dc.contributor.author |
Χαιρέτη, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Chaireti, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-02-27T09:20:06Z |
|
dc.date.available |
2018-02-27T09:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46576 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14944 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Καιρικές συνθήκες |
el |
dc.subject |
Weather conditions |
en |
dc.subject |
Προσομοιωτής οδήγησης |
el |
dc.subject |
Ταχύτητα |
el |
dc.subject |
Πλευρική απόσταση |
el |
dc.subject |
Οδικά ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Driving simulator |
en |
dc.subject |
Speed |
en |
dc.subject |
Lateral position |
en |
dc.subject |
Road accidents |
en |
dc.subject |
Lognormal regression |
en |
dc.subject |
Logistic regression |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και την ασφάλεια νέων οδηγών σε αστικές οδούς με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης |
el |
dc.title |
Investigation of the impact of weather conditions to young drivers' behavior and safety in cities with the use of driving simulator |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Κυκλοφοριακή τεχνική |
el |
heal.classification |
Μεταφορές και συγκοινωνιακή υποδομή |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-11-03 |
|
heal.abstract |
Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών σε αστικές οδούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη μέση ταχύτητα οδήγησης, στην πλευρική απόσταση του οχήματος από τη δεξιά οριογραμμή (λογαριθμοκανονική) και στην πιθανότητα να συμβεί ατύχημα (λογιστική). Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι, η οδήγηση υπό βροχή συμβάλλει σε μικρή μείωση της ταχύτητας, αλλά σε σημαντική αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος. Στην οδήγηση υπό ομίχλη, οι οδηγοί μάλλον είναι πιο προσεκτικοί, καθώς προέκυψε μείωση της πλευρικής απόστασης από τη δεξιά οριογραμμή και μείωση της πιθανότητας ατυχήματος. |
el |
heal.abstract |
This Diploma Thesis aims to investigate the impact of weather conditions on young drivers' behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective, an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios. Regression statistical models were developed to investigate the impact of weather conditions on the mean speed, the lateral position of the vehicle from the right borderline (lognormal) and the accident probability (logistic). The models' application shows that driving in the rain contributes to a small reduction in speed, but also to a significant increase in the probability of an accident. When driving in fog, drivers seem to be more cautious, as the lateral position of the vehicle from the right borderlines reduced and the probability of an accident decreased. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.advisorName |
Yannis, George |
en |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
120 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|