dc.contributor.author | Διονυσοπούλου, Ευγενία | el |
dc.contributor.author | Dionysopoulou, Evgenia | en |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T11:34:08Z | |
dc.date.available | 2018-03-12T11:34:08Z | |
dc.date.issued | 2018-03-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/46679 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7828 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Θαλάσσια χωροταξία | el |
dc.subject | Δυτική Πελοπόννησος | en |
dc.subject | Χάρτες | el |
dc.subject | Σύστημα Γεωργαφικών Πληροφοριών | el |
dc.subject | Maritime spatial planning | en |
dc.subject | Maps | en |
dc.subject | Greece | en |
dc.subject | GIS | en |
dc.title | Θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιαμσός στη Δυτική Πελοπόννησο με χρήση Γεωγραφικών Πληροφορικών Συστημάτων | el |
dc.title | Maritime statial planning in West Peloponnese using GIS | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Θαλάσσια Χωροταξία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-11-02 | |
heal.abstract | Ο σύγχρονος κόσμος χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων από κατακλυσμό ανθρώπινων δραστηριοτήτων, οι οποίες οδηγούν στην εξάντληση των φυσικών πόρων και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Ωστόσο, μέσα από τη διείσδυση της επιστημονικής γνώσης του 21ο αιώνα σε τομείς αποτελεσματικής διαχείρισης περιβάλλοντος και ενέργειας, καταβάλλεται μια αξιόλογη προσπάθεια σωστής κατανομής των ανθρώπινων εργασιών, δίνοντας έμφαση στην αρχή της πρόληψης. Η υλοποίηση αυτής της προσπάθειας καθίσταται ευκολότερη, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, η οποία παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία οργάνωσης. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η κατανομή των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στον παράκτιο και θαλάσσιο χώρο μεταξύ της δυτικής Πελοποννήσου και της Ζακύνθου. Η κατανομή αυτή οργανώθηκε σύμφωνα με τις επιταγές του Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού (ΘΧΣ), η εφαρμογή του οποίου κρίνεται αναγκαία και δεσμευτική για όλα τα παραθαλάσσια κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με τη βοήθεια του Γεωγραφικού Πληροφοριακού Συστήματος ArcGIS Pro παρουσιάστηκαν με τη μορφή χαρτών η υφιστάμενη κατάσταση της περιοχής μελέτης, οι υπάρχουσες υποδομές, καθώς και οι τομείς του ΘΧΣ που έχουν ήδη αναπτυχθεί. Στη συνέχεια, προτάθηκαν τρία σενάρια τουριστικής και ενεργειακής ανάπτυξης, με γνώμονα την επίτευξη κοινωνικών, περιβαλλοντικών και οικονομικών στόχων .Αναφέρεται πως στα πλαίσια της ανάπτυξης των σεναρίων, λήφθηκε υπόψη η ελαχιστοποίηση πιθανών συγκρούσεων χρήσεων γης. Τέλος, στις υπάρχουσες δραστηριότητες προστέθηκαν οι προτεινόμενες μελλοντικές δραστηριότητες των σεναρίων ανάπτυξης, με αποτέλεσμα την τελική σύνθεση ενός χάρτη βιώσιμου σχεδίου θαλάσσιας χωροταξίας. | el |
heal.abstract | The modern world is characterized, among other things, by a flood of human activities, which leads to the depletion of natural resources and the degradation of the environment. However, through the penetration of scientific knowledge of the 21st century in areas of effective environmental and energy management, a remarkable effort is made to correctly organize human activities, emphasizing the principle of prevention. Implementation of this effort is made easier by the rapid development of technology, which provides the appropriate organizational tools. The subject of this thesis is the allocation of human activities taking place in the coastal and marine areas between the western Peloponnese and Zakynthos. This allocation was organized in accordance with the requirements of Maritime Spatial Planning (MSP), the implementation of which is necessary and binding for all coastal Member States of the European Union. With the help of the ArcGIS Pro Geographic Information System, the current state of the study area, the existing infrastructure, and the areas of MSP that have already been developed are presented in maps. Three scenarios of tourism and energy development were proposed, based on the achievement of social, environmental and economic goals. It is mentioned that the development of the scenarios has taken into account the minimization of potential land use conflicts. Finally, the proposed activities of the development scenarios were added to the existing activities, resulting in the final synthesis of a map of a sustainable maritime spatial plan. | en |
heal.advisorName | Τσουκαλά, Βασιλική | el |
heal.committeeMemberName | Μακρόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Χατζημπίρος, Κίμων | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 119 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: