dc.contributor.author |
Σουρέλλη, Άννα-Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Sourelli, Anna-Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2018-03-05T09:41:32Z |
|
dc.date.available |
2018-03-05T09:41:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46625 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15236 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Καιρικές συνθήκες |
el |
dc.subject |
Weather conditions |
en |
dc.subject |
Προσομοιωτής οδήγησης |
el |
dc.subject |
Μέση ταχύτητα οδήγησης |
el |
dc.subject |
Πιθανότητα ατυχήματος |
el |
dc.subject |
Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Λογιστική ανάλυση παλινδρόμησης |
el |
dc.subject |
Driving simulator |
en |
dc.subject |
Average driving speed |
en |
dc.subject |
Accident probability |
en |
dc.subject |
Lognormal regression |
en |
dc.subject |
Binary logistic |
en |
dc.title |
Ανάλυση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια νέων οδηγών σε υπεραστικές οδούς με χρήση προσομοιωτή οδήγησης |
el |
dc.title |
Analysis of the impact of weather conditions on the behaviour and safety of young drivers on rural roads with the use of driving simulator |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Οδική ασφάλεια |
el |
heal.classification |
Road safety |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-11-03 |
|
heal.abstract |
Ο στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάλυση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και την ασφάλεια νέων οδηγών σε υπεραστικές οδούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης, κατά την οποία οι 40 συμμετέχοντες ηλικίας 20-28 ετών οδήγησαν σε διάφορα οδηγικά σενάρια. Με χρήση της λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης αναπτύχθηκε το μαθηματικό μοντέλο της μέσης ταχύτητας οδήγησης και με χρήση της λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης το μοντέλο προσδιορισμού της πιθανότητας ατυχήματος. Από την ανάπτυξη των μαθηματικών μοντέλων προέκυψε πως η βροχή αυξάνει σημαντικά την πιθανότητα ατυχήματος, παρά την παρατηρούμενη μείωση της ταχύτητας από τους οδηγούς. Επιπλέον, διαπιστώθηκε πως οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες επηρεάζουν τη μέση ταχύτητα οδήγησης. Συγκεκριμένα παρατηρήθηκε σημαντική μείωση κατά την οδήγηση με βροχή, αλλά και κάποια μείωση κατά την οδήγηση με ομίχλη. Τέλος, η ομίχλη φαίνεται να έχει μία μικρή αλλά σαφή επιρροή τόσο στη μέση ταχύτητα οδήγησης όσο και στην πιθανότητα ατυχήματος. |
el |
heal.abstract |
The current Diploma Thesis focuses on the analysis of the impact of weather conditions on the behaviour and safety of young drivers on rural roads. In order to achieve this objective, an experimental process using a driving simulator was carried out, in which 40 participants aged 20-28 years drove in different driving scenarios. Lognormal regression methods were used in order to develop the mathematical model of the average driving speed and binary logistic methods were used for the model of the accident probability. The models’ application revealed that rain increases significantly the accident probability, despite the observed speed reduction. Furthermore, it appears that adverse weather conditions affect average driving speed. More precisely, significant speed decrease was observed during rainy conditions and some decrease during fog. Finally, fog seems to have a small but clear impact on the average speed as well as on accident probability. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
103 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|