dc.contributor.author | Τριανταφύλλου, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.author | Triantafyllou, Panagiota | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T10:01:54Z | |
dc.date.available | 2018-02-27T10:01:54Z | |
dc.date.issued | 2018-02-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46584 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14812 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ασφαλτόμιγμα | el |
dc.subject | Θερμοκρασία | el |
dc.subject | Δυσκαμψία | el |
dc.subject | Δυναμικό | el |
dc.subject | Αλγόριθμος | el |
dc.title | Ανάπτυξη αλγορίθμου διόρθωσης του μέτρου δυσκαμψίας οδοστρωμάτων σε θερμοκρασία αναφοράς | el |
dc.title | Development of an algorithm for asphalt concrete modulus correction to a reference temperature | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Pavement engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-03 | |
heal.abstract | Το μέτρο δυσκαμψίας του ασφαλτομίγματος των ασφαλτικών στρώσεων αποτελεί βασική παράμετρο στο πλαίσιο της δομικής αξιολόγησης ενός εύκαμπτου οδοστρώματος. Το επί τόπου μέτρο δυσκαμψίας των οδοστρωμάτων ενός εν λειτουργία οδοστρώματος, προσδιορίζεται μέσω της διαδικασίας του ανάστροφου υπολογισμού αξιοποιώντας τις καταγραφές των μη καταστρεπτικών δοκιμών (NDT: Non Destructive Testing). Δεδομένου ότι το μέτρο δυσκαμψίας επηρεάζεται από τις θερμοκρασιακές μεταβολές, η τιμή του εξαρτάται από τη θερμοκρασία των ασφαλτικών στρώσεων κατά τη διάρκεια των επιτόπου καταγραφών. Για την αξιοποίηση του μέτρου δυσκαμψίας στις διαδικασίες αξιολόγησης του οδοστρώματος, είναι απαραίτητη η αναγωγή του επιτόπου μέτρου δυσκαμψίας σε μια κοινή θερμοκρασία αναφοράς. Διεθνώς έχει αναπτυχθεί πλήθος αλγορίθμων για την αναγωγή του μέτρου δυσκαμψίας σε θερμοκρασία αναφοράς. Ωστόσο κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη ενός αλγορίθμου προσαρμοσμένου στα χαρακτηριστικά των οδοστρωμάτων καθώς και των περιβαλλοντικών συνθηκών της χώρας μας. Αυτό αποτέλεσε και το στόχο της παρούσας έρευνας. Για το σκοπό αυτό, αρχικά διεξήχθη οδικό πείραμα βασισμένο σε μια μη καταστρεπτική δοκιμή με το Παραμορφωσίμετρο Πίπτοντος Βάρους (FWD: Falling Weight Deflectometer), και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν εργαστηριακές δοκιμές σε ασφαλτικούς πυρήνες οδοστρώματος που ελήφθησαν από το πεδίο για τον προσδιορισμό του μέτρου δυσκαμψίας τους. Η χρήση του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας του ασφαλτομίγματος αποτελεί τη βασική διαφοροποίηση σε σχέση με συναφείς έρευνες που εντοπίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία. Με βάση τα εργαστηριακά αποτελέσματα αναπτύχθηκε ένας νέος αλγόριθμος αναγωγής του μέτρου δυσκαμψίας σε θερμοκρασία αναφοράς 20oC. Στη συνέχεια ο αλγόριθμος αυτός εφαρμόστηκε για την αναγωγή των ανάστροφα υπολογισμένων μέτρων δυσκαμψίας στους 20oC. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα διπλωματική εργασία. | el |
heal.abstract | The Asphalt C oncrete (AC) modulus of asphalt layers constitutes a critical parameter in the context of flexible pavement evaluation. The in situ AC modulus of a pavement in operation is determined through backcalculation analysis, utilizing the d eflections measured via Non Destructive Testing (NDT) techniques. AC modulus is influenced by temperature variations and thus, its value depends on the temperature of the asphalt layers during in situ measurements. In order to use AC modulus in pavement ev aluation, temperature correction of in situ AC modulus to a common reference temperature is required. A number of algorithms have been developed internationally for temperature correction of AC modulus to a reference temperature. However, it is necessary t o develop an algorithm adapted to the characteristics of pavements and the environmental conditions of our country. This constitutes the main focus of the current research. For this purpose, a n in situ road experiment was firstly conducted, based on a Non Destructive Testing (NDT) technique, using the Falling Weight Deflectometer (FWD) and, afterwards, cores were taken from the field so as to perform laboratory tests in order to determine their AC modulus. The use of the dynamic modulus is the basic differe ntiation from other relevant research found in the international literature. Thereafter, a new algorithm was developed regarding AC m odulus correction to a reference temperature of 20 o C, based on the laboratory results. Following that, backcalculated modul i were corrected to 20 o C based on the new algorithm. The relevant results and conclusions are included in this dissertation | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: