dc.contributor.author | Κυριακούλη, Ελευθερία | el |
dc.contributor.author | Kyriakouli, Eleftheria | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T11:06:30Z | |
dc.date.available | 2018-03-12T11:06:30Z | |
dc.date.issued | 2018-03-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46674 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.15233 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Νυχτερινή οδήγηση | el |
dc.subject | Προσομοιωτής οδήγησης | el |
dc.subject | Ταχύτητα | el |
dc.subject | Απόσταση από το προπορευόμενο όχημα | el |
dc.subject | Χρόνος αντίδρασης | el |
dc.subject | Οδικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Nighttime driving | en |
dc.subject | Driving simulator | en |
dc.subject | Speed | en |
dc.subject | Headway | en |
dc.subject | Reaction time | en |
dc.subject | Road accidents | en |
dc.subject | Lognormal regression | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.subject | Binary logistic regression | en |
dc.title | Ανάλυση της επιρροής της νυχτερινής οδήγησης στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις επαρχιακές οδούς με τη χρήση προσομοιωτή οδήγησης | el |
dc.title | Analysis of the impact of nighttime driving to young drivers' behaviour and safety in rural roads with the use of driving simulator | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδική ασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-03 | |
heal.abstract | Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της επιρροής της νυχτερινής οδήγησης στη συμπεριφορά και στην ασφάλεια των νέων οδηγών στις επαρχιακές οδούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης σε επαρχιακή οδό όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής της νυχτερινής οδήγησης στη μέση ταχύτητα οδήγησης (λογαριθμοκανονική), στη μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών σε απρόσμενο συμβάν (γραμμική) και στην πιθανότητα να συμβεί ατύχημα (λογιστική). Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι, η νυχτερινή οδήγηση οδηγεί σε μικρή μείωση της μέσης ταχύτητας και σε αύξηση της μέσης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, παρόλα αυτά η ασφαλέστερη αυτή συμπεριφορά δεν επαρκεί για να αντισταθμίσει την αύξηση του χρόνου αντίδρασης του οδηγού σε περίπτωση απρόοπτου συμβάντος με αποτέλεσμα τελικώς να αυξάνεται σημαντικά η πιθανότητα ατυχήματος. | el |
heal.abstract | This Diploma Thesis aims to analyze the impact of nighttime driving on driver behavior and safety in rural areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios in a rural road. Regression statistical models were developed to analyze the impact of driving at night on the mean speed (lognormal), on the mean headway distance of the vehicle and the mean reaction time (linear) and on the probability of causing an accident (binary logistic). The models' application demonstrated that nighttime driving leads to small decrease of the mean speed and increase of the mean headway distance of the vehicle, which however cannot outweigh the increase of the mean reaction time in case of an accident and therefore resulting to an increase of accident probability. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 204 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: