HEAL DSpace

Ανάλυση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια νέων οδηγών σε υπεραστικές οδούς με χρήση προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σουρέλλη, Άννα-Μαρία el
dc.contributor.author Sourelli, Anna-Maria en
dc.date.accessioned 2018-03-05T09:41:32Z
dc.date.available 2018-03-05T09:41:32Z
dc.date.issued 2018-03-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46625
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15236
dc.rights Default License
dc.subject Καιρικές συνθήκες el
dc.subject Weather conditions en
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Μέση ταχύτητα οδήγησης el
dc.subject Πιθανότητα ατυχήματος el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογιστική ανάλυση παλινδρόμησης el
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Average driving speed en
dc.subject Accident probability en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Binary logistic en
dc.title Ανάλυση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια νέων οδηγών σε υπεραστικές οδούς με χρήση προσομοιωτή οδήγησης el
dc.title Analysis of the impact of weather conditions on the behaviour and safety of young drivers on rural roads with the use of driving simulator en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Road safety en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-11-03
heal.abstract Ο στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάλυση της επιρροής των καιρικών συνθηκών στη συμπεριφορά και την ασφάλεια νέων οδηγών σε υπεραστικές οδούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης, κατά την οποία οι 40 συμμετέχοντες ηλικίας 20-28 ετών οδήγησαν σε διάφορα οδηγικά σενάρια. Με χρήση της λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης αναπτύχθηκε το μαθηματικό μοντέλο της μέσης ταχύτητας οδήγησης και με χρήση της λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης το μοντέλο προσδιορισμού της πιθανότητας ατυχήματος. Από την ανάπτυξη των μαθηματικών μοντέλων προέκυψε πως η βροχή αυξάνει σημαντικά την πιθανότητα ατυχήματος, παρά την παρατηρούμενη μείωση της ταχύτητας από τους οδηγούς. Επιπλέον, διαπιστώθηκε πως οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες επηρεάζουν τη μέση ταχύτητα οδήγησης. Συγκεκριμένα παρατηρήθηκε σημαντική μείωση κατά την οδήγηση με βροχή, αλλά και κάποια μείωση κατά την οδήγηση με ομίχλη. Τέλος, η ομίχλη φαίνεται να έχει μία μικρή αλλά σαφή επιρροή τόσο στη μέση ταχύτητα οδήγησης όσο και στην πιθανότητα ατυχήματος. el
heal.abstract The current Diploma Thesis focuses on the analysis of the impact of weather conditions on the behaviour and safety of young drivers on rural roads. In order to achieve this objective, an experimental process using a driving simulator was carried out, in which 40 participants aged 20-28 years drove in different driving scenarios. Lognormal regression methods were used in order to develop the mathematical model of the average driving speed and binary logistic methods were used for the model of the accident probability. The models’ application revealed that rain increases significantly the accident probability, despite the observed speed reduction. Furthermore, it appears that adverse weather conditions affect average driving speed. More precisely, significant speed decrease was observed during rainy conditions and some decrease during fog. Finally, fog seems to have a small but clear impact on the average speed as well as on accident probability. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 103 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής