με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χαιρέτη, Μαρία el
dc.contributor.author Chaireti, Maria en
dc.date.accessioned 2018-02-27T09:20:06Z
dc.date.available 2018-02-27T09:20:06Z
dc.date.issued 2018-02-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46576
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14944
dc.rights Default License
dc.subject Καιρικές συνθήκες el
dc.subject Weather conditions en
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Πλευρική απόσταση el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Speed en
dc.subject Lateral position en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Logistic regression en
dc.title Διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και την ασφάλεια νέων οδηγών σε αστικές οδούς με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης el
dc.title Investigation of the impact of weather conditions to young drivers' behavior and safety in cities with the use of driving simulator en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή τεχνική el
heal.classification Μεταφορές και συγκοινωνιακή υποδομή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-11-03
heal.abstract Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών σε αστικές οδούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη μέση ταχύτητα οδήγησης, στην πλευρική απόσταση του οχήματος από τη δεξιά οριογραμμή (λογαριθμοκανονική) και στην πιθανότητα να συμβεί ατύχημα (λογιστική). Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι, η οδήγηση υπό βροχή συμβάλλει σε μικρή μείωση της ταχύτητας, αλλά σε σημαντική αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος. Στην οδήγηση υπό ομίχλη, οι οδηγοί μάλλον είναι πιο προσεκτικοί, καθώς προέκυψε μείωση της πλευρικής απόστασης από τη δεξιά οριογραμμή και μείωση της πιθανότητας ατυχήματος. el
heal.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of weather conditions on young drivers' behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective, an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios. Regression statistical models were developed to investigate the impact of weather conditions on the mean speed, the lateral position of the vehicle from the right borderline (lognormal) and the accident probability (logistic). The models' application shows that driving in the rain contributes to a small reduction in speed, but also to a significant increase in the probability of an accident. When driving in fog, drivers seem to be more cautious, as the lateral position of the vehicle from the right borderlines reduced and the probability of an accident decreased. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 120 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής