HEAL DSpace

Διαμόρφωση μαθηματικού μοντέλου για την υποστήριξη αποφάσεων δρομολόγησης πλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζέτος, Αναστάσιος el
dc.contributor.author Zetos, Anastasios en
dc.date.accessioned 2018-03-07T11:19:23Z
dc.date.available 2018-03-07T11:19:23Z
dc.date.issued 2018-03-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46659
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8120
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μαθηματικό μοντέλο el
dc.subject Δρομολόγηση πλοίων el
dc.subject Φυσικό αέριο el
dc.subject Υποστήριξη αποφάσεων el
dc.subject LNG en
dc.subject Natural gas en
dc.subject Mathematical model en
dc.subject Vessel routing en
dc.title Διαμόρφωση μαθηματικού μοντέλου για την υποστήριξη αποφάσεων δρομολόγησης πλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) el
dc.title Developing a mathematical fleet deployment model for LNGC en
heal.type masterThesis
heal.classification ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/1aad679b0dc827d1a296e5be042f6e52429926ba
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-12-18
heal.abstract Η αναμενόμενη αύξηση της κατανάλωσης υγροποιημένου φυσικού αέριου (liquefied Natural Gas - LNG) στην παγκόσμια αγορά θα οδηγήσει και στην αύξηση της ζήτησης πλοίων για την μεταφορά του. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελείται από μία εκτενή αναφορά στις χρήσεις του LNG και την εφοδιαστική αλυσίδα του, με έμφαση στη μεταφορά του μέσω ειδικών πλοίων (LNG Carriers - LNGCs). Τα προαναφερθέντα θα συνοδευτούν από μία αναλυτική παρουσίαση των πλέον πρόσφατων σχετικών δεδομένων. Κεντρικό αντικείμενο της εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός μαθηματικού μοντέλου για τη βέλτιστη δρομολόγηση πλοίων LNGCs σε προκαθορισμένες διαδρομές από τερματικά υγροποίησης προς τερματικά αεριοποίησης. Το μοντέλο αυτό θα υποβοηθά διαδικασία λήψης σχετικών αποφάσεων μίας υποθετικής ναυτιλιακής εταιρίας, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα μεταφοράς του LNG. Για να επιτευχθεί αυτό, το μοντέλο αξιοποιεί στοιχεία από μεθόδους μαθηματικής βελτιστοποίησης όπως: • Γραμμικό Προγραμματισμό • Ακέραιο Προγραμματισμό Το μοντέλο λαμβάνει ως είσοδο δεδομένα σχετικά με την διαθεσιμότητα πηγών υγροποίησης και αεριοποίησης LNG, καθώς και όσον αφορά τον αριθμό των διαθέσιμων πλοίων του στόλου. Η επίλυσή του δίνει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη οικονομικά δρομολόγηση πλοίων για ζεύγη σταθμών υγροποίησης-αεριοποίησης. Τέλος, το προτεινόμενο μοντέλο εφαρμόζεται σε μελέτη περίπτωσης με επίκεντρο την περιοχή της Μεσογείου. el
heal.advisorName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μαυράκος, Σπυρίδων el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα