dc.contributor.author | Ανδριανός, Παύλος | el |
dc.contributor.author | Ζέρβας, Δημήτρης | el |
dc.contributor.author | Andrianos, Pavlos | en |
dc.contributor.author | Zervas, Dimitris | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-09T11:18:03Z | |
dc.date.available | 2018-03-09T11:18:03Z | |
dc.date.issued | 2018-03-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46672 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2224 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πόλεις | el |
dc.subject | Κυκλοφορία | el |
dc.subject | Μεταφορές | el |
dc.subject | Οχήματα | el |
dc.subject | Αστικός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Πολεοδομία | el |
dc.subject | Cities | en |
dc.subject | Transportation | en |
dc.subject | Vehicles | en |
dc.subject | Urban planning | en |
dc.title | Το αυτόνομο όχημα ως εργαλείο διαμόρφωσης της πόλης του αύριο | el |
dc.title | The autonomous vehicle as a shaping tool for the city of tomorrow | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | City planning (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85026282) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2018-02-06 | |
heal.abstract | This lecture deals with the broader picture of interaction between transportation and urban structures. Moreover, it sets as a start the defining of the problems that the conventional transportation planning has created, which set the private car as the dominant mean of transport. Also, the contemporary methods, politics and mentalities are analyzed in the manner of facing these problems, within the boundaries of sustainable development and the defining of their positive attributes that are essential for the redefining of the needed solutions. These are located within the limits of current technologies that are not only solution tools but city-shaping means also. At the same time, the identification of their application requirements is needed, always according to the fast changing conditions of these innovations. Automation was generally declared as the main driving force in reshaping the city of tomorrow and specifically its implementation in the transportation systems. Therefore, these scenarios are evaluated according to the penetration rate of these technologies through which the ability to render the possible evolutionary progress of cities is facilitated. | en |
heal.abstract | Η παρούσα διάλεξη διαπραγματεύεται τη συνολικότερη εικόνα αλληλεπίδρασης μετακινήσεων και αστικών δομών . Αναλυτικότερα, έχει ως βάση την αναγνώριση των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με την υιοθέτηση του συμβατικού κυκλοφοριακού σχεδιασμού, ο οποίος ανέδειξε το ιδιωτικό αυτοκίνητο ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς. Ακόμα, αναλύονται σύγχρονες μέθοδοι, πολιτικές και νοοτροπίες στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών, στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης και η αναγνώριση εκείνων των θετικών τους στοιχείων που είναι απαραίτητα για τον επαναπροσδιορισμό των απαιτούμενων λύσεων. Αυτές τοποθετούνται στα πλαίσια των σύγχρονων τεχνολογιών οι οποίες αποτελούν όχι μόνο εργαλεία αντιμετώπισης αλλά και μέσα αστικής διαμόρφωσης. Παράλληλα κρίνεται απαραίτητη η αναγνώριση των προϋποθέσεων εφαρμογής τους σύμφωνα πάντα με τις ταχύρρυθμες επιταγές των καινοτομιών αυτών. Κινητήρια δύναμη για την αναδιαμόρφωση της πόλης του αύριο, κρίθηκε γενικότερα ο αυτοματισμός και ειδικότερα η εφαρμογή του στα μεταφορικά συστήματα. Έτσι αξιολογούνται σενάρια ανάλογα με το βαθμό ενσωμάτωσης των τεχνολογιών αυτών μέσω των οποίων διευκολύνεται η δυνατότητα σκιαγράφησης της πιθανής εξελικτικής πορείας των πόλεων. | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: