dc.contributor.author | Ζέτος, Αναστάσιος | el |
dc.contributor.author | Zetos, Anastasios | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T11:19:23Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T11:19:23Z | |
dc.date.issued | 2018-03-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46659 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8120 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μαθηματικό μοντέλο | el |
dc.subject | Δρομολόγηση πλοίων | el |
dc.subject | Φυσικό αέριο | el |
dc.subject | Υποστήριξη αποφάσεων | el |
dc.subject | LNG | en |
dc.subject | Natural gas | en |
dc.subject | Mathematical model | en |
dc.subject | Vessel routing | en |
dc.title | Διαμόρφωση μαθηματικού μοντέλου για την υποστήριξη αποφάσεων δρομολόγησης πλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) | el |
dc.title | Developing a mathematical fleet deployment model for LNGC | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/1aad679b0dc827d1a296e5be042f6e52429926ba | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-12-18 | |
heal.abstract | Η αναμενόμενη αύξηση της κατανάλωσης υγροποιημένου φυσικού αέριου (liquefied Natural Gas - LNG) στην παγκόσμια αγορά θα οδηγήσει και στην αύξηση της ζήτησης πλοίων για την μεταφορά του. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελείται από μία εκτενή αναφορά στις χρήσεις του LNG και την εφοδιαστική αλυσίδα του, με έμφαση στη μεταφορά του μέσω ειδικών πλοίων (LNG Carriers - LNGCs). Τα προαναφερθέντα θα συνοδευτούν από μία αναλυτική παρουσίαση των πλέον πρόσφατων σχετικών δεδομένων. Κεντρικό αντικείμενο της εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός μαθηματικού μοντέλου για τη βέλτιστη δρομολόγηση πλοίων LNGCs σε προκαθορισμένες διαδρομές από τερματικά υγροποίησης προς τερματικά αεριοποίησης. Το μοντέλο αυτό θα υποβοηθά διαδικασία λήψης σχετικών αποφάσεων μίας υποθετικής ναυτιλιακής εταιρίας, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα μεταφοράς του LNG. Για να επιτευχθεί αυτό, το μοντέλο αξιοποιεί στοιχεία από μεθόδους μαθηματικής βελτιστοποίησης όπως: • Γραμμικό Προγραμματισμό • Ακέραιο Προγραμματισμό Το μοντέλο λαμβάνει ως είσοδο δεδομένα σχετικά με την διαθεσιμότητα πηγών υγροποίησης και αεριοποίησης LNG, καθώς και όσον αφορά τον αριθμό των διαθέσιμων πλοίων του στόλου. Η επίλυσή του δίνει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη οικονομικά δρομολόγηση πλοίων για ζεύγη σταθμών υγροποίησης-αεριοποίησης. Τέλος, το προτεινόμενο μοντέλο εφαρμόζεται σε μελέτη περίπτωσης με επίκεντρο την περιοχή της Μεσογείου. | el |
heal.advisorName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυράκος, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: